Sistem eCall

22. jul 2007
14.388
2.225
113
125
Ali so že komu to preverjali na TP ?
"Prav baterija pa je lahko šibka točka, saj se po nekaj letih izprazni in jo je treba zamenjati. Brez delujočega eCall sistema avto ne opravi tehničnega pregleda. "
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.916
5.511
113
Ta eCall bo zgleda spet zlata jama za servise, oziroma za proizvajalce, da si izboljšajo poprodajne prihodke. Poznam enega, ki so mu na hyundai v predračunu napovedali, da bodo za ~200 € menjali baterijo za eCall, ker je avto toliko in toliko star. On se jim je sicer lahko zahvalil, ker njegov avto tega še nima.
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.433
11.206
113
Ta eCall bo zgleda spet zlata jama za servise, oziroma za proizvajalce, da si izboljšajo poprodajne prihodke. Poznam enega, ki so mu na hyundai v predračunu napovedali, da bodo za ~200 € menjali baterijo za eCall, ker je avto toliko in toliko star. On se jim je sicer lahko zahvalil, ker njegov avto tega še nima.
Ni samo pri Hyundaiu tako.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.916
5.511
113
Ne dvomim, da je Hyundai verjetno nekje okrog povprečja pri tem strošku in da je marsikje še bolj divje. Oziroma bo bolj divje, ko pride čas za to.
Hvala EU, da je nekaj zahtevala, ni pa razmislila o vseh zahtevah do sistemov. Če so se že šli regulacijo na novo, bi lahko zahtevali, da gredo notri baterije, ki jih lahko menja uporabnik sam. Baje, da je pri tem hyundai-ju baterija sistema nekje v armaturki.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.911
2.102
113
Na bimerju lahko menias sam, moras pa podreti stropno oblogo. Naceloma baterija drzi cca 5 let. Vecji problem je da ob menjavi lahko zjebes celo elektroniko ecalla/mobilnega sistema, saj vsako drkanje tega modula lahko povzroci puscanje antene. Šarki fin je tovarniško slabše zatesnjen, ko to zacne puscat pa lahko menias cel modul (ranga 2 jurja....)
 

Priponke

  • Screenshot_20250929_091625.jpg
    Screenshot_20250929_091625.jpg
    270,8 KB · Ogledi: 1