Piaggio ciao

Ridin_My_Donky

Zelenc'
20. sep 2014
17
0
1
Poizkušam da ne bi ampak kot že prej omenjeno je to prvič da poizkušam odpret/popravit Ciaota tako da ne vem kaj je kaj in kaj je kej... sicer pa se da vse popravit tudi ce kaj narobe odviješ priviješ.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.867
5.466
113
Ta z fedrom je za fin tuning frgazarja...ponavad uno ko ze vse laufa pa samo mal popravis obrate pri standgasu...

Ocitno si resil problem...imel si prerevno nastavljen ferg in je tezko vzigal zato...

Poglej se pri max hitrosti ce rahlo prdi potem je OK....ce ma visok zvok ko el. kavni mlincek na obratih potem korigiraj un vijak brez fedra (za zrak glavni)...da ne bo ribnil oz prjel bata polet v vrocini na obratih...

Prdenje je ubistvu sekanje viska bencina v avspuh...ko pri klimi v avtu...plin ko ekspandira v prostor ohladi okolico...(plus da visek mesanice bolje maze)...ker je mesanica prebogata tudi izgoreva malo manj vroce ker ni idealna eksplozija...

To je namerno tako narejeno...pac razmerje v frgazarju...da ne ribnes motorja (ce si kdaj razdiral kak moped si lahko vidu zdrajsan bat samo na strani avspuha...pac posledica napacne nastavitve frgazarja!!!

Malo mora prdet...pa ne s5 prevec
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Ridin_My_Donky

Zelenc'
20. sep 2014
17
0
1
To s prdenjem mislim da bom težko ugotovil koliko samo iz izpuha prdi ker je že tako ali tako res malo bolj glasen ko kakšen italijan pa še objemka ki spaja avspuh z mašino je bolj švoh in malo pušča ampak se bom potrudil.

Tisti drugi vijak je tisti ki je na vrhu fergazerja in v bližini cevke ki dovaja bencin?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.867
5.466
113
Sej ni težko ker majo vsi samo dva...enga z fedrom za fin tuning in enga glavnega za zrak....nekateri pa samo z zrak...obrate pa štelaš z vijakom na zajli
smile-1.gif


Primer prdenja pri pravilno nastavljenem frgazarju
wink-1.gif


@ 3:03-3:06 in @ 3:50-3:55

 

Ridin_My_Donky

Zelenc'
20. sep 2014
17
0
1
Ja sej tko nekak prdi tut moj ciao.
Mi je pa dons na semaforju crknu po kakšne 10min delovanja pol pa je tko na komi užgal in ga je kr dušil neki časa pa je mal normalno zalaufu pa spet dušil. Pol sm ga pa z cokom pržgu pa je normalno zalaufu pa je delu 1min pa je spet mal zatajil pa sm ga še enkrat zalaufu pol je pa normalon zalaufu in delov brez problemov. Kakšna idej kaj bi lahko blo?

Aja pa še eno vprašanje kaj nej nardim ker mi tisto k je jermen spredi na mašino gor dan cvili pri nizkih obratih ponavadi ko iz nule speljem pa tam do ene 5-6 km/h potem pa utihne.

Hvala za odgovore že v naprej pa upam da ne morim samo sem se odličil da ga bom konec sezone v celoti razstavil poserviseral pa na novo prebarval da bo saj kako zgledal :D
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.867
5.466
113
Prvo....podri frgazar in ga kompletno spucaj...vse kar se da odsravfat odsravfaj..ce rabis eksplozijsko sliko za nazaj sestavit pogooglaj tip frgazarja in v googlu nastavi na slike ( dellorto SHA ?)
Lahko da mas zarjavel tank iz notranje strani...in stem polno rje po frgazarju...oz smeti...lahko ga pucas z WD40...palcka v luknjo in bo spucalo..

Cvili al jermen spodrsava....ker je obrabljen (potrebna menjava)....v tem primeru bos mel crne kolobarje po variomatu (to pomeni to...pac guma se gor nabere)

Al ti pa kje kak pleh vibrira zarad vibracij..poglej vijake.....

Nimam kugle
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.867
5.466
113
Aia pa tank spucat rje....ce se da ga snami dol iz gestela...kak liter nafte not...pa eno verigo pa muckaj da zdrgne rjo vn
wink-1.gif


Pozimi mej pa al do vrha nafilanga da ne rjavi...al pa mal nafte/mesance not pa vsake tolk mal presejkas da namazes stene...

