Opel Ampera/Chevrolet Volt

sad

Guru
24. avg 2007
20.566
9.248
113
Jaz imam tale Torque, pa mi nikakor ne dela prikaz porabe pravilno. Če primerjam po potovalnem računalniku. Imaš kakšen nasvet? Ni pa napaka v randu 10%, temveč tudi 100% in več.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.399
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Daj ne nabijaj o Priusu kot serijskem hibridu. Prius je serijski hibrid samo v coni 30km/h. Pri 50 km/h že laufa bencin.
Serijski hibridi morajo iti na elektriko vsaj do 80 km/h. To je trenutno samo Ampera. Mimogrede Seat resno testira v Španiji Leona Twindrive, ki je popoln serijski hibrid do 120 km/h.

V tvojih prepričevanjih si pozabil na Hondo Insight in ostale Hondine IMA sisteme, ki so popolni paralelni hibridi,če temu sploh lahko tako rečemo.

Se pa strinjam, da je poanta hibrida optimalno izkoriščanje ICE motorja. To pa je mogoče samo v režimu serijskega hibrida. ICE ima eno točko, kjer je poraba najmanjša, moč pa največja - največji izkoristek. Smisel serijskega hibrida je, da motor polni akumulator. Le takrat bo motor zanesljivo in vedno deloval v tej točki.

Plug in izvedba hibrida je pa smiselna, ker pri polnjenju akumulatorja proizvajaš manj emisij (mišjena je komplet veriga) kot pri polnjenju akumulatorja z v vozilo vgrajeno elektranrno - ICE-jem. Pa elektrika je tudi cenejša od bencina.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.797
2.356
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:

- kot je bilo že prej omenjeno, najmanjši izpusti, tam kjer so izpusti najbolj problematični - v mestu (tukaj Prius pade na celi črti).

pa ti si genij! res ste asi pri komentiranju stvari, ki jih še sploh niste ali pa ste jih zelo malo vozili.

Bo zelo bolelo, če ti napišem da imam tenutno porabo po preveženih 280km izključno mestne vožnje 4,6 litra (po rač. je 4,3 ampak laže in kaže manj nekje 0,3l). Klima vedno na 23.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.945
5.222
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
@luka51: Pelji tega svojega Grande Punta na odpad. Moj PD dizel s 105 konji v Leonu obložen s 4 osebami gre iz Lj proti Vrhniki, tudi v klanec brez poroblema 130 ali pa še mal več, pa ma sam 5 prestav. Tudi ne tuli pri tem. Poraba pa je res mal višja.
itak 1.9literski turbo dizl je popolnoma primerljiv kot 1.4 literski bencinc v navoru.
jabolke so tut praktično enaka zadeva mangotu. saj je oboje sadje konec koncev.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.797
2.356
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Daj ne nabijaj o Priusu kot serijskem hibridu. Prius je serijski hibrid samo v coni 30km/h. Pri 50 km/h že laufa bencin.

kdaj prideš v radgona pa te zapeljem pri 60km/h samo na elektriko tam cca 1km, dlje ne gre? Kje pa piše da gre na eklektriko samo ko stisneš gumb EV? Na elektriko gre tudi celi spust iz trojan pa se peljem 110 po tempomatu.

Nehaj nabijati in pametovati.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.797
2.356
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
@luka51: Pelji tega svojega Grande Punta na odpad. Moj PD dizel s 105 konji v Leonu obložen s 4 osebami gre iz Lj proti Vrhniki, tudi v klanec brez poroblema 130 ali pa še mal več, pa ma sam 5 prestav. Tudi ne tuli pri tem. Poraba pa je res mal višja.
itak 1.9literski turbo dizl je popolnoma primerljiv kot 1.4 literski bencinc v navoru.
jabolke so tut praktično enaka zadeva mangotu. saj je oboje sadje konec koncev.

hysterical-1.gif
res ni vreden resnega pogovora
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.399
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Nisem nikjer pisal o EV modu.

Žal sem v tvojih koncih bolj poredko. Tako rekoč nikoli. Če smo že pri tem me bolj zanima Ampera kot Prius.

@tebi in luku51: Res je, dizel ima na gredi več navora kot bencinc, ma pa tudi mal drugačen menjalnik. Pomemben je navor na kolesu, ne pa na gredi motorja.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.797
2.356
113
Pomurje
Čisto prav da te zanima Ampera, tudi meni je zelo zanimiva, odličen koncept, ampak meni neuporabna.

