Star cayenne

cappy

Guru
8. apr 2010
8.154
4.482
113
Ja v minus si ne bo sel to upam da je vsem jasno. Razen mogoce ce vsak mesec tam 500€-1000€ pustis da se te potem malo usmili.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Za te modele ima drugo normo. Žena je imela prejšnjega A-ja in je bilo treba za karkoli več kot menjavo olja jemati motor ven (recimo zamenjati jermen. Menjava potem ni bilo 50 eur, pač pa (recimo) 200 eur.

Oni že vejo, brez skrbi.

Pa še to je: različne klase avtomobila imajo različne cene, čeprav dela isti mehanik. Ko smo imeli A-ja je bila recimo cena dela 60 eur/uro, za E-ja 80 eur/uro in za S klaso (recimo, govorim na pamet), 120 eur.

Za SLR-ja pa je bil recimo servis 11.000 eur (in je vključeval prihod mehanika iz centrale v Wokingu, z vsem potrebnim orodjem).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Prvo je imel tistega famoznega 2.5TDI ki so kao crkovali. Komot z njim 400t km. Naslednja dva sta oba bila 3.0 TDI in na tistem je sla diza.

Tisti famozni 2.5TDI v touaregu (I5) niso enaki kot famozni 2.5TDI (V6) ki so bili "problem". Sicer imajo svoje hibe, ampak največja hiba od vsega je da ne pašejo v tak rang vozila ker klopoče kot traktor in ima tak turbo lag kot golf 2 TD. Z 2.5 motorji ponavadi NI prišlo zračno vzmetenje ampak navadne vzmeti, tu je spet tako da je avto na navadnih vzmeteh žalost napram konkurenci ... je pa res da ko pri 200k km rabiš menjat komplet zračno vzmetenje malo boli v denarnici.

Pod črto, 2.5TDI brez zračnega vmetenja spadajo danes že v kategorijo robustnih in zanesljih "vozil za kmete" in so precej priljubljeni za ta namen = vlačenje drv iz hoste ipd., enaka kategorija kot prva generacija MLa.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Mogoče zna kateri mehanik povedat... Velika večina mehanikov ima neke standardne stvari normirane. Recimo zamenjava zavornih ploščic 1 ura. Če jih zamenja v pol ure, še vedno obračuna celo uro. Enako recimo za menjavo zobatega jermena... Kaj pa v takšnem primeru, ko je potrebno V10 vzet ven? Potem pa se ure potegnejo konkretno čez normirano delo... Se obračuna še vedno normirano, al se potem obračuna po dejansko porabljenih urah?
Kaj misliš?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ne vem... nimam (še) izkušenj...
Ponavadi so normirana dela objavljena kot cenik in tukaj sploh ne bi smelo priti do zapletov. Kot je zgoraj napisal IbizaDriver, verjetno res obstajajo drugače norme za različne avtomobile - vsaj tako (predvidevam) je na pooblaščencih. Pri "kozlolčarjih" pa po moje ne... Ta ima na ceniku "menjava zobatega jermena" 2 uri, 80€ (na pamet)... ravno pri takih me zanima, kaj začnejo potem palamudit pri končnem obračunu... Če je Jožetu spulil 30 minut pri bremzah, Micki 25 minut pri menjavi olja...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
Pri kozolčarjih (legalnih in nelegalnih) nikoli ne veš v naprej, koliko bo kaj stalo. Zato pa včasih zna kakšna stvar še več stati kot na pooblaščencu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Kamele0N

jello

Guru
22. sep 2008
9.568
3.436
113
Kaj ni jasno? Če menjava jermena in pumpe vključuje motor ven in se za to porabi 10 ur je pač v menjavi jermena postavka 10h. Če je za v10 je tudi za vzdrževanje. Sosedova žena ga vozi že odkar so ga izumili. Samo za kratke fure. In ne jamra.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Tisti famozni 2.5TDI v touaregu (I5) niso enaki kot famozni 2.5TDI (V6) ki so bili "problem". Sicer imajo svoje hibe, ampak največja hiba od vsega je da ne pašejo v tak rang vozila ker klopoče kot traktor in ima tak turbo lag kot golf 2 TD. Z 2.5 motorji ponavadi NI prišlo zračno vzmetenje ampak navadne vzmeti, tu je spet tako da je avto na navadnih vzmeteh žalost napram konkurenci ... je pa res da ko pri 200k km rabiš menjat komplet zračno vzmetenje malo boli v denarnici.

