Polnilne postaje za vozila na alternativni pogon

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.099
6.480
113
Zato sem rekel na nivoju Evrope. Pa se naj postavi nekje "usred ničega". Pač point je da gremo v smer energetske neodvisnosti od rusije, so poskusili z obnovljivimi viri in vidimo zdaj je to fail. Dokler ne bo fuzije, pa pač jederska.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.593
113
"Usred ničega" je še najbolj iluzorno, da bi šlo, ker uničiš naravni habitat, narediti moraš infrastrukturo, da se do tja pride in podobno. To ne bi šlo skozi niti pri naravovarstvenih ustanovah posamezne države.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Trenutno v EU jedrske elektrarne gradijo ali so v zaključni fazi priprav (pričetek gradnje v naslednjih 3. letih) so Slovaška (2 bloka), Finska in Francija, v naši neposredni bližini pa še 2x Belorusija.
Države, ki so v začetnih fazah priprav za izgradnjo JE pa so še Češka, Romunija in UK.

Če se Slovenija odloči za NEK2, se lahko Avstrija in Italija na trepalnice postavita.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.099
6.480
113
Te države bodo lepo služile čez nekaj let s prodajo energije.

Ne vem kaj mi čakamo, eno že imamo, prostor je, iz vidika varnosti pa vseeno če imamo en al dva bloka :)

spet zamujena priložnost?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Sem že zgoraj napisal - Slovenija se ukvarja sama s sabo in svojim TEŠ6. Ker so ga tukaj pošteno polomili, si nobeden v politiki ne bo upal niti pomisliti na NEK2. Če pa bi že, pa jih ljudstvo v strahu pred ponovitvijo TEŠ6 že v kali zatrlo. Kangler scena :) Poglej zadnji večji projekt v SLO - drugi tir. lej kake kolobocije so za tistih kurčevih 25km proge. Zdaj pa to potenciraj na projekt JE
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.851
2.986
113
Sem že zgoraj napisal - Slovenija se ukvarja sama s sabo in svojim TEŠ6. Ker so ga tukaj pošteno polomili, si nobeden v politiki ne bo upal niti pomisliti na NEK2. Če pa bi že, pa jih ljudstvo v strahu pred ponovitvijo TEŠ6 že v kali zatrlo. Kangler scena :) Poglej zadnji večji projekt v SLO - drugi tir. lej kake kolobocije so za tistih kurčevih 25km proge. Zdaj pa to potenciraj na projekt JE

Jedrske ti ne moreš graditi tako kot ostale projekte, tam obstajajo druga pravila.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Sem bil nadzornik pri izgradnji Olkilouto 3, Finska za Siemens. Vem, da je to drug svet, ampak raja tega ne ve. in jo boš tudi težko prepričal v nasprotno
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
[URL='https://slo-tech.com/novice/t719190#crta']ENTSO-E: Za odstopanje evropskega električnega omrežja kriva Srbija in Kosovo[/url]

Razlog za upad frekvence je bila neizravnana proizvodnja in poraba električne energije v bloku SMM, ki obsega Srbijo, Črno goro in Makedonijo. Po trenutnih podatkih je Kosovo porabilo več električne energije, kot jo je proizvedlo, Srbija pa ni zagotovila uvoza ustrezne energije. Zaradi tega sta Kosovo in Srbija parazitirala na celotnem omrežju.

Zmanjkalo je 113 GWh električne energije.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
En prispevek o slovenski polnilni postaji:
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/za-avtomobile-prihodnosti-slovenci-z-ucinkovito-resitvijo-488790

DC polnilna postaja od 15 do 30 kW za 10k €, torej produkt ki je nekje vmes med hitro DC polnilnico in "neuporabno počasno" AC polnilnico.

