Razočaranje nad Baby Centrom

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.852
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
3.) Če čevelejčki začnejo "cveteti" po enem tednu, je zaradi napačne uporabe. ne mi govorit, da "je bil samo enkrat na poganjalčku 5 minut". Verjemi, da v delavnici vidijo veliko čeveljčkov in praktično za vsako poškodbo vedo, od česa je (tudi pri tebi so ugotovili, da od poganjalčka).
.
Nimaš pojma, pa oni v delavnici tudi ne. Naš bi potem uničil vsaj 50 parov čevljev(vsak teden ene), pa mislim da je samo ene. pa še pri tem se mu je podplat od starosti najbrž prelomil . BTW, načeloma nosi rabljene čevlje in ne nove. In niso Ciciban in podobno, so predvsem "kitajski".
Za platfus pa obuje čevlje "rosna trava"
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.112
66
48
Citat:
Uporabnik Jamaican_Lion pravi: Otroški camper tud ni slab.
Zanimivo, jaz imam ravno obratno izkušnjo. Vzdržljivost = 0, obuval si jih je pa mulc tako težko, da je žlico za obuvanje v vrtec nosil.
Je pa res da so bili za drobiž iz Javari.co.uk, tako da se nisem sekiral. Kupim pa jih tudi več nikoli.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ne, ne delam v Baby Centru. Niti ne poznam nikogar, ki bi.
Sem videl čevlje, ki zelo hitro razpadejo, ampak je bila cena tudi temu primerna. Vsekakor se lahko zgodi tisti 1% tudi pri "premium" znamki, tega ne morem izključiti.
Nisem rekel, da v Cicibanu ne vračajo denarja, vem pa da je njihova politika takšna, da ga ne - razen v nekaterih primerih. Tudi noben zakon jih ne zavezuje, da bi ti v primeru reklamacije vrnili denar, je le njihova dobra volja. Preverjeno.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

A bejž no - torej en delavec, ki celo življenje popravlja čeveljček in ko ga vidi že takoj ve, od česa je poškodovan, nima pojma? Če bo otrok na pognajlčku drsal s sprednjim delom po tleh ali pri nepravilni hoji vlekel nogico, ob nepravilni obutvi hodil po zunanjem delu stopala - to vidijo in ti to tudi povejo. Če pa bo čevelj moker ali prepit in potem na (recimo) na poganjalčka, ga bo uničil precej hitro, pa nima veze, ali je Adidas, Nike, Ciciban al pa mokasinka...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.583
113
neverjetno kak se da trgovcem nekoga jebat za ene qurceve cevlje. v civilizaciji bi jih samenjali brez da.bi pisknil kdo zraven. pol pa se bedni izgovori z poganjalckom. moj je na njem z nike, ciciban in hofer in nobeni ne kazejo znakov obrabe zaradi tega
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.683
3.567
113
Jaz pa ne razumem primerov ko se podajalec takoj postavi v obrambno taktiko in napade nazaj da kaj takega pa ni mogoče. Pa saj nihče ne krivi prodajalca (vsaj če je kupec kolikortoliko normalen). A je tolk težko rečt "ja glej možno da je napaka v materialu, bomo pogledal,....blablabla....oziroma whatever." Pač se dva zmenita kot človeka in čao. Recimo v OBIju, Ikei in podobnih neseš nazaj in zamenjajo. Ne gre tam prodajalec ugotavljat če je drekpumpa potegnila kamenje da je vetrnica odletela oziroma če je bla miza odkrušena že v skladišču al sem jo jaz ko sem jo nalagal v avto. Boli ga. In zaradi tega bom šel naslednjič spet tja in kupil tam še tri aparate ali omare. Valda lahko se pa zapenjaš pa te bo vsak lolek za vsako dlako obiral po forumih.

Čeprav na drugi strani imaš pa tudi tečnobe, ki težijo dobesedno za vsak drek.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Zkaj pa potem nisi takoj kupila najkic pa bi bila zgodba zaključena? Saj jih imajo..torej vzameš in greš.

