Lepim iz sosednje teme, da bo manj kaosa

"Če avto to rabi zaradi konstrukcije sedeža ventila.....potem je to rabil leta 1960.....ali pa rabi leta 2037.....
Kaj te je prepričalo da z današnjim bencinom pa kar na 1x ne rabi več mazanja sedeža ventila?"
Prepričali so me internetni forumi, ki so ta problem reševali 25 let nazaj. Američani so takrat radi spomnili, da so pri njih to dilemo dali skozi že v 70ih letih (pri nas so bili to še globoko svinčeni časi). In že takrat so pojasnili, da so pred desetletji prišli do sklepa, da aditivi niso potrebni, za vse bencinske motorje. In nisem seznanjen, da bi se na tej fronti v četrt stoletja kaj spremenilo.
V utemeljitev sem prilepil BMWjevo okrožnico, objavljeno v TIS-u, ker pač to znamko poznam in dokument v BMW spletnih virih znam poiskati:
"1. The engines listed above can be run on unleaded fuel without problems occurring,
provided that they have covered a distance of at least
60,000 km (approx. 40,000 miles).
In such cases, so much lead and lead tetraethyl is diffused into the material of the
valve seat rings through the past frequent refuelling with leaded fuel that the required
protective effect will be present for the remaining service life (memory effect)."
https://www.bmw2002faq.com/applications/core/interface/file/attachment.php?id=52974