Opel Meriva - težave z zavoro, menjalnikom, volanom

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.174
679
113
Pozdravljeni,

torej govorimo o Opel Meriva, 1,4 bencinar, letnik 2007, 186 000km,ročni menjalnik
Težava je naslednja : avto stoji pred semaforjem, kar naenkrat se začne tresti in skakati naprej. Zavora je trda in v bistvu ne prime. Avto je treba ugasnit da ne zbezlja. Volan postane trd. Potem je treba avto ponovno zagnati. Včasih težava izgine, včasih je treba poskusiti večkrat. Včasih se med vožnjo ne da prestaviti. Gre za 1-2 in 2-3 prestavljanje. Menjalnik je treba dati v prosto prestavo in počakati da se ustavi. Ugasneš in ponovno startaš. Spet včasih je takoj v redu, včasih je treba poskusit večkrat.Vse skupaj se dogaja ob nižjih vrtljajih. Avto naj ne bi puščal zavornega oz hidravličnega olja. Sem malo gledal net pa zna biti toliko stvari da je za pol avta. Je stvar za k mehaniku ali za odpad? Kakšen predlog za mehanika? Ljubljana in okolica.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.902
5.458
113
Mal čudni simptomi....od menjalnika do bremz in serva vse v istem trenutku....

Ročni menjalnik?
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.174
679
113
Mal čudni simptomi....od menjalnika do bremz in serva vse v istem trenutku....

Ročni menjalnik?
Ja ročni.
@ Hanzi … ja, drži sklopko ko stoji, torej se mu začne mešat ko drži sklopko
Je že bla pr mehaniku, nekej dolival hidravlično olje pa ne pomaga. Ja, simptomi pa čist nori.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Mal čudni simptomi....od menjalnika do bremz in serva vse v istem trenutku....

Ročni menjalnik?

Menjalnik je problem v sklopki ki je najbrž hidravlična. Servo je hidravličen. Zavore so hidravlične.

Napaka nekje za sistemu za podtlak (vakuum), recimo najboljši scenarij je da kakšna cevka na poodtlačni strani pušča?
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.174
679
113
Menjalnik je problem v sklopki ki je najbrž hidravlična. Servo je hidravličen. Zavore so hidravlične.

Napaka nekje za sistemu za podtlak (vakuum), recimo najboljši scenarij je da kakšna cevka na poodtlačni strani pušča?
Ja ona pravi da ni nikjer olja pod avtom. In trigger za težave je držanje sklopke.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.902
5.458
113
Sem šel še 1x brat.....bremze in sklopka mata skupni imenovalec....isto tekočino...

Zdaj če sta vezana na isti vod potem je tukaj nek problem...

Servo je lahko trd zaradi premalo obratov....ne vidim tukaj neke povezave!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Sem šel še 1x brat.....bremze in sklopka mata skupni imenovalec....isto tekočino...

Zdaj če sta vezana na isti vod potem je tukaj nek problem...

Servo je lahko trd zaradi premalo obratov....ne vidim tukaj neke povezave!
Realno so to ločeni krogi za hidravliko. En nebi smel vplivat na drugega. Edino kar (ponavadi) povezuje te kroge je podtlak.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.902
5.458
113
Edino kar me zanima ali imata sklopka in bremze isti rezervoar ali imata ločenega

Servo nima veze tukaj ker je nek xyz sistem vezan na mikrojermen ki poganja črpalko....za servo...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Skoraj nikoli. Velika večina avtov ima isto posodo za hidravlični sistem zavor in sklopke, je pa običajno znotraj rezervoarja pregrada (ne pa vedno). Podtlaka pa se pri sistemu sklopke ne uporablja sploh.

Sicer pa, če govorimo o avtu OP-ja:

- Servovolan je popolnoma električen, tu odpadejo vse tekočine itd.
- Zakaj je mehanik dolil zavorno tekočino? Je manjkala? Če da, potem najbrž pušča ali glavni (pedal) ali pomožni (menjalnik) cilinder sklopke. To bi opisalo tvoje težave s sklopko oz. menjalnikom.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.332
9.720
113
kod Džej-Zija
Skoraj nikoli. Velika večina avtov ima isto posodo za hidravlični sistem zavor in sklopke, je pa običajno znotraj rezervoarja pregrada (ne pa vedno). Podtlaka pa se pri sistemu sklopke ne uporablja sploh.

Sicer pa, če govorimo o avtu OP-ja:

- Volan je popolnoma električen, tu odpadejo vse tekočine itd.
- Zakaj je mehanik dolil zavorno tekočino? Je manjkala? Če da, potem najbrž pušča ali glavni (pedal) ali pomožni (menjalnik) cilinder sklopke. To bi opisalo tvoje težave s sklopko oz. menjalnikom.
Zanimivo. Na foresterju sem imel ločeni posodi.