pozno segrevanje - daewoo

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
motor je 1.6 nubira - imam pa problem da se mi zelo pozno segreje motor - oz. da mi se cajgar dvigne. po cca 10min vožnje se mi dvigne malo nad četrt. (prav tako je poraba previsoka)

to je najverjetneje senzor temperature motorja? ve kdo mogoče za dotični avto kako ta zadeva zgleda? ker v avto trgovini so mi 2 različna ponujali...sam pa nisem vedel kako to zgleda..tako da bom moral do mehanika da ga odstrani pa vidim pa potem spet jovo na novo.

s tem da mi je mehanik rekel da naj vzamem stikalo za temperaturo motorja - to je druga beseda za senzor? al v čem je razlika? če vzamem senzor bo OK?

upam da nisem zakompliciral

hvala za nasvet
 
Nazadnje urejeno:

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Stara dva sta imela prej Nubiro 2.0 in ne vem sicer kako je bilo s temperaturo motorja, ampak topel zrak je začel pihat ko si že na cilj prišel
tongue-1.gif
Tak da mogoče je serijsko tak, da se počasi segreje?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Termostat?
smile-1.gif

Ni serijsko tak noben Daewoo. Se pa marsikaj zjebe, še posebej pri maherjih, ki servisirajo pod kozolcem. Hladilno tekočino nikoli menjali, pa še, ko so jo, jim rata kak zračni žep not infiltrirat.
smile-1.gif


Ogo
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Je bil avto vedno na uradnem servisiran. Nexia, Kalos in Lacetti so se normalno hitro segreli, Nubira pa si je vzela čas...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Po mojem je vseeno termostat, oz. ventil ki odpira hladilno tekočino, da se steče hladit hin.
smile-1.gif

Če bi bil senzor temperature motorja hin, bi verjetno svetila lučka za napako na motorju. Glede na to, da se pritožuje, bi rekel, da ni navajen na to, torej ne gre za default obnašanje njegovega wagna.
smile-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.198
1.815
113
običjano je krivda v termostatu.

(ki se je verjetno zataknil v odprti legi in že od hladnega motorja dalje pušča vodo na hladilnik torej se voda niti ne more dobro segreti).

Kako narediti kkontrolo če je šel termostat? Lociraj gumasti cevi, ki gresta iz motorja na hladinik (dovod - odvod..premera kakih 5 cm, navrhu motorja). Imej pomagača: naj vžge hladen motor, ter drži neke obrate (ne vem...3.000) ti pa drži te cevi, ki grejo na hladilnik. V kolikor se bojo začele te cevi takoj segrevati (v roku ene minute..torej bojop ostajale tople) pomeni da je termostat zataknjen. V kolikor pa bojo hladne (kazalec za temoperaturo pa bo že začel kazat) pomeni da termostat dela (in bo sputil vodo v hladilnik šele ko bo voda dosegla delavno temperaturo (takrat bojo tudi cevi v trenutko postale vroče (in ne mlačne)).

sam termostat po sebi je poceni stvar, računati e potrebno zrave še delo (+ novo hladilno tekočino) ki pa te ne bo obralo čisto do konca.
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
435
24
18
Gorenjska
V primeru senzorja bi se motor segrel na delovno temperaturo v normalnem času, avto pa bi:
- mrzel ugašal v križiščih in težko vžigal če bi senzor sporočal temperaturo višjo od realne
- praktično ves čas deloval v režimu hladnega motorja (visok prosti tek, previsoka poraba), če bi senzor kazal prenizko temperaturo
v primeru ekstremno prenizke ali previsoke temperature, bi računalnik lahko celo ignoriral podatek senzorja in preklopil na zasilni program delovanja motorja
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Na Lanosu (1.6, tak motor kot v tvoji Nubiri) mi je lansko leto pozimi crknil termostatski ventil.... Avto se je takoj shladil, vseskozi deloval v režimu povišanih vrtljajev ,se ni segrel... Po menjavi ventila je sedaj b.p., hitro začne pihati topel zrak. In kolikor sem vozil nadomestno Nubiro je bilo isto...