O Priusu pa le ne piši več, ker se preveč smešiš.
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
@Slovenet presenečaš pa vedno.

Že partkat si napisač, da je prius sposoben iti na elektriko samo do 50km/h. Dej neprej se zapelji in malo bolj prepričaj o samem avtu in potem potaj kakšen kompetenten komentar.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.945
5.222
113
in kaj si htel povedat? da bi mogo 1.4 mlinček z 125Nm in 95km it enako dobro kot 1.9 turbo dizl z 240Nm in 105km?
ker je pač malo drugačn menjalnik.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Čisto prav da te zanima Ampera, tudi meni je zelo zanimiva, odličen koncept, ampak meni neuporabna.

O Priusu pa le ne piši več, ker se preveč smešiš.
Zakaj je zate neuporabna?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.979
1.109
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako ampera kot prius rabita majhnega turbo bencinca s kakimi 130 konji.

S prvim delom se popolnoma strinam, z drugim pa vsekakor ne posebej pri Priusu, ki je paralelni hibrid. Serijski hibrid, rabi šibkejši ICE motor za proizvodnjo energije, kot pa je notri vgrajen elektromotor - pozabljaš na regeneracijo in delovanje ICE motorja pri polnjenju akumulatorja.

Pri Priusu se pa moč elektro in ICE motroja skoraj seštevata, tako da je 130 konjev bencinc še toliko bolj mimo.

Lej, tako Ampera kot prius sta na AC poti podhranjena. Baterija se izprazni, bencinski konji pa hropejo in dajo komaj kaj od sebe.
Močnejši ICE bi bul tu v veliko pomoč.
Mercedesov E hibrid je po zmogljiovstih povsem primerljiv šestvaljnim dizlom, po AC je prava pesem, poraba pa smešno nizka tudi pri visokih hitrostih. Malo sem že pozabil, ampak če se prav spomnim, je bila poraba pri povoprečju čez 130 km/h (enih 150 km poti, od tega dobrih pol AC brez omejitve) okoli 7, če se ne motim, oz malo manj ...
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.399
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Tale o podhranjenosti Priusa na AC, me pa preseneča. Od 1.8 motorja z močjo 73kW bi pričakoval, da se brez dodane elektrike pelješ normalno po AC. Glede na to koliko se Toyota hvali z aerodinamiko, bi pričakoval, da Priusa na AC spraviš na 140 km/h brez težav. Če upoštevam, da je po uradnih podatkih Prius maks 70 kg težji od mojega mlinčka (to dobr poznam, zato primerjam z njim), potem mora biti s Priusom ali pa s tabo neki hudo narobe.

Za Ampero pa verjamem, da je na AC podhranjena na dolgih klancih, če vozi v hrib. Je precej težja od Priusa, 1700kg, Prius 1400kg. Ampak vseeno ima 111kW elektromotor, ki ga podpira 63kW bencinski motor. Če upoštevamo, da je potrebno od časa do časa pritisniti na zavoro, pa kako vožnjo navzdol, pa kdaj spustiti plin - regeneracija, potem se mora Ampera čist normalno pelat po AC. Verjamem pa da nima kakih ekstremnih pospeškov, ko preseže 100km/h. Če iščeš kaj takega, pol bo treba pa kako precej žejno kravo nabaviti. Po mojih izkušnjah avto največ pije, ko pospešuje, potem mu precej pade poraba, torej rabi tudi manjšo moč. Pri cruzanju po AC nikakor ne rabiš vseskozi polne moči. Če mi ne verjameš, pa vzem kakšen avto s klasičnim pogonom in BC-jem, pa spremljaj trenutno porabo na AC.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.044
4.050
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako ampera kot prius rabita majhnega turbo bencinca s kakimi 130 konji.

S prvim delom se popolnoma strinam, z drugim pa vsekakor ne posebej pri Priusu, ki je paralelni hibrid. Serijski hibrid, rabi šibkejši ICE motor za proizvodnjo energije, kot pa je notri vgrajen elektromotor - pozabljaš na regeneracijo in delovanje ICE motorja pri polnjenju akumulatorja.

Pri Priusu se pa moč elektro in ICE motroja skoraj seštevata, tako da je 130 konjev bencinc še toliko bolj mimo.

Lej, tako Ampera kot prius sta