Drugič pa malemu ti kupuj čevlje
wink-1.gif
pri treh letih nima kaj odločat kaj bi imel (Pa nima veze zdaj s samo trgovino oz. teme).
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.673
732
113
Citat:
Uporabnik anancica pravi:
Dragi moji, lepo, da ste se tako razpisali, le ne vem, zakaj je potrebno zmerjanje. Jaz sem napisala svojo izkušnjo, da bi lahko kdo imel kaj od tega - v smislu - vsak dan se nekaj novega naučim.

Sicer sem pa tudi pisala na upravo od BC, me zanima, če bodo kaj odgovorili.

Gargy, točno vem, da otrok s tistimi čevlji ni bil veliko na poganjalčku, ker je bil tisti teden večinoma dež. Sedaj je pa vsak dan, pa novi čevlji po 2 m še ne cvetijo. Ne vem, zakaj bi se lagala? Pol bi se morala vsak teden kregati za nove čevlje, če bi jih poganjalec takoj uničil.

Doctorz, tudi sama vsak dan delam z ljudmi, zato vem, kako so lahko nekateri zoprni. Sama sem bila zato kljub tečnobi prodajalk ves čas prijazna, ker vem, da one ne morejo odločati o takih zadevah, samo kar piše o zakonu o varstvu potrošnikov, pač piše. Mogoče bi bilo na mestu, da bi se prodajalke poučile, katera je dobra roba in katera ne, ter nam svetovale, če jih vprašamo, a ne? Verjetno ni namen prodajalke samo ta, da zna uporabljati blagajno? Čevlje bi v vsakem primeru kupila in če mi ne bi trgovka zagotavljala, da so kvalitetne, bi kupila druge. In kot sem že napisala, novi mu kljub skakanju po 2 m še ne razpadajo.


Hvala, da ste delila izkušnjo z nami ! Pravilno je, da se borite za svoje pravice ! Žal je tudi tu na forumu takoj mnogo veleumov, ki niti teme dobro ne preberejo pa že postavljajo neumna vprašanja, kot je ta v predhodnem postu, čeprav če bi si prebral temo, bi poznal odgovor.

Žal se pa tako loči slab trgovec od dobrega ravno na takih področjih. Zato se vam res zahvaljujem za opozorilo, vseeno pa povem, da imajo zelo dober reklamacijski oddelek tudi V Leclercu, zato tam kupim mnogo tehničnih aparatov in tudi v Hoferju in Lidlu še nisem imel slabih izkušenj. Tudi Bauhaus, kjer sem nekoč kupil cel za tuš z 10 letno neomejeno garancijo, kar vsi vemo, da taka cev zdrži realno največ 3 leta, vendar sem ravno zaradi spravljene garancije dobil brez besed že drugič novo, ker mi je bilo, kar malo nerodno z 8 let starim računom in embalažo uveljavljati garancijo, me je takoj potolažil prodajalec in rekel, ja tele cevi Mixomat, sedaj sicer dajejo le še 5 letno garancijo, vendar nam kot Bauhausu je povsem, vseeno, če vam ustrežemo, saj jo nam tako ali tako zamenja dobavitelj.

