Snežna freza - vaše izkušnje

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Naivno vprašanje:
če prav razumem gre za novo frezo (5 ur dela), pa tu ste majstri, ki se spoznate,... kaj pa naj naredi "average Joe", ki nima pojma o motorjih?

Ni mi jasno zakaj v več letih zlorab kosilnice pa recimo nitkarce,... nisem še imel takega primera. A je to za en drek motor ali kaj drugega?
motor je kitajc - loncin, dela zadovoljivo, načeloma niso slabi motorji samo so pa daleč od honde.. kolega kateri šraufa te zadeve pravi da če honda ne vžge v drugo je nekaj z njo narobe, loncin lahko vžge šele desetič.. :D
Jaz sem kupil itak novo-rabljeno frezo, mozak jo je kupil, 1x rabil in pospravil.. stala je v neki drvarnici nekaj let, potem se
je odločil da bo prodal ker bi rajši imel tist kvadrat prostora.. takrat sem pač zadevo kupil, razdrl frgazer in zamenjal iglo za uravnavanje nivoja plovca, ker je bila stara zabetonirana (bencin v uplinjaču je razpadel, garež je pač zabetoniral frgazer).. lani spucam, zamenjam iglo in sestavim - dela. letos je v nedeljo delala normalno ampak se je videlo da jo zaliva.. včeraj me je pričakal hidrolock. očitno je frgazerju sonična kopel z megliom ugajala saj sedaj vžiga veliko lepše, in tudi prosti tek je mirnejši..

winwin :)
Naivno vprašanje:
če prav razumem gre za novo frezo (5 ur dela), pa tu ste majstri, ki se spoznate,... kaj pa naj naredi "average Joe", ki nima pojma o motorjih?

Ni mi jasno zakaj v več letih zlorab kosilnice pa recimo nitkarce,... nisem še imel takega primera. A je to za en drek motor ali kaj drugega?

Average Joe lahko naredi isto z kompletom orodja iz lidla, edino čiščenje v ultrazvočni kopeli je bil pri meni bonus, ampak itak tud to vsake tolk časa prodajajo v lidlu :p
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.902
5.458
113
Average Joe ima večni problem s takimi zadevami....

....največkrat ker niti nima odnosa do teh zadev....če ni to problem pa nima znanja za locirat problem in odvit in privit 2-3 vijake :D
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
_______________________________

Današnja scena.. Ustanem, spijem kofe, grem ves vesel ven rolbat.. Potegnem podaljšek, ker sem prelen da bi vlekel kurbl.. Prtisnem na knof, klik-klik.. Ništa.. potegnem špago, ništa - skor utrgam špago... ja fak ane, qrba je riblna al kaj.. odšraufam šibko za olje, se uščije ven bencin... motor hydrolocked.. očitno je včeraj zaštekal plovček in je čez sesalni ali izpušni ventil bencin pritekel v zgornji del cilindra.. jebiga, se zgodi, razkopljem komplet frgazer, vseskupaj v ultrazvočni čistilec, z sosedom ob pomoči jegra sestaviva še enkrat skupej, natočiva bencin in novo olje.. vžge še lepše kot prej, prosti tek je še bolj miren, skratka lepa dogodivščina.. :D

Poglej priponko 63056

Ponavadi samo stikalo pozabiš prestavit iz OFF na ON pozicijo :evil:
(te pa vsaj zebe ne)...saj vaju tudi ni, če sta jegra klestila.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX in Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.902
5.458
113
motor je kitajc - loncin, dela zadovoljivo, načeloma niso slabi motorji samo so pa daleč od honde.. kolega kateri šraufa te zadeve pravi da če honda ne vžge v drugo je nekaj z njo narobe, loncin lahko vžge šele desetič.. :D
Načeloma so tam tam....kitajci edino sparajo pri metalurgiji.....zato so tud servisni roki 1/2 napram Hondi (olje, štelanje ventilov itd)

Če ne vžge v 2go...pri OHV motorju samo nastaviš ventile (15min dela) in ma da dela....
 

