Renault Koleos-Megane IV - Tesla style android radio

15. jan 2019
1.567
534
113
vredi si to zrihtal, edin ne štekam zakaj si izbrisan uporabnik.
Takšno ime sem si izbral in mi je všeč (sicer nisem izbrisan). Podobno kot če bi si dal ime Sv.Peter pa tudi ne bi bil to :)

Včeraj sem dobil novi FW (marčevska verzija), prej je bil gori julij 2019, 1.2Gb velik update. Inštalacije brez težav, je pa zanimivo, da pri updejtu je ekran "obrnjen" :)

DSC_0512.JPG

zanimivo je ime paketa
Tesla_9853_UI2_20200326_LiJun :)
 
15. jan 2019
1.567
534
113
Ma jeba ko moraš avto na bok zvrnit, da kaj vidiš. :valjamse:
Malo sem postrani gledal, mogoče je to za Kitajce, ki gledajo "postrani" :)
Sem pa ugotovil, zakaj je morda tako, ker na koncu te prosi, da iztakneš USB z updejtom in če bi bilo navpično najbrž ne bi videl.
V datoteko config.txt v updejtu ima zapisano, da mora obrniti ekran za 90 stopinj...

ro.sf.swrotation=90 (domnevam da je to to)

V glavnem update je prinesel več nastavitev glede klime in še neke malenkosti.

Sistem sicer zaenkrat bp, hiter in odziven.
 

Priponke

  • 5_2_16_59_29.png
    5_2_16_59_29.png
    222,1 KB · Ogledi: 130
  • 5_2_16_59_58.png
    5_2_16_59_58.png
    227,3 KB · Ogledi: 135
  • 5_2_17_1_16.png
    5_2_17_1_16.png
    259,3 KB · Ogledi: 143
  • 5_2_17_1_34.png
    5_2_17_1_34.png
    266,3 KB · Ogledi: 135
  • 5_2_17_2_25.png
    5_2_17_2_25.png
    86,4 KB · Ogledi: 126
  • 5_2_17_3_19.png
    5_2_17_3_19.png
    100,4 KB · Ogledi: 130
  • 5_2_17_2_55.png
    5_2_17_2_55.png
    162,3 KB · Ogledi: 139
  • 5_2_17_3_45.png
    5_2_17_3_45.png
    191,7 KB · Ogledi: 136
  • 5_2_17_4_21.png
    5_2_17_4_21.png
    184,4 KB · Ogledi: 137
  • 5_2_17_4_28.png
    5_2_17_4_28.png
    375,9 KB · Ogledi: 132
15. jan 2019
1.567
534
113
Zaenkrat še vedno zadovoljen.
 

Priponke

  • 5_2_17_5_45.png
    5_2_17_5_45.png
    177,2 KB · Ogledi: 119
  • 5_2_17_5_56.png
    5_2_17_5_56.png
    121,4 KB · Ogledi: 131
  • 5_2_17_7_45.png
    5_2_17_7_45.png
    133,7 KB · Ogledi: 130
  • 5_2_17_7_29.png
    5_2_17_7_29.png
    138,1 KB · Ogledi: 130
  • 5_2_17_7_57.png
    5_2_17_7_57.png
    175,2 KB · Ogledi: 129
  • 5_2_17_8_8.png
    5_2_17_8_8.png
    152,2 KB · Ogledi: 132
  • 5_2_17_9_56.png
    5_2_17_9_56.png
    125 KB · Ogledi: 114
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

McGiver

Guru
14. avg 2009
13.718
3.878
113
Aja, daj se že enkrat nazaj preimenuj v Snecerja ali Surikato, al kaj pač hočeš normalnega, ker to z izbrisanimi ni hec. ;)
 
15. jan 2019
1.567
534
113
Evo, še "DAB" radio sem inštaliral :) SI Radio iz playa, pa plačal tista 2 eur, da ne drsa reklam...

Dober zvok, ni pripomp. Ni, da ni, če je net seveda :) deluje tudi v ozadju, kot oem radio.

McGiver po upgrejdu FWja pa se sedaj naprava čez čas čisto ugasne in nato začne iz nule (22s).
 

