Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.836
10.349
113
EU
In? kaj piše, zakaj je svinc bil uporaben? za tesnenje ventila sigurno ne, ampak za proti obrabi in klenkanju. Pika.
Za glajenje sedeža ventilov. Učili nas v šoli. Odmična gred je postavljena rahlo izven centra, tako se ventil pri vsakem odpiranju rahlo zasuče, preden "sede" nazaj. Plus še za oktansko število. Tojeto, konec debate.
Osredotočite se na Puretech.
 
  • Všeč mi je
  • Ljubezen
Reactions: novaa in tony

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
43.402
5.144
113
Obraba =/ mazanje... OK?

Da rabiš mazanje moraš imeti v tem primeru relativne pomike med dvema površinama... Ki jih pa nimaš (razen na mikro-mikro nivoju).
Torej....jih maš!

Skrajni rob ventila (in na drugi strani sedež ventila) je pod kotom.....in tik preden se zapre se na mikro ravni "zadrgne"....in imaš točno to kar ti je AI napisal....lokalni mikro pitting.....ki ga je svinec v primeru mehkejših sedežev preprečeval....ker je bil v vlogi maziva....

Letalski ventili imajo te kote še dodatno večje....ne vem zakaj....zaradi extra tesnenja?

Zato svinec še vedno vztraja v AVGASU....da maže ventile...primarno....sekundarno pa oktani.... čeprav to v 21.stoletju ni več pomembno ko znamo delat visjeoktanski bencin brez svinca....
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.920
1.192
113
Torej....jih maš!

Skrajni rob ventila (in na drugi strani sedež ventila) je pod kotom.....in tik preden se zapre se na mikro ravni "zadrgne"....in imaš točno to kar ti je AI napisal....lokalni mikro pitting.....ki ga je svinec v primeru mehkejših sedežev preprečeval....ker je bil v vlogi maziva....
Če je bil v vlogi maziva je bil tudi v vlogi tesnila.... A si zdaj srečen?
 
  • Haha
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
43.402
5.144
113
Lahko da je bil posledično...ne pa primarno! Side benifit...

Ti si kot tony ki trdi da so bli trši sedeži ventilov od zmeraj....in da noben motor narejen v zadnjih 200letih ne rabi svinca za zaščito ventilov....da se to etak brezveze daje not že 200let....
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: jest5

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.920
1.192
113
Lahko da je bil posledično...ne pa primarno! Side benifit...

Ti si kot tony ki trdi da so bli trši sedeži ventilov od zmeraj....in da noben motor narejen v zadnjih 200letih ne rabi svinca za zaščito ventilov....da se to etak brezveze daje not že 200let....
Nič side bienifit...

Svinčev tetraetil se je začel dodajat, ko se je je stremelo za večjo močjo in izkoristkom motorja. Višja kompresija, višja moč in izkoristek...
Za višjo kompresijo rabiš gorivo z višjim oktanskim številom... Ni nujno, da dodajaš svinčev tetraetil zato. Lahko bi dodajalo Etanol, metanol, toluen, xilene, benzen...
Svinčev tetraetil je bil verjetno na začetku najcenejša opcija (z vidika cene goriva in konstrukcije motorja)... Do prepovedi....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
43.402
5.144
113
Vse res....

Ampak v 19.stoletju je bilo pri ICE toliko drugih možnih izboljšav.....da če so šli lovit večjo kompresijo z tesnenjem na podlagi svinca med ventilom in njegovim sedežem.... :D

Kaj ti bo super tesnenje ventila..... če imaš T-head al pa L-head zasnovo glave...in posledično kompresijo 6:1.....pointless!
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.920
1.192
113
Vse res....

Ampak v 19.stoletju je bilo pri ICE toliko drugih možnih izboljšav.....da če so šli lovit večjo kompresijo z tesnenjem na podlagi svinca med ventilom in njegovim sedežem.... :D

Kaj ti bo super tesnenje ventila..... če imaš T-head al pa L-head zasnovo glave...in posledično kompresijo 6:1.....pointless!

Zato, ker je bila rešitev za dvig oktanskega števila s svinčevnim tetraetilom poceni.

Kompresijsko razmerje nima s tesnjenjem ventila prav dosti skupnega.

Če ventil ne tesni ga zelo hitro prepihajo izpušni plini in odgori na mestu kjer se to dogaja. (enako z materialom sedeža v glavi), zato so tudi razvili vstavljive sedeže ventilov, za mehkejše glave ventilov (aluminij)

Iz istih razlogov je potrebno pravilna nastavitev "reže ventilov"...