Priponke

  • Screenshot_20200807_164604_com.opera.browser.jpg
    Screenshot_20200807_164604_com.opera.browser.jpg
    646,2 KB · Ogledi: 42

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
pa dobr, sej tud serviserji morjo zivet.
Problem je, ker pride do problema takrat, ko frezo potrebujes. In takrat tudi ne bos zlepa prisel do serviserja ali pa on do tebe.

Za nas neznalce rabimo nekaj bolj sigurnega. Ali pa vsaj dobra navodila za te 3 vijake, katerih se jaz sicer ne bojim vijacit. Ampak ja, pojma nimam katere.
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.144
329
83
38
Ko zmanka elektrike? Aja, agregat je enak kot kosilnica al pa freza... Sam drug prikljucek ma...

Pa ni poanta, da te bo zeblo, ampak k bo sila bos ze znal s tistimi tremi sraufi...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.902
5.458
113
Za vse ostalo je tu Mastercard :D

No ja...tud YT (za)dost ve ;)
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.144
329
83
38
Verjem, ko je interes se hitro navadis... Pa 4 takt masine z enim cilindram so dejansko cist simpl... Vse kar gre lahko narobe je, da se ventili razstelajo ali da se forgazer zapaca... Ok, za ventile rabis mal vec casa... Pa mal vec potrplenja... Za forgazer pa dejansko rabis 1 kljuc za 2 sraufa odsraufat in 1 izvijac, za snet spodn del forgazerja k ima 3-4 sraufe... Pol pa sam velika pluca, da spravis umazanijo vn... Lazja varianta je kompresor... In to je to...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Ha, ha, haaa - pravi mačoti.

Mi pa ni jasno, zakaj je majstr na Murterju, ki celo življenje (zdaj je okoli 65 star)rabil dva dni, da je 9,8KM Tohatsuja spravil do normalnega delovanja - pa samo fergazer je moral spucat in nastavit. :cool:

Priznam, da se pucanja fergazerja ne grem - smrdljive roke in porabljen čas niso vredne tega kar mi vzame prijatelj. Je pa res, da zraven gledam in po Butalsko znam popravit - če bo oglato bo lopata, če špičasto pa vile. :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.144
329
83
38
Ma k ni sam to... Problem bo ratal kmal vecji... Vcasih je se kdo kej znal, zdej pa vse stvari izumirajo... In odgovor je vedno, da bodo ze na servisu uredil al pa prjatu od prjatla... Pol je pa vse narobe, k serviserji delajo 3 tedne eno stvar, oziroma je treba tolk cakat, da prides na vrsto, poleg tega se pa folk se buni, da so hujs k zlatarji... Pr prjatlih je pa tko, da ni sam tvoj prjatu... Pa tud ne vem kolk se tem prjatlam sraufa vsakic k ga ti snames od ne vem kje...

Pac, osnove je ze ql da znas sam narest... Generalko masine pa verjetno ne bos rabu, ce pa ze jo bo pa kdo drug naredu...
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.902
5.458
113
Saj to pravim, naj bi prislo zraven z navodili. Zato sem pa zgoraj pisal, da bo zaribalo ravno takrat, ko bi potreboval.
Če te zadeve vsaj 10% zanimajo potem ne bo zaribalo ko boš rabil....

Men dela vse....od lakserce.... 3h motork... 2h mopedov.... Kosilnice... Rolbe...

Potegneš in pali...

Ti pa potem raznorazni novodobni pametnjakoviči pametujejo da si čuden....a sami mal ko ne umrejo če se sesuje življenje v 21.stoletju (pač ta comfortlife ki ga imamo)
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Problem je, ker pride do problema takrat, ko frezo potrebujes. In takrat tudi ne bos zlepa prisel do serviserja ali pa on do tebe.

Za nas neznalce rabimo nekaj bolj sigurnega. Ali pa vsaj dobra navodila za te 3 vijake, katerih se jaz sicer ne bojim vijacit. Ampak ja, pojma nimam katere.
Kupi nekaj kar potrebuješ, ampak v okvari. Tako se boš najlažje naučil razumeti zadeve in popraviti zadeve sam. Na koncu prideš ceneje skozi, če ne računaš svojega časa.