Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
- kot je bilo že prej omenjeno, najmanjši izpusti, tam kjer so izpusti najbolj problematični - v mestu (tukaj Prius pade na celi črti).
itak 1.9literski turbo dizl je popolnoma primerljiv kot 1.4 literski bencinc v navoru.Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
@luka51: Pelji tega svojega Grande Punta na odpad. Moj PD dizel s 105 konji v Leonu obložen s 4 osebami gre iz Lj proti Vrhniki, tudi v klanec brez poroblema 130 ali pa še mal več, pa ma sam 5 prestav. Tudi ne tuli pri tem. Poraba pa je res mal višja.
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Daj ne nabijaj o Priusu kot serijskem hibridu. Prius je serijski hibrid samo v coni 30km/h. Pri 50 km/h že laufa bencin.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
itak 1.9literski turbo dizl je popolnoma primerljiv kot 1.4 literski bencinc v navoru.Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
@luka51: Pelji tega svojega Grande Punta na odpad. Moj PD dizel s 105 konji v Leonu obložen s 4 osebami gre iz Lj proti Vrhniki, tudi v klanec brez poroblema 130 ali pa še mal več, pa ma sam 5 prestav. Tudi ne tuli pri tem. Poraba pa je res mal višja.
jabolke so tut praktično enaka zadeva mangotu. saj je oboje sadje konec koncev.
Zakaj je zate neuporabna?Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Čisto prav da te zanima Ampera, tudi meni je zelo zanimiva, odličen koncept, ampak meni neuporabna.
O Priusu pa le ne piši več, ker se preveč smešiš.
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako ampera kot prius rabita majhnega turbo bencinca s kakimi 130 konji.
S prvim delom se popolnoma strinam, z drugim pa vsekakor ne posebej pri Priusu, ki je paralelni hibrid. Serijski hibrid, rabi šibkejši ICE motor za proizvodnjo energije, kot pa je notri vgrajen elektromotor - pozabljaš na regeneracijo in delovanje ICE motorja pri polnjenju akumulatorja.
Pri Priusu se pa moč elektro in ICE motroja skoraj seštevata, tako da je 130 konjev bencinc še toliko bolj mimo.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako ampera kot prius rabita majhnega turbo bencinca s kakimi 130 konji.
S prvim delom se popolnoma strinam, z drugim pa vsekakor ne posebej pri Priusu, ki je paralelni hibrid. Serijski hibrid, rabi šibkejši ICE motor za proizvodnjo energije, kot pa je notri vgrajen elektromotor - pozabljaš na regeneracijo in delovanje ICE motorja pri polnjenju akumulatorja.
Pri Priusu se pa moč elektro in ICE motroja skoraj seštevata, tako da je 130 konjev bencinc še toliko bolj mimo.
Lej, tako Ampera kot prius sta na AC poti podhranjena. Baterija se izprazni, bencinski konji pa hropejo in dajo komaj kaj od sebe.
Močnejši ICE bi bul tu v veliko pomoč.
Mercedesov E hibrid je po zmogljiovstih povsem primerljiv šestvaljnim dizlom, po AC je prava pesem, poraba pa smešno nizka tudi pri visokih hitrostih. Malo sem že pozabil, ampak če se prav spomnim, je bila poraba pri povoprečju čez 130 km/h (enih 150 km poti, od tega dobrih pol AC brez omejitve) okoli 7, če se ne motim, oz malo manj ...
Zakaj pa je padla hitrost na 125?Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Verjetno imamo razlicna merila ampak Amperin ICE se me zdi hropec. Eden od mojih treh videov je posnet po AC v klanec pri Razdrtem in vrtljaji ne grejo visoko.
Citat:
Uporabnik mm46 pravi:
Zakaj pa je padla hitrost na 125?Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Verjetno imamo razlicna merila ampak Amperin ICE se me zdi hropec. Eden od mojih treh videov je posnet po AC v klanec pri Razdrtem in vrtljaji ne grejo visoko.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako ampera kot prius rabita majhnega turbo bencinca s kakimi 130 konji.
S prvim delom se popolnoma strinam, z drugim pa vsekakor ne posebej pri Priusu, ki je paralelni hibrid. Serijski hibrid, rabi šibkejši ICE motor za proizvodnjo energije, kot pa je notri vgrajen elektromotor - pozabljaš na regeneracijo in delovanje ICE motorja pri polnjenju akumulatorja.
Pri Priusu se pa moč elektro in ICE motroja skoraj seštevata, tako da je 130 konjev bencinc še toliko bolj mimo.
Lej, tako Ampera kot prius sta na AC poti podhranjena. Baterija se izprazni, bencinski konji pa hropejo in dajo komaj kaj od sebe.
Močnejši ICE bi bul tu v veliko pomoč.
Mercedesov E hibrid je po zmogljiovstih povsem primerljiv šestvaljnim dizlom, po AC je prava pesem, poraba pa smešno nizka tudi pri visokih hitrostih. Malo sem že pozabil, ampak če se prav spomnim, je bila poraba pri povoprečju čez 130 km/h (enih 150 km poti, od tega dobrih pol AC brez omejitve) okoli 7, če se ne motim, oz malo manj ...
Verjetno imamo razlicna merila ampak Amperin ICE se me zdi hropec. Eden od mojih treh videov je posnet po AC v klanec pri Razdrtem in vrtljaji ne grejo visoko.
Je pa res, da za tisto parkrat na mesec, ko potrebujem ICE, da mi je trenutni motor cisto ok.