In ja to so trgovine, kjer se rad vračaš, ne pa take, ki dokler si nezahteven kupec so sluzasto ustrežljive, ko je pa težava se pa nazaj potegnejo in samo iščejo izgovore kaj in zakaj naj ne bi bil proizvajalec kriv in to mnogo krat tudi v primeru, ko jim dobavitelj ne komplicira pre več v takih primerih in morajo sami tako izpeljati le papirni del postopka.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.852
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
A bejž no - torej en delavec, ki celo življenje popravlja čeveljček in ko ga vidi že takoj ve, od česa je poškodovan, nima pojma? Če bo otrok na pognajlčku drsal s sprednjim delom po tleh ali pri nepravilni hoji vlekel nogico, ob nepravilni obutvi hodil po zunanjem delu stopala - to vidijo in ti to tudi povejo. Če pa bo čevelj moker ali prepit in potem na (recimo) na poganjalčka, ga bo uničil precej hitro, pa nima veze, ali je Adidas, Nike, Ciciban al pa mokasinka...
Koliko km je moral otrok v enem tednu prevozil da je zdrajsal nove čevlje.
KOoliko km so mu zdržali prejšnji čevlji, koliko mu bodo zdržal naslednji čevlji? Zvsemi je/bo drajsal na poganjalčku, z vsemi bo švedral....
NE vem sicer kaj pomeni da so čevlji začel cvetet, če bi imeli kakšno slikco cvetočih čevljev bi lažje sodili.
Imam pa izkušnjo ko so mi čevlji za slabo plačo odstopil(handmade). zgleda pa takole po nekaj tednih. Pozanimal sem se o lepilu in sam popravil ker se mi ni dalo zajebavat
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
En par na sezono, če so kvalitetni.
Cicban so pretrdi, Superfit so boljši...
Sedaj jih kupujemo v Jelo, pa so čisto solidni za svojo ceno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.852
113
pri taščici
pa še zgornji polovica.
tole se mije naredilo po nekaj tednih. Pa ni bilo nobenga fuzbala, pa podobnih zadev. Bila je hoja z berglami
 
Nazadnje urejeno:

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.184
273
83
Meni se je isto kot pri pisateljici posta zgodilo. Kupim superge (poceni, v eni štacuni, tamala 4 leta). 20 minut poganjalca (jasno se je poganjala, pa vmes drsala), pa so bili gotovi. In ja, nisem šel nazaj, sem ocenil da je to normalen rezultat recimo nekaj deset metrov drsanja po asfaltu. Torej moja napaka da sem to pustil.
Za primerjavo: usedi se na motor, zavihaj noge na dol da boš drsala s prednjim zgornjim delom po asfaltu pa se pelji tako 20 metrov da vidiš rezultat. Kar se mene vpraša je dobra volja prodajalca če jih je vzel nazaj, ker navedeno presega normalno uporabo.

p.s.: Kot pravim, en teden so še dobri če so zdržali, pri meni sem ugotovil po ušivih20 minutah.
p.p.s.: Aja, čas je za dvignit sedež na poganjalcu ali kupit večji bicikelj, če lahko sedi tako nizko da z nogami zadaj lahko bremza je prevozno sredstvo prenizko:) - to je moja končna ugotovitev
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Ne moreš kar takole z realnostjo usekat, ona se je pa tko fino počutila, ko se je verjetno registrirala na 10 forumih in isto štorijo pejstala.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.332
9.721
113
kod Džej-Zija
Če se boš z motorjem peljal 20 metrov s hitrostjo 2-3 km/h, kvalitetni športni obutvi ne bo skoraj nič. Ne primerjaj tega s tem, da bi se vozil 20, 30 ali 50 na uro.
smirk-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.852
113
pri taščici
Jaz lahko resem samo to, da v slabem letu poganjalca, se ni unicil cevljev zaradi njega. Pa je kdaj po uro, dve/dan na njem. Pa kot receno, nosi rabljene kitajske cevlje. Ste otroka z vrsica spustil s poganjalcem?
 

dbill

Zelenc'
19. sep 2007
22
0
1
Sinek je sicer poganjača že skoraj prerasel, vendar še vedno rad sede nanj. Takrat mu pač moram obvezno obuti stare teniske, ker podrsavanje pač naredi svoje, in to nima veze ali so Nike, Adidas, Puma, ali pa Ciciban. Material pač ne vzdrži tega. Bodi srečna, da so ti prvič menjali glede na vrsto poškodbe.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Ne, ne delam v Baby Centru. Niti ne poznam nikogar, ki bi.
Sem videl čevlje, ki zelo hitro razpadejo, ampak je bila cena tudi temu primerna. Vsekakor se lahko zgodi tisti 1% tudi pri "premium" znamki, tega ne morem izključiti.
Nisem rekel, da v Cicibanu ne vračajo denarja, vem pa da je njihova politika takšna, da ga ne - razen v nekaterih primerih. Tudi noben zakon jih ne zavezuje, da bi ti v primeru reklamacije vrnili denar, je le njihova dobra volja. Preverjeno.