Pod črto, 2.5TDI brez zračnega vmetenja spadajo danes že v kategorijo robustnih in zanesljih "vozil za kmete" in so precej priljubljeni za ta namen = vlačenje drv iz hoste ipd., enaka kategorija kot prva generacija MLa.
Brez skrbi da vem da to ni ravno tisti famozni motor npr. iz A6, sem ga imel in menjaval odmične ampak kljub temu mislim da ta 2.5TDI agregat iz Touarega ni neka najbolj cenjena zadeva.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Ko smo pri a-ju tam je motor na vozičku v slabi uri. Je avto narejen s tem v mislih od štarta. 4 šraufi in gre dol za 20cm.

Glede normativa se pa dostikrat "minus" dela po urah. Ampak to pride v poštev za redne stranke. Ne za tiste ki kolobarijo od servisa do servisa. Takemu se reče ni časa išči dalje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.746
218
63
Ajde, ena zgodbica za petek, delno povezana s Cayennom, komur se da brat:
pred leti stojim v vrsti za plačilo na eni Petrol pumpi v LJ, pred mano zapečen, nekako nabildan tip, starost od oka ene 35 let. Plačuje za gorivo, seveda s tavijoličnim. V tistem pride zraven uslužbenec Petrola, tisti študent, ki peče burgerje. In ta študent nabildanemu tipu: " Ej, zadnjič s prijateljem nista plačala burgerjev, a veš, par dni nazaj". Nabildani se najprej dela, da ga ni slišal in gleda stran, študent je kar vztrajen. Po kakšni minuti ali dveh mu nabildani pribije, da ga je študent zamenjal z nekom drugim. Potem mu študent reče nazaj: "Ne, se te spomnim, še pohvalil si burger, da je bil res dober. Ampak sej ni panike, sem že sam plačal iz svojega žepa, samo tolk da veš."
Nabildani ne ve več kako bi se izmotal (v vrsti za njim nas je bilo še ene 5), totalno znori kaj mu študent teži in od vrnjene vijolice dobesedno fuk.ne 20 evrov na pult kao "tukaj imaš pa nehaj težit in me spravljat v zadrego". Dejansko pa je izgledalo nekako tako, da ga bo kljub belemu dnevu, prisotnim in kameram navkljub ravnokar potegnil čez pult in mu jih naložil okol kepe.
Kako se je potem končalo ne vem, ker sem vmes plačal svoje gorivo in odšel.

Uganete kateri avto je vozil nabildani?
Črnega Cayenna (če me spomin ne vara, je bila celo verzija GTS).
Recimo, da je bil takrat še vreden okrog 30 k €, mogoče 5 gor ali dol.

Nisem dajal nobenih sodb, samo zgodba iz prve roke.
 
  • Haha
Reactions: RoMeX in Matey

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
Jest mislim, da ga je zamenjal z nekom drugim, stoposto. Ali pa mu je zavidal kejena v kombinaciji z mišicami ... :evil:
Ali ga je zamenjal, ali pa nabildani nenamerno ni plačal (mogoče je kolega rekel, da časti, pa je potem samo svoj burger plačal, njegovega pa ne). Namerno se že ni izmaknil plačilu, čez par dni pa se prišel na isto tankštelo izpostavljat.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.746
218
63
Ali ga je zamenjal, ali pa nabildani nenamerno ni plačal (mogoče je kolega rekel, da časti, pa je potem samo svoj burger plačal, njegovega pa ne). Namerno se že ni izmaknil plačilu, čez par dni pa se prišel na isto tankštelo izpostavljat.
Da te samo malo popravim: napisal sem, da noben od burgerjev ni bil plačan, torej tudi kolega ni plačal svojega.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Da te samo malo popravim: napisal sem, da noben od burgerjev ni bil plačan, torej tudi kolega ni plačal svojega.

Pomojem so mislili da je to zastonj; če imaš kajena W12 si itak abonent na petrolih pa ko se toči tisti 120l tank boš ja še kaj prigriznil zraven. Najbrž je navajen s servisa, tam ko pride s kajenom mu postavijo žar v coni za kupce in vodja servisa (tisti v belem) peče čevape, asistentka s sprejemne pisarne pa toči pivo in reže čebulo za v lepinjo.