Prestavljanje in sklopka

Spajky

Majstr
7. jun 2017
1.250
194
63
Obala
Stoenka ... je šla z drugo čez 110 po števcu ;)
... ker ni imela blokade :nigladek: ... sicer pa sem si pogledal ona dva Holandca/Flamca, ki sta brez sklopke terala Puntič-a v onem videu tu prej linkanem. Ju nisem nič štekal, sem pa zato poslušal zvok motorja (prof.deformacija iz preteklosti ), saj moj Puntič nima RPM-metra ... za vsak slučaj, če se mi zajla sklopke "vtrga" kdaj :evil: ... je debela, ma nikoli se ne ve ... NNNSP ... :zardelalter: ...
 

Spajky

Majstr
7. jun 2017
1.250
194
63
Obala
Že yugo 60 ( serijski) pred 30 leti je šel v drugi 110
.. ja po števcu :cool: ..
...in zadnjič pol je blo treba generalno delat
.. ni nujno, če glih ni kakšnega zatiča pri kakem batu ven vrglo - se je meni zgodilo pri Tomos-akiju - APN4 ... zaribal :zardelalter: ...
... števec imel zatič na katerega se je kazalec naslonil ...
Če je trajalo to dlje časa se je znalo zgodit, da je cager premaknilo in je kazal manj kot 0 (spodnji zatič ) v minimumu :zardelalter: ... nisem siguren ...
Sem pa siguren, da Puntiču škodi preveč RPM in so obe Vž.tuljave v nevarnosti ker imajo dvojno izh.napetost - isti princip kot pri 2CV6-spačeku... tudi pregrevajo se, ker so naslonjene na vroč pokrov motorja ... naredil modifikacijo, da se bolje hladijo :cheer: potem, ko sem jih moral menjati ..
------------------------------------
" ... The Truth Is Out There ..." :zardelalter:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
35.979
1.038
113
pri taščici
Itak da po števcu, bi bilo pa zanimivo ugotoviti koliko bi to bilo GPS in na koliko obratih je bil takrat
Huda konkurenca Hondi. Idrija je bila vsa na yugotih, Peljhan je bil črna ovca z golfom