Opel astra Cosmo 1.7 dizel (2007)

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
42
No, potem sem imel pa kar prav, 700-800€ za material pa ene 100-200€ za delo. Pa smo na jurja.
smile-1.gif


Bom pa naslednjič pobaral shifta in afroC, da mi onadva zrihtata material pa mehankarja - 700€ ni malo za prišparti. pri strošku 1000€
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.734
420
83
Goriška
www.avtopro.si
Sej da se dobit marsikaj, vedno več pa je materiala s sumljivim poreklom in pa ponaredkov seveda. Iz osebnih izkušenj lahko povem, da zna v primeru "ultra ugodnega nakupa" preko interneta kasneje boleti glava, še posebej pri tako ključnih delih motorja. Veliko ljudi ne pomisli, da v primeru lastnega nakupa materiala strošek dela v primeru reklamacije materiala nosijo sami.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.789
2.093
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
No, potem sem imel pa kar prav, 700-800€ za material pa ene 100-200€ za delo. Pa smo na jurja.
smile-1.gif


Bom pa naslednjič pobaral shifta in afroC, da mi onadva zrihtata material pa mehankarja - 700€ ni malo za prišparti. pri strošku 1000€
smile-1.gif

ni problem,pa nisem iskal najcenejšega temveč prvega ne ebayu

http://www.ebay.co.uk/itm/VAUX...=item1e5a8e034a

mehanik ti pa ne bo vzel več kot 200€, vsaj popoldanc ne
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
42
crashednburnt je napisal dober komentar, nad tvojim komentarjem
smile-1.gif


"sem takrat tudi jaz gledal po ebayu, pa sem vseeno raje vzel preverjeno varianto.

Kakorkoli že, mislim da avtorja teme ne zanima, koliko točno je stal vztrajnik, bo zbiral informacije takrat, ko bo šel rakom žvižgat
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.636
6.044
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
[quote
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Dizla se splača kupit novega pa ga potem lepo prodaš s 150k km, pa naj se drugi gredo loterijo z EGR, DPF, DMF, injektorji, turbino

Povzetek prodajnega programa (u)voženih vozil iz avto.net-a

467716-post_slo.gif


Edino da imajo tisti 150k km zgolj na števcu.
smile-1.gif
saj bi verjel, ampak nekateri so najbrž prvi lastniki. No jaz sem tretji in imam pri skoraj 11 let starem oplu ki slovi po rjavici se original izpuh (brez vez na tehničnih ) pa tudi sicer se ni lukenj v njem. Je pa dobil herpes tam kjer je bil udarjen pred 5 leti / vrata.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.315
3.746
113
davorinm.wordpress.com
Se malo več informacij dobil. Menjali so ventil, okvara in ker je bila odprta Mašina, so se zobati jermen menjali. Niso pa komplet velikega servisa delali. Menjal je bil tudi alternator, ki baje crkne na cca 100k kilometrov, tko da s tem bi bil nekaj časa mir.

Žal nisem imel časa danes za ogled... Bo v soboto.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.636
6.044
113
pri taščici
Ja res, privarčevali so pumpo pa sponarje, ampak to je med 100 in 200 evri. Me pa zanima zakaj je prišlo do okvare - kakšne? ventila. Pa dobi mrzlega v roke in testirajo po koliko km ti bo začelo toplo pihati.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.131
5.275
113
O gretju: Vsaj moja 1,6 twinport opelica začne gret ko ima temperatura hladilne tekočine 50 stopinj. Pred tem ni šans da začne magari mlačno pihat. Zgleda da avto najprej za sebe poskrbi da si čimprej ogreje, šele nato na voznika. Imam pa ventilacijo velikokrat na max in mi ni odtrgalo nobele lopatice.

Pa še moja izkušnja z mehaniki v 9 letnem lastništvu in 150k prevoženih:
- hladilnik klime (cena original vs neoriginal je 1:6)
- zadnji zavorni cilindri
- abs senzor (potrebna menjava celega ležaja, zato še nisem menjal)
- ravno letos zamenjal izpušne lonce (pri teh kilometrih sem jih prej na renoju že 3x)
- loputa prezračevalnika v kabini
- lambda sonda
- odlepljeno ogledalo (naredi si sam, neostik pa je...)
- sprednje luči poplnoma porumenele od sonca, jebat ga, nimam garaže (vzameš tri tipe šmirgla, najprej 250 in nato postopno do vodobrusnega, na koncu krpa in kaka polirna pasata, pa so spet vsaj 80% lepše)