Pa kakšna j... reklamacija?
Stvarna napaka ...
 

Shaban

Fizikalc
14. apr 2010
1.001
1
36
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Zato se vam res zahvaljujem za opozorilo, vseeno pa povem, da imajo
zelo dober reklamacijski oddelek tudi V Leclercu, zato tam kupim mnogo tehničnih aparatov ...

hysterical-1.gif

ti si pa res
rolleyes-1.gif


Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Ne moreš kar takole z realnostjo usekat, ona se je pa tko fino počutila, ko se je verjetno registrirala na 10 forumih in isto štorijo pejstala.

Citat:
Uporabnik anancica pravi:
... kot stranka sem zahtevna, da je dobro in kvalitetno narejeno..
evil.gif



@anancica: poznam tak profil kupca ki se ima za oh in sploh in ki eni mislite da so/smo prodajalci ene smeti ki delamo za 500e in da mora biti kupec "bog" , a ne?
bonk.gif

Drugič glej kaj kupuješ , a`n!?
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.673
732
113
1.) Ja v Leclercu so vrhunski !

2.) Kot prodajalec bi vsekakor moral vedeti, da je kupec zate BOG, sicer ni nikjer nihče navajal, da bi bili prodajalci smeti, vendar če prvega stavka ne razumeš, potem si definitivno zgrešil poklic ! Če pa v trgovini kot prodajalec trpiš in se počutiš, kot smet za 500 eur, ti pa povem, da te prav nič ne zadržuje, da daš odpoved in si poiščeš bolj carsko službo ! Vrata so navadno vsakemu odprta !
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.373
155
63
Citat:
Uporabnik anancica pravi:
Dragi moji, lepo, da ste se tako razpisali, le ne vem, zakaj je potrebno zmerjanje. Jaz sem napisala svojo izkušnjo, da bi lahko kdo imel kaj od tega - v smislu - vsak dan se nekaj novega naučim.

Sicer sem pa tudi pisala na upravo od BC, me zanima, če bodo kaj odgovorili.

Gargy, točno vem, da otrok s tistimi čevlji ni bil veliko na poganjalčku, ker je bil tisti teden večinoma dež. Sedaj je pa vsak dan, pa novi čevlji po 2 m še ne cvetijo. Ne vem, zakaj bi se lagala? Pol bi se morala vsak teden kregati za nove čevlje, če bi jih poganjalec takoj uničil.

Doctorz, tudi sama vsak dan delam z ljudmi, zato vem, kako so lahko nekateri zoprni. Sama sem bila zato kljub tečnobi prodajalk ves čas prijazna, ker vem, da one ne morejo odločati o takih zadevah, samo kar piše o zakonu o varstvu potrošnikov, pač piše. Mogoče bi bilo na mestu, da bi se prodajalke poučile, katera je dobra roba in katera ne, ter nam svetovale, če jih vprašamo, a ne? Verjetno ni namen prodajalke samo ta, da zna uporabljati blagajno? Čevlje bi v vsakem primeru kupila in če mi ne bi trgovka zagotavljala, da so kvalitetne, bi kupila druge. In kot sem že napisala, novi mu kljub skakanju po 2 m še ne razpadajo.

Spoštovana Ančica.

vašo pošto so na dotičnem mailu skrbno obravnavali
evil.gif
.

Zaradi upoštevanja navodil uprave podjetja, bo zaposlena v omenjenem Baby centru nagrajena z dodatnim bonusom pri plači.

Lep pozdrav
hysterical-1.gif