Star cayenne

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Jebes garancijo, ce ne znajo popravit. Govorim za Kio. Sem prodal potem, ko sem bil zaradi iste napake 3x na servisu.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Cakaj, PORSCHE Cayene in slabo napeljana elektrika. A ni to firma, kjer se luksuz dodatno placa, ker naj bi bilo vse vrhunsko in boljse od navadnih vagnov? Al je vse skupaj samo navadna cigajnarija?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
Ciganarija, kot pri ostalih premium znamkah, kjer je v nabavni ceni še en avto za garancijska popravila v dveh letih. Potem pa se znajdi.
Me zanima koliko "odpadov" (v Evropi) se je že specializoralo za take premium vozila
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
touareg z drugim plehom okoli če govorimo o kajenu.

+ ni problem elektrika ampak klasična težava zamakanja. Voda se nabira v obmobčju kjer je električna napeljava in računalniki in slejkoprej gre k vragu. Problem je bolj izrazit kot pri drugih vozilih ker touareg/cayene/q7 sprejeme dokaj velik volumen vode v izolacijo na podnu preden se sploh opazi v kabini da je kakšen problem ... velikokrat se sploh ne ve da je problem z zamakanjem dokler se zaradi težav z elektriko ne odstrani tapet in izolacije in vidi da pač poden avta plava v vodi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.142
5.753
113
pri taščici
Voda blagodejno vpliva tudi na rjavenje, da o kakšnem kondenzu v kakšnih stebričkih ne pišemo (kot pri drugih vozilih iste grupe). Luknje v pločevini tam kjer jih niti Zastava, Lada itd ne poznajo
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
al pa GL ko se mu udvod od klime zamaši pa vtopi računalnike pod voznikovim sedežem.
Al pa bmw 1 ko mu zadaj desno vtopi računalnik za park senzorje ko spusti tesnilo od luči.
itd itd
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ytbnd in Hanzi

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.147
5.568
113
Tukaj pa ni veliko lastnikov Kie izgleda. Ceed SW, 3 leta imel, zamejnal 5 žarnic (tiste ki se prižigajo v ovinek, pa osvetlitev registrske tablice zadaj), pa redni servisi, 90kkm v tem času, nobenega izrednega dogodka. Ni nobenih zadržkov da ne bi imel še kakšne. Tako da je to imho miren nakup.


al pa GL ko se mu udvod od klime zamaši pa vtopi računalnike pod voznikovim sedežem.
Al pa bmw 1 ko mu zadaj desno vtopi računalnik za park senzorje ko spusti tesnilo od luči.
itd itd
Človek se vpraša, če so dotični včeraj začeli avto izdelovati čisto iz nule.
Saj reno je isto sranje http://avtonasveti.com/renault-laguna-2-2001-2007/ (oz. so draga nemška kola enako sranje kot reno).


Moram enkrat obdelati meni všečne znamke/modele na avtonasveti.com, da najdem kar je najmanj pokvarljivo.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Vsak teden, tudi veckrat na teden sem z dobrim prijatlom na kavi ki vozi Touarege, že od samega začetka, nove. Vsakega zvozijo do cca. 400t km (pretežno na dolge relacije), potem ostane v familiji in ga pac nekdo dobi. Nobenih problemov nikdar, razen pri enem mu je šla diza med 300-400t km, so rešili na kulanco. Nobenih zamakanj ali težav z elektriko na nobenem. Po mojem se v Touarege kar dost vlaga v testiranja in razvoj tako da dvomim da so tako slabi. Kolega pravi da druga vec ne kupi...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Odv kateri touareg tudi. V6 tdi ni neke panije v10 nimaš placa okoli motorja in je vsak večji poseg jeba. Vecinoma pomeni motor ven
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Prvo je imel tistega famoznega 2.5TDI ki so kao crkovali. Komot z njim 400t km. Naslednja dva sta oba bila 3.0 TDI in na tistem je sla diza.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
Em, a misliš da bo zastonj motor ven vlačil, ko bo treba kaj popravit?
Menda se uporabniki V10 motorja ne jokajo, če jim mehanik enkrat na življenjsko dobo avta računa dodatnih 100eur, ker je moral motor ven jemat pri nekem večjem posegu. Teh 100eur dobi nazaj že tistih par dni pri gorivu, ko se mora z 1.6TDI okoli fijačkat.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Mogoče zna kateri mehanik povedat... Velika večina mehanikov ima neke standardne stvari normirane. Recimo zamenjava zavornih ploščic 1 ura. Če jih zamenja v pol ure, še vedno obračuna celo uro. Enako recimo za menjavo zobatega jermena... Kaj pa v takšnem primeru, ko je potrebno V10 vzet ven? Potem pa se ure potegnejo konkretno čez normirano delo... Se obračuna še vedno normirano, al se potem obračuna po dejansko porabljenih urah?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N