No na ID 7 je bil pred kratkim, kar lep rabat, povprašaj pri Špan u.
Nov EV ni v planu

.
Trenutno načrtujem vzeti nekaj za drugi avto, ampak so trenutno malo okoliščine pod vprašajem, tako da bom morda zamenjal kar prvi avto za EV. Upam, da ne, ker potem mi trenutno izbran avto odpade. In glede na ponudbo rabljenih na trgu za moje zahteve, sem potem pečen.
ahah, 65k€ (avto plus elektrarna) da boš šparal, to je kr epski koncept. Še vedno se čudim
Zgolj v razmislek, preden blekneš neke neumnosti. Dejansko je morda celo kdo šel po tvojem kopitu, ampak jih ne poznam ravno dosti.
Recimo jaz sem šel v SE zaradi TČ za ogrevanje. Tisti dodatni paneli so me morda stali tam nekje jurja (na pamet, lahko tudi 2). In vem, da jih bom slej ko prej v celoti pokoristil. Najbolje pri tem je, da mi je sedaj vseeno za ceno elektrike v prihodnosti. Ki glede na vse dogajanje zelo verjetno ne bo padala, temveč šla ravno v nasprotno smer.
Še glede avtomobila. Pustimo sedaj dobro ulaufane rabljene premije, ampak samo za primer pri novih avtomobilih. Enako opremljen Passat in ID7 s trenutno veljavno subvencijo in popusti, si praktično na enaki ceni. Pa pustimo, da ima ID7 285KM. Če bi še to gledal, bi bil ID7 dejansko cenejši. In veliki večini uporabnikov bi bil ID7 bolj primerno prevozno sredstvo. Pustimo trgovske potnike, ki delajo po 400-500km na dan. Ali pa za nekoga v stanovanju, ki nima možnosti polniti doma. Pač za njih EV ni.
Torej, zakaj ne bi šel v to? Ob zavedanju, da se ne ve, kaj bo s padanjem vrednosti EVjev. Kar lahko potem pokoplje EVje s stroškovnega vidika.
Recimo zame je
za moja merila dober EV precej boljša varijanta za daily-a kot pa ICE. Za užitke imam pa druge zadeve

, ki seveda niso EV.