Ja imajo.Zakaj bi ?
Državno podjetje, plača bo, če kaj delajo ali ne.
Nimajo vlaki wi-fi?
interna mreža, da se na vlak server povežeš in spremljaš podatke motorja preko obd.Ja imajo.
Ampak Wi-Fi brez interneta![]()
Ker ne smejo. Njihovo omrežje mora biti popolnoma ločeno od javnih, tako sam dostop, kot infrastruktura.Saj to je fascinantno, zakaj zraven svojega GSM - R omrežja ne zmontirajo dodatnih anten in speljejo data promet ob progah, ker komercialni ponudniki itaq ne pokrivajo prog.
Ali pa Musk ovo anteno na streho LOL.
Sploh poleti. Lahko strojevodja odpre vrata s ključem da je zrak. Imajo pa neka dobra okna sploh na dvonadstropnih da sonce ne segreje preveč.V soboto zvecer je vlak v laskem syal vec kot eno uro, ker je bilo nekaj narobe z odjemnim mestom elektrike. Al nekaj takega.
Kaksna info okol tega?
Baje je bilo kar *zanimivo" biti na vlaku brez prezracevanja in brez moznosti da odpres okna...
A bejž, kdo to meni govori ki sem se ravnokar peljal z vlakom mimo spomenika hercegovske brigade iz Sežane proti Ljubljani. ....Veš, boš moral pogosteje na vlak!
Sam na ignore ga daj. Prvi user pri katerem sem to naredil - izkusnja je top.A bejž, kdo to meni govori ki sem se ravnokar peljal z vlakom mimo spomenika hercegovske brigade iz Sežane proti Ljubljani. ....
Ma poglej, saj če nimaš kaj početi ga je kar luštno čitati. Je pa res da včasih precej dolgo traja da sploh ugotovim kaj je napisal.Sam na ignore ga daj. Prvi user pri katerem sem to naredil - izkusnja je top.
100 mio?
Lej NOBENEGA nimam na ignore. Tudi Mirsija ne. Razlog je navedel Rekreacija - I. del v nadaljevanju!Sam na ignore ga daj. Prvi user pri katerem sem to naredil - izkusnja je top.
Prejle si se kar stragal. Torej referenčna točka ti je pratizanski (NOB) spomenik?Ma poglej, saj če nimaš kaj početi ga je kar luštno čitati. Je pa res da včasih precej dolgo traja da sploh ugotovim kaj je napisal.
Na javni železniški infrastrukturi (JŽI) se nadaljujejo obsežna investicijska dela, ki jih izvaja država kot lastnik JŽI za boljši železniški promet. Poleg številnih drugih del na JŽI se bodo izvajala večja nujna vzdrževalna dela, ki zahtevajo tudi nadomestne prevoze namesto nekaterih vlakov oz. spremembe voženj vlakov.
Proga MOST NA SOČI – BOHINJSKA BISTRICA (od 29. septembra do 15. oktobra)
Zaradi obsežnih nujnih vzdrževalnih del (sanacija Bohinjskega predora in plazišč ob progi ter dela na tirni infrastrukturi) bo na odseku Most na Soči – Bohinjska Bistrica potekala popolna zapora proge, namesto vseh vlakov bodo od 29. septembra do 15. oktobra organizirani nadomestni prevozi po prilagojenem voznem redu.
Vožnje vseh avtovlakov so odpovedane.
Povezava: Vozni red nadomestnega prevoza: Most na Soči – Bohinjska Bistrica (od 29. septembra do 15. oktobra)
Na omenjenih avtobusih ni mogoč prevoz oseb na invalidskih vozičkih. Prav tako ni mogoč prevoz koles in živali. Izjema so psi vodniki, psi pomočniki in službeni psi.
DODATNA OPOMBA: Pri nadomestnih prevozih bodo zaradi obvozne poti po cesti nastajale daljše zamude (tudi do 60 minut), kar prosimo upoštevajte pri načrtovanju potovanja.
Prestopi na zadnje, večerne vlakovne povezave iz Nove Gorice do Sežane ali preko Jesenic do Ljubljane žal ne bodo zagotovljene, zato potovanje na tej relaciji priporočamo s predhodnimi vlaki.
Za vlaka LP 4201 in LP 4209 na relaciji Most na Soči – Nova Gorica in obratno bodo (ne glede na predhodni nadomestni avtobusni prevoz) v jutranji konici (prevoz zaposlenih in šolarjev) zagotovljeni redni odhodi, po voznem redu.
Na relaciji Bohinjska Bistrica – Jesenice je urejen dodatni avtobusni prevoz za jutranjo povezavo do Jesenic (in veza naprej proti Ljubljani): Vozni red dodatnega avtobusnega prevoza: Bohinjska Bistrica – Jesenice (od 29. septembra do 15. oktobra)