Priponke

  • 5_8_18_13_3.png
    5_8_18_13_3.png
    381,8 KB · Ogledi: 123
  • 5_8_18_13_28.png
    5_8_18_13_28.png
    351,1 KB · Ogledi: 120
  • 5_8_18_14_9.png
    5_8_18_14_9.png
    399,3 KB · Ogledi: 114
  • 5_8_18_16_40.png
    5_8_18_16_40.png
    403,3 KB · Ogledi: 113
  • 5_8_18_18_28.png
    5_8_18_18_28.png
    349,7 KB · Ogledi: 120
  • 5_8_18_18_38.png
    5_8_18_18_38.png
    391,6 KB · Ogledi: 100
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
14.345
2.135
113
Glede izklopa, če je isto kot pri ostalih kitajcih moraš v nastavitvah nastavit na "auto sleep". Ponavadi so tam nastavljeni na timer in gre naprava v power off po tistem času, kar je pravilno za določene tipe naprav za določene pa bedarija*.

* ene naprave porabljajo celo po 1A toka in ti scuzajo akumulator v par dneh, druge naprave imajo sleep mode na ravni mobilnega telefona in kurijo par 10mA in ne izpraznijo akumulatorja v pol leta. Delno je odvisno od platforme (procesor) delno pa tudi od tega kako so postavljene komponente, ki kurijo parazitski tok na motherboardu. Ker nekega pravila ni je najbolj enostavno tok izmerit preden montiraš v avto in potem glede na tisto spremenit prej omenjeno nastavitev. Po defaultu so generični ROMi kot rečeno vecinoma nastavljeni na timer za power off da ne doživiš presenečenja ko avto ne vergla ob nadgradnji enote! ;)
 
15. jan 2019
1.567
534
113
Glede izklopa, če je isto kot pri ostalih kitajcih moraš v nastavitvah nastavit na "auto sleep". Ponavadi so tam nastavljeni na timer in gre naprava v power off po tistem času, kar je pravilno za določene tipe naprav za določene pa bedarija*.

* ene naprave porabljajo celo po 1A toka in ti scuzajo akumulator v par dneh, druge naprave imajo sleep mode na ravni mobilnega telefona in kurijo par 10mA in ne izpraznijo akumulatorja v pol leta. Delno je odvisno od platforme (procesor) delno pa tudi od tega kako so postavljene komponente, ki kurijo parazitski tok na motherboardu. Ker nekega pravila ni je najbolj enostavno tok izmerit preden montiraš v avto in potem glede na tisto spremenit prej omenjeno nastavitev. Po defaultu so generični ROMi kot rečeno vecinoma nastavljeni na timer za power off da ne doživiš presenečenja ko avto ne vergla ob nadgradnji enote! ;)

bom pogledal, mislim da je nastavljeno na "auto sleep"

po drugi strani pa se mi zdi, da računalnik avtomobila zazna porabnika in izklopi tok čez čas
 
15. jan 2019
1.567
534
113
Sem pogledal, sleep mode je na auto, ko "obrneš ključ" (acc). Bom ga dal malo polnit, ker avto dosti stoji.

5_8_19_29_48.png
 

Priponke

  • 5_8_19_30_14.png
    5_8_19_30_14.png
    321,6 KB · Ogledi: 124
  • 5_8_19_34_40.png
    5_8_19_34_40.png
    117,7 KB · Ogledi: 141
  • DSC_0528.JPG
    DSC_0528.JPG
    129,9 KB · Ogledi: 148

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
14.345
2.135
113
Aha, očitno je malo drugače kot na ROMih za PX procesorje, tam je možnost timerja in "auto sleep" opcije, ki deluje na status kontakta.
 

Denis

Guru
22. jul 2007
24.744
3.128
113
Zanimivo, kako poceni je dejansko delujoca stvar "od tam", sam pa nisem dal kitajca v A3, ker sem bral o slabem sprejemu radia.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
14.345
2.135
113
Slab sprejem radia je velikokrat posledica nepravilne vezave na antenski izhod avta in kitajskega nerazumevanja problema. Večina EU vozila danes uporablja aktivne antene (to je regionalno zelo odvisno, EU je dobro pokrita z FM signalom zato se uporablja skrite antene ki pa imajo zelo slab sprejem kar se delno rešuje z ojačevalci), tisti štrcelj za antenski izhod je pasivni signal, na anteno je potrebno spravit pa še napajanje. Na klasičnem din konektorju za avoradie je antena PWR vhod/izhod (modra žica), ki pri "pasivnih" antenah ponavadi požene "motorček za podalšanje" antene, pri novjših vozilih pa je to dejansko linija za ojačevalec antene. Kitajci povečini tega nimajo aktivnega in posledično antena nima ojačanja in deluje za en k..! Tako da najprej je potrebno preverit če dejansko antena dobi napajanje, če ne se mora uporabit drugačno vezavo (skratka ni več plug'n'play).

