sekcijsko merjenje še na šestih dodatnih relacijah

dask

Fizikalc
21. sep 2023
200
201
43

:rolleyes:


Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP)​


50. člen (prehitevanje)​

(1) Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.

(2) Po desni je dovoljeno prehiteti le:

1. vozilo, ki zavija levo, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in je zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje;
2. vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;
3. vozilo, ki vozi na ploščadi z več prometnimi pasovi, v katero se razširi smerno vozišče pred cestninsko postajo, na kateri je hitrost omejena na največ 60 km/h.

(3) Prehitevanje po desni strani ni dovoljeno na avtocesti in hitri cesti, razen na ploščadi iz 3. točke drugega odstavka tega člena.

(4) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

(5) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena
Ne, ni prehitevanje, če ne zaviješ nazaj na prehitevalni pas. In jaz tega ne počnem. Se peljem mimo po desni, gladko se večkrat da, ker na prehitevalnem kampirajo. Včasih te potem prehitijo nazaj, večkrat tudi ne.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.321
943
113
Titograd
Pri nas tretji pas ne bo veliko rešil. Mogoče bi morali narediti kaka "rebrca" ali umetne kolesnice na prehitevalnem pasu, da bi ljudje pogruntali, kaj je vozni pas. Mogoče so sedaj navade drugačne, ampak pred desetletjem v Nemčiji sem imel občutek, da tudi s porcheji gredo na skrajno desni pas, če je prosto. Pri nas je to očitno "žaljivo", nek odstotek voznikov noče zaviti niti na zaviralni pas, ker jim je to verjetno izpod časti, da so na skrajno desnem pasu in lovijo izvoz kar s prehitevalnega.
Po logiki bi delno mogel rešiti problem.... saj bi dodaten pas pomenil večjo pretočnost. Ali pa bi se gneče samo prestavile nekam drugam.

Gledam ravno pri nas lokalno situacijo, regionalko obnavljajo in so obvozi po ulicah, območje umirjenega prometa in malo daljša pot preko drugega kraja. Vse, kar je regionalka "požrla" brez težav, dela velike težave na vseh obvozih... pogostejše gneče, prometne nesreče v coni 30, daljši čas potovanja. Tako da je primerna infrastruktura, ki je sposobna zagotoviti pretočnost, še kako pomembna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Pepe

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.342
3.432
113
Evo imam idejo. Bi rekel Heureka.

Golobnjak poslušaj.

Tako naredimo.

Tri vrste vinjete

1. Za pol cene, ajde nekje 56€ je samo za vozni pas in pa pas za počasna vozila.

2. Za polno ceno 116 € vključuje poleg voznega pasu, tudi ekskluzivno uporabo prehitevalnega pasa, ampak vsak dan za samo 15 minut vožnje po njemu, če po naš nadzorni sistem ugotovil, da si vozil dlje po prehitevalnem pasu, ti zaračuna dodatno še eno tedensko vinjeto za 16€ in tisti teden lahko uporabljaš tudi prehitevalni pas neomejeno.

3. To pa je delux Premium vinjeta ki stane 330 €, z njo lahko uporabljaš 3 pas ko bo zgrajen, do tedaj pa nudi pravico kampiranja na prehitevalnem pasu.

Sedaj pa rabimo še samo razpis za dodatne kamere, ki bodo pokrivale vsak centimeter slovenskih avtocest.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
399
264
63
Evo imam idejo. Bi rekel Heureka.

Golobnjak poslušaj.

Tako naredimo.

Tri vrste vinjete

1. Za pol cene, ajde nekje 56€ je samo za vozni pas in pa pas za počasna vozila.

2. Za polno ceno 116 € vključuje poleg voznega pasu, tudi ekskluzivno uporabo prehitevalnega pasa, ampak vsak dan za samo 15 minut vožnje po njemu, če po naš nadzorni sistem ugotovil, da si vozil dlje po prehitevalnem pasu, ti zaračuna dodatno še eno tedensko vinjeto za 16€ in tisti teden lahko uporabljaš tudi prehitevalni pas neomejeno.

3. To pa je delux Premium vinjeta ki stane 330 €, z njo lahko uporabljaš 3 pas ko bo zgrajen, do tedaj pa nudi pravico kampiranja na prehitevalnem pasu.

Sedaj pa rabimo še samo razpis za dodatne kamere, ki bodo pokrivale vsak centimeter slovenskih avtocest.
Dodaj še 4. Vinjetajkun paket za ugodnih 995 €:
- vključuje vse zgoraj navedene bonitete oz. omogoča neomejeno rabo vseh pasov avtoceste
- vezana je na lastnika, tako da omogoča uporabo na večih vozilih
- dovoljeno p̶r̶e̶h̶i̶t̶e̶v̶a̶n̶j̶e̶ slalomiranje po desnem pasu
- dovoljena vožnja in prehitevanje po odstavnem pasu
- dovoljena uporaba r̶e̶še̶v̶a̶l̶n̶e̶g̶a̶ vinjetajkunskega pasu
- možnost naročnine na storitev "Dinamik", ki dovoljuje manjšo varnostno razdaljo in poveča tolerance dopustnih prekoračitev hitrosti