Ce bos mel do vrha....pol ta benz stran spomlad zli...ker bo prestar da bi kaj vzgalo nanj spomladi
wink-1.gif
 

Ridin_My_Donky

Zelenc'
20. sep 2014
17
0
1
467716-post_slo.gif
Jermen je cisto nov menajan 2 meseca nazaj. Tank je malo rjast ampak se ga ne da snet tko da bom na koncu sezone nekako že očistil. Fregazerja se bom pa lotil ta vikend. No najlepša hvala pa se vidimo če bo še kaj takega.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.867
5.466
113
Ummm pa če ma pušo na sliki....cifra 6448-62 jo vrž vn ker je blokada...bo bolj letu
evil.gif


EDIT: razen če ni tam samo kaka tanka za tesnenje objemke!!!!
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.867
5.466
113
Glede na sliko...ker sem sam bolj navajen na PHVA verzijo...

Sem ti narobe svetoval glede nastavitev...

6305-36 je očitno glavna diza....nič ne štelaš samo do konca zšravfaš
6140-37 je tist štell vijak za "fin" tunning

Obrate štelaš gor na 1104-37 ko dviguješ zajlo in s tem višaš obrate

Correct me if I am wrong!
smile-1.gif
 

Ridin_My_Donky

Zelenc'
20. sep 2014
17
0
1
Hej spet jaz
smile-1.gif


Jst sm ugotovil kaj je tisto cviljenje oz iz kod natancno prihaja. Prihaja iz sklopke in samo pri nizkih vrtljajih k speljujem po klancu na vzdol al po ravnem ko pa v klanec na vzgor pa mi ne cvili. Kasna idej kaj naj bi to bilo? Je mogoce znucana in je potrebna nova. Ciao speljuje dokaj uredu je pa malo pocasen na zacetku dokler ne preneha cviliti nato pa pospešuje brez problema.

Hvala za odgovor.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.867
5.466
113
Kaksno sklopko imas? Mas ciao na jermen (CVT)?

Ce ne mors jermen zamenjat ker je znucan in zdrsuje...na zacetnem obmocju CVTja bolj...potem pa ne ker ga ocitno ok zagrabi naprej...
 

Ridin_My_Donky

Zelenc'
20. sep 2014
17
0
1
Ja ciao je na jermen samo jermen meni izgleda čisto vredu. Ampak kot pravim se mi zdi da prihaja cviljenje iz sklopke same. Lahko jutri slikam sklopko in pa jermen ce bo pomagalo?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.867
5.466
113
Skodlo ziher ne bo
smile-1.gif


A si prvi lastnik?

Ce nisi razmisljam...

1) jermen lahko ni prave oblike glede na sklopko...kot klina ne odgovarja kotu povrsine (jermenice ) na sklopki

2) sklopka/jermenica je iz dveh razlicnih polovic...ena tak kot druga drugacen...

Nikoli ne ves kaj je prejsni lastnik pocel z mopedom..
 

Ridin_My_Donky

Zelenc'
20. sep 2014
17
0
1
Ne nisem prvi lastnik ker je moped iz italije obnovljen in kupljen tu. Sklopka sicer zgleda zelo boga ampak je v notranjosti kar solidna.
Slikal bom jutri ko bo vec svetlobe.
 

Ridin_My_Donky

Zelenc'
20. sep 2014
17
0
1
Hej spet jst :D
Zdej mam pa en drug problme. Ta isti ciao po tem k je biu na dopustu pa po tem k sm ga razstavu na prafaktorje za to da sm lahko zamenu zadno gumo, mi zdele po tem k se segreje na delovno temperaturo zacne ugasat kot da mu zmanka bencina ampak ma tank 1/2 poln. (pri menjavi sm sneu sklopko in k sm jo dau nazaj gor se za ksn mm premika vn not bi lahko to melo vpliv?)
Hvala že v naprej.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.867
5.466
113
Prvo menjaj svečo.......drugo poglej kabl na svečo in "fajfo" nakoncu...če je kje napokano...zamenjaj po potrebi....

Tist vn-not kle ne igra vloge
smile-1.gif


Če ne bo to.......je naslednja stvar tuljava ki je potrebna za menjavo.....pač napokana izolacija na navitju in prebija ko se segreje ( neka fora z sajami/grafit ki nastane pri iskrenju ob prebijanju...spreminja prevodnost z temperaturo)