Glede VAG grupe vem da je problem že v tem da imajo nek ločen standard za antenske ojačevalce in rabiš še poseben adapter, tudi drugi avtoradiji ne delajo če nimaš tega.

Pri DAB+ se splača kupit zunanjo enoto (USB DAB+ sprejemnik) z lastno anteno, četudi ima avto svojo DAB anteno. Ker tu so standardi še bolj čudni in po vsej verjetnosti sprejem ne bo optimalen.

Druga klasična težava pri teh androidih je wifi sevanje. Povečini wifi uporablja notranjo anteno (dejansko samo "zalitek" na vezju) in ker radijska antena v ohišju pride na vezje spet brez zaščite (ni več coaxa) wifi oddajanje dela interferenco na FM delu (pa tudi obratno). Če ima radio opcijo zunanje wifi antene potem se ta problem reši, če pa nima je pa boljše imeti wifi izkjučen ko sprejemaš radio (se da nastaviti tudi z raznimi "taskerji" da te preklope delajo samodjeno).
 
15. jan 2019
1.567
534
113
Slab sprejem radia je velikokrat posledica nepravilne vezave na antenski izhod avta in kitajskega nerazumevanja problema. Večina EU vozila danes uporablja aktivne antene (to je regionalno zelo odvisno, EU je dobro pokrita z FM signalom zato se uporablja skrite antene ki pa imajo zelo slab sprejem kar se delno rešuje z ojačevalci), tisti štrcelj za antenski izhod je pasivni signal, na anteno je potrebno spravit pa še napajanje. Na klasičnem din konektorju za avoradie je antena PWR vhod/izhod (modra žica), ki pri "pasivnih" antenah ponavadi požene "motorček za podalšanje" antene, pri novjših vozilih pa je to dejansko linija za ojačevalec antene. Kitajci povečini tega nimajo aktivnega in posledično antena nima ojačanja in deluje za en k..! Tako da najprej je potrebno preverit če dejansko antena dobi napajanje, če ne se mora uporabit drugačno vezavo (skratka ni več plug'n'play).

Glede VAG grupe vem da je problem že v tem da imajo nek ločen standard za antenske ojačevalce in rabiš še poseben adapter, tudi drugi avtoradiji ne delajo če nimaš tega.

Pri DAB+ se splača kupit zunanjo enoto (USB DAB+ sprejemnik) z lastno anteno, četudi ima avto svojo DAB anteno. Ker tu so standardi še bolj čudni in po vsej verjetnosti sprejem ne bo optimalen.

Druga klasična težava pri teh androidih je wifi sevanje. Povečini wifi uporablja notranjo anteno (dejansko samo "zalitek" na vezju) in ker radijska antena v ohišju pride na vezje spet brez zaščite (ni več coaxa) wifi oddajanje dela interferenco na FM delu (pa tudi obratno). Če ima radio opcijo zunanje wifi antene potem se ta problem reši, če pa nima je pa boljše imeti wifi izkjučen ko sprejemaš radio (se da nastaviti tudi z raznimi "taskerji" da te preklope delajo samodjeno).

Kaj se nisi prej javil, da bi mi pomagal pravilno "zvezat" :)

Avtoradio OEM ima DAB in FM anteno, kitajski samo FM priklop (a funkcijo, lol, RDS, ki je OEM nima).

Lahko edino še eno funkcijo vklopim, ki jo omenjaš in sicer za "motorček antene", mogoče tedaj ojača sprejem. V glavnem, ni skoraj nobenih navodil.

Sicer pa tale app

Pa je zadovoljeno potrebi po radiu po Sloveniji ...

Nisem edino računal, kakšna je poraba podatkov za "internetni" radio, Utisevalec ti boš stresel iz rokava.