Zanimivo je tudi tole:
"Do danes so skupaj postavili okrog sto polnilnic AC in 50 polnilnic DC. Čeprav jih je manj, dve tretjini polnjenj njihovi uporabniki naredijo na polnilnicah DC. "

Še uradna stran:
http://elevat.eu/
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
Po moje nažigajo te polnilnice glede na razpise oz. subvencije in jih ta zadnje zanima, ali bodo dejansko tudi komu koristile:confused:

 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
En prispevek o slovenski polnilni postaji:
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/za-avtomobile-prihodnosti-slovenci-z-ucinkovito-resitvijo-488790

DC polnilna postaja od 15 do 30 kW za 10k €, torej produkt ki je nekje vmes med hitro DC polnilnico in "neuporabno počasno" AC polnilnico.

Zanimivo je tudi tole:
"Do danes so skupaj postavili okrog sto polnilnic AC in 50 polnilnic DC. Čeprav jih je manj, dve tretjini polnjenj njihovi uporabniki naredijo na polnilnicah DC. "

Še uradna stran:
http://elevat.eu/
Take polnilne postaje niso nic novega. Ze nekaj casa nazaj so izdelovali 11 in 22kW domace polnilne postaje, ki so se napajale iz domacega trifaznega napajanja. Namenjene so EVjem, ki nimajo trifaznega polnilca in se z eno fazo polnijo le z mocjo do 7.2kW.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.551
685
113
En prispevek o slovenski polnilni postaji:
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/za-avtomobile-prihodnosti-slovenci-z-ucinkovito-resitvijo-488790

DC polnilna postaja od 15 do 30 kW za 10k €, torej produkt ki je nekje vmes med hitro DC polnilnico in "neuporabno počasno" AC polnilnico.

Zanimivo je tudi tole:
"Do danes so skupaj postavili okrog sto polnilnic AC in 50 polnilnic DC. Čeprav jih je manj, dve tretjini polnjenj njihovi uporabniki naredijo na polnilnicah DC. "

Še uradna stran:
http://elevat.eu/
So te iz tistega razpisa, kjer je bil pogoj, da v vtikaču NE smejo imeti ključavnice. :evil:
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113

Postavljajo odgovor Tesli, a ne za vse Slovence


Sta pa dve napaki v članku, kolikor sem na hitro uspel prebrati. Nekaj so že napisali v komentarjih, to je, da Hyundai ima CCS priklop in ne CHADEMO, kot trdi avtor in to, da bodo lahko polnili le nemški avti, kar ne drži, ker se npr. Tesla Model 3 polni brez problema.

Stvar je v tem, da so te Ionity hitre polnilne postaje do 800V napetosti in le z uporabo te visoke napetosti omogočajo polnjenje z največjo močjo, to je 350kW. Če je avto do 400V, kar je trenutna generacija EV-jev, se avto še vedno polni, le ne bo se mogel polniti s 350kW, ampak, mislim da do 250kW.
Tako da, ta trditev, da se drugi avti, kot je avtor navedel v članku, ne bodo mogli polniti, ne drži. Polniti se ne bodo mogli le avti, ki imajo CHADEMO priključek, če seveda drži podatek, da imajo te Ionity polnilne postaje le CCS priključe in ne tudi CHADEMO.

Nove polnilnice predvsem po meri evropskih avtov

Za razliko od trenutnih 50-kilovatnih polnilnic DC na Petrolovih bencinskih črpalkah, ki jih je postavil državni Sodo in omogočajo hitro polnjenje (enosmerni tok DC) prek priključka CCS in CHAdeMO (pa tudi izmeničnega toka AC, priključek Type2), pa Ionity podpira le v Evropi najpogostejši priključek CCS.


Tako bo mogoče priključiti evropske električne avtomobile (audi e-tron quattro, mercedes EQC, električne volkswagne …), ne pa tudi njihove neposredne japonske konkurence – nissana leafa, hyundai kone, hyundai ioniqa, kie e-nira in podobnih. Leaf in ioniq sodita med najbolje prodajane električne avtomobile v Sloveniji.