Po Nissan Leafa v tujino, ker eko sklad sanja

I

Izbrisan uporabnik 474

Pustimo na strani to, da vgrajeni DC-DC kontaktor ni ravno pojem kvalitet (prvi stavek na datasheetu je "the cheapest on the market..."

Kar mene čudi je to, da nimajo nobene povratne informacije ali obvestila o tem, ali stvar dela ali ne. Mislim, dandanes ti za hebeno pozicijo avto javi, da ne dela, ne pa tak vitalen del - kjer se, mimogrede, v industrijski avtomatizaciji vedno uporablja povratnecsignale za preverjanje delovanja porabnikov - celo varovalk in kontaktorjev...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Bi prej rekel, da mu je odpovedal DC-DC kontaktor in je zaradi tega ostal na cesti.[/url].

Ja,imaš prav...kasneje je kolega komentiral še to,da je bil avto "mrtev kot sesalec,ko ga odklopiš iz elektrike"
smile-1.gif

Skoraj nemogoče da bi pokuril vso baterijo (mogoče je pa razlagal okoli ljudem na cesti,da je točno to naredil,ker ni hotel priznati,da mu je avto crknil
cool-1.gif
)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.042
4.049
113
Jp, najprej mu je šel DC-DC kontaktor, potem mu je pa spraznilo 12V baterijo, ker se ni več polnila preko High Voltage DC-DC konverterja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.042
4.049
113
Od kje so pa TopGear-ovci dobili podatek? Iz uradnih specifikacij in ne iz meritev?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.107
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Zasledil na Wikipedii za Volt-a:

Citat:
Under the United States Environmental Protection Agency (EPA) cycle, the 2013/14 model year Volt all-electric range is 38 mi (61 km), with a combined electric mode/gasoline-only rating of 62 mpg-US (3.8 L/100 km; 74 mpg-imp) equivalent (MPG-equivalent)

Drugje sem zasledil podatke res o 1.2 - 1.4l/100km (NDEC, katere pa je že ByeBenzin označil za smešne in neverodostojne)...

Če navajaž pri mazdi EU standard, ga navedi tudi pri amperi. torej 1,2.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.107
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Pustimo na strani to, da vgrajeni DC-DC kontaktor ni ravno pojem kvalitet (prvi stavek na datasheetu je "the cheapest on the market..."

To je pa razlo, da Tesla za tak denar naredi električni "avto" s takimi zmogljivostmi in dosegom, kaka premium znamka pa ne ... Kvaliteta pač nekaj stane.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.337
761
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Saj tudi Ampera ni kaj dosti boljša, 10.2s do 100km/h in 161km/h končne. To pač niso zmogljivosti primerljive z 2.0 TDI Golfom pa če se na glavo postaviš, kvečjemu z 1.6 TDI pa še to zgolj pospešek.

Ne razumeš ali pa nočeš razumeti, z EV, PHEV in delno tudi HEV pospešuješ zvezno brez trganja vratnih mišic pri prestavljanju, tistih 10s do stotice imaš na voljo praktično v vseh razmerah na dosegu samo ene stopalke. DSG se verjetno približa, ampak dvomim da je med šaltanjem med 1. in 2. prestavo če imaš zahojenega v poden vsaj približno tako uglajen kot prej našteta vozila.

Tudi Prius v Power načinu, ko ga zahodiš, potegne impresivno - osebne izkušnje.
Počasi bomo še do tega prišli, da brutalno potegne tudi Twizy...
 

ByeBenzin

Pripravnik
5. apr 2014
60
0
6
Tukaj bo tole bolj na mestu, kakor pri subvencijah:

AndY1, zanima me koliko kWh potrebuje ampera za 100km pri 90km/h (AC, recimo, da probamo govoriti o poti, ki nima višinskih razlik) ?
Morda kdo ve podatek pod istimi pogoji za iMieva oz. trojico, ter ostale EVje ?
Ali tudi drugi lastniki Leafov ne pridene pod 17kWh na AC, pri recimo 85km/h ?
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
Kakorkoli, potegne konkretno, pa drugače vozim avto, ki ima cca. 6 sec do 100 km/h.
zmaga.gif

Tako kot sem napisal, v vsakodnevni vožnji je pospešek Ampere več kot zadovoljiv, podatek kako hitro pospeši do 100km/h v RL ni najbolj bistven, sploh če se večinoma voziš po naselju ali medkrajevno po cestah kjer se kaj več kot 80 ne vozi.
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.042
4.049
113
Citat:
Uporabnik ByeBenzin pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pri voznji pri 100km/h Ampera porablja cca 13kW moci.

Čestitke Amperi
aplauz.gif

Se pa moram popraviti. Sem pogledal en star posnetek, ki sem ti ga tudi poslal na ZS, kjer sem naredil en krog od doma na AC, en krog po obvoznici in nazaj domov. Ceste izven AC je cca. 1.5km v eno smer, potem je vožnja po AC (100km/h po GPS) in z avtoceste nazaj do doma 1.5km. Celotne vožnje je cca. 50km, porabljene pa je bilo 7.6kWh energije, tako da je povprečna poraba pri 100km/h po GPS, 152+Wh/km.

Narejenih je bilo skoraj 50km, v bateriji pa je ostalo še za 12km dosega. Film sem poslal ByeBenzinu na ZS, imam ga pod privat, ker se iz njega vidi, kje živim, ByeBenzina pa poznam osebno.