Kar se kvaliete tiče, kaj pa vem, glede na Oplov sloves se mi ne zdi pretirano za 9 let in 150k. Rje nikjer.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Dizla se splača kupit novega pa ga potem lepo prodaš s 150k km, pa naj se drugi gredo loterijo z EGR, DPF, DMF, injektorji, turbino

zmaga.gif
In kje je potem z dizlom kakšen prihranek? Do 150.000 prideš ravno nekje na nulo v primerjavi z bencinarjem.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Prihranek je zgolj v glavi, ker pač kuri tista 2 litra manj. Moraš pa seveda pozabiti na doplačilo 2000+ pri novem.
stupid-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.402
246
63
Kras
www.mtl.si
Pa na višjo registracijo, stroške vzdrževanja in pri konkretnih avtomobilih občutno višjo možnost, da kaj crkne, kar potegne za sabo še visoke izredne stroške.
Poleg tega še uživaš v zvoku, pozimi zmrzuješ kot cucek, je pa res, da imaš nekaj več navora, kar malo olajša vožnjo.

Ampak vsakemu svoje, verjetno si zna vsak sam izračunat, kako in kaj.

BTW: Mesec nazaj se je prodala letnik 2009 Cosmo karavanka 1.9CDTI 120 KM za cca. 6 jurjev. Kilometrov se mi zdi okrog 130.000. Pa je niso ravno razgrabli, tako da je trajalo ene 3 tedne, da se je našel kupec.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.353
6.002
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
In kje je potem z dizlom kakšen prihranek? Do 150.000 prideš ravno nekje na nulo v primerjavi z bencinarjem.

Pustimo zdaj, da si na nuli že veliko prej, recimo nekje pri 80 - 100 jurjih. Povsem resno vprašanje je kaj bi ti vzel za vožnjo 98% po avtobanu? Po mojem moraš bit trčen, da si za to kupiš (klasičnega) bencinarja. Sodobni turbo bencinarji so pa itak podobna kategorija kot dizelj, edino pijejo več.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
In kje je potem z dizlom kakšen prihranek? Do 150.000 prideš ravno nekje na nulo v primerjavi z bencinarjem.

Pustimo zdaj, da si na nuli že veliko prej, recimo nekje pri 80 - 100 jurjih. Povsem resno vprašanje je kaj bi ti vzel za vožnjo 98% po avtobanu? Po mojem moraš bit trčen, da si za to kupiš (klasičnega) bencinarja. Sodobni turbo bencinarji so pa itak podobna kategorija kot dizelj, edino pijejo več.

Ja ampak imaš fiken strošek gorivo-sam motor je pa preprost za vzdrževanje in popravila. Torej če nimaš dveh levih rok ga sam servisiraš, kar za dizle in sodobne turbo motorje ne moreš trdit.So se pa izkušnje uporabnikov pokazale da tisto kar dobiš notri s cenejšim gorivom in manšo porabo hitro izničiš z rednimi in izrednimi servisi, poglej si samo cene delov zgoraj je ni stvari pod
300€.
confused-1.gif
+ že zgoraj napisano dražje zavarovanje servisi ...
Če pa beremo se počasi trend obrača v smeri bencinarjev ker manj onesnažujejo okolje.
Pač eni bodo kupovali dizle ker prišparajo koliko pa kdaj si povrnejo dražji nakup si pa ne izračunajo.
Odpiralec teme se vozi 2x 20km na šiht pa po otroka v vrtec 1x-2x na leto na morje letno jih naredi enih 12-15000 km.Vsi pa pravijo da če delaš manj kot 25000 ni računice.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
In kje je potem z dizlom kakšen prihranek? Do 150.000 prideš ravno nekje na nulo v primerjavi z bencinarjem.

Pustimo zdaj, da si na nuli že veliko prej, recimo nekje pri 80 - 100 jurjih. Povsem resno vprašanje je kaj bi ti vzel za vožnjo 98% po avtobanu? Po mojem moraš bit trčen, da si za to kupiš (klasičnega) bencinarja. Sodobni turbo bencinarji so pa itak podobna kategorija kot dizelj, edino pijejo več.
Imam dva "enaka" avtomobila, en bencinar, drug dizel. Razlika v večletni povprečni porabi je cca. 1,5 litra. oz dobra 2€ na 100 prevoženih kilometrov. Od oka bi rekel da se razlika v nakupni ceni izenači pri cca. 100.000 km ob enakih sprotnih stroških.
Dizel pride pri registraciji nekoliko dražji, prav tako tudi servisi na 20.000 km, lahko mirno dodam min. 500€ na 100.000km.
Pri novem se to v primeru izrednih popravil še izide zaradi garancije, sicer pa bolj težko. (BTW: samo poglej malo moja vprašanja glede okvar: kdaj sem nazadnje spraševal za bencinarja da je karkoli narobe?) Pa kolikor gledam tudi oglase, je razlika v ceni rabljenih tudi pri starejših vozilih še vedno kar velika. Najbolj od vsega pa mi je smešna neka zakoreninjena miselnost, da bencinar ni sposoben naklepat velike kilometrine. Ne vem od kje to? Mogoče še iz časov Yuga in Golfa (1 in 2), ko je Yugo razpadel po 100 kkm, golf je pa laufal preko pol milijona bp?
Za 98% vožnje po AC bi zihr nabavil dizla, predvidevam da bi bil v štirih ali petih letih že zrel za prodajo in zbijanje kilometrov na magičnih 120.000, pri 150.000 bi se pa začelo
evil.gif
Me pa res zanima koliko je kupcev dizlov, ki imajo tak režim vožnje. Večina kar jih poznam dela cca. 2x 20km dnevno in 2x tedensko v štacuno in na pivo v bližnji kafič.
Sam imam dizla samo in izključno zaradi vleke kamp prikolice, tam se resnično izkaže, na vseh drugih področjih je zame dizel minus.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:

Pustimo zdaj, da si na nuli že veliko prej, recimo nekje pri 80 - 100 jurjih. Povsem resno vprašanje je kaj bi ti vzel za vožnjo 98% po avtobanu?
Krepko bi razmislil tudi o vozilu na plin - bodisi serijsko ali pa vgradnja od zanesljivega in kvalitetnega izvajalca (ki ni poceni da se razumemo).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.353
6.002
113
Debata je bila itak, da se dizla splača kupit novega in ga vozit do 150 jurjev in potem prodat. Kar je pametna resnica.

Novega klasičnega bencinarja v razredu astre komajda še lahko kupiš, pa še to gre ponavadi za predpotopne 1.6 motorje z gromozansko porabo, ki so komajda sposobni premaknit avto in jih kmalu ne bo več v ponudbi. Kar ti pišeš velja kvečjemu za nekoga, ki kupuje avtomobile, ki so svoje v večini že oddelali.

Moderni turbo bencinci pred dizlom nimajo nobene pametne prednosti, kar se dragih okvar in vzdrževanja tiče. Zavarovanje, če ne veš, pa je odvisno od moči motorja.

Seveda pa je pri odločitvi za motor odvisno tudi kje in koliko se voziš. Za po mestu drajsat je sigurno bolje samomor kot dizelj. Po avtobanu pa je hitro obratno.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.353
6.002
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Krepko bi razmislil tudi o vozilu na plin - bodisi serijsko ali pa vgradnja od zanesljivega in kvalitetnega izvajalca (ki ni poceni da se razumemo).

Cenovno seveda. Ampak kvaliteta vožnje s klasičnim bencincem po avtobanu? Ne bi več, hvala.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.318
5.643
113
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
Imam letnik 2005, sicer 1.9 z 120KM

- menjan EGR ventil na 130.000 km 300 €
- menjan hladilnik na klimi na 150.000 km 300 €
- menjana neka ploščica na alternatorju pri 160.000km 150 € (prijatelj ima enako, menjal to že dvakrat)
- menjan vztrajnik (posledično še sklopka, ker je bilo pol avta že razkopanega) na 150.000km 1.200 €
- obnovljena turbina na 200.000km cca 1.000 €
- menjan hladilnik na klimi na 240.000 km 300 €


drgač pa samo redni servisi
smile-1.gif

to so cene z uradnega servisa

Samo EGR ventil je bil menjan na servisu, ker mi je šel po pol leta, ko sem kupil avto (avto kupil z 130.000km) in še nisem imel izbranega mehankarja.
Hladilnik klime menjan v Stegnah pri enem, ki se ukvarja s klimami, vztrajnik mi je moj mehanik zamenjal in se je tudi sam čudil, da neoriginalen stane 700-800€, turbina obnovljena na gorenjskem, mehanik nazaj sestavil v avto.

Na original servisu bi dal samo za turbino 1500€, ker baje ne obnavljajo + delo, ofkors. Za vztrajnik bi me prišlo preko 1200€. (no to sem zajebla, mislim da sem plača 1000€ in ne 1200€ se ne spomnim, probam hitro pozabit te nepredvidene stroške
smile-1.gif
) Hladilnik klime pa nevem koliko bi koštal, nisem šel vprašat.
3850 oz pol cene rabljenega.To je potem Nemška kvaliteta
evil.gif
? http://www.autoevolution.com/n...ideo-79964.html
Ni ravno poceni šport.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.436
1.369
113
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Se malo več informacij dobil. Menjali so ventil, okvara in ker je bila odprta Mašina, so se zobati jermen menjali. Niso pa komplet velikega servisa delali. Menjal je bil tudi alternator, ki baje crkne na cca 100k kilometrov, tko da s tem bi bil nekaj časa mir.

Žal nisem imel časa danes za ogled... Bo v soboto.

Človek božji, daj pozabi na ta avto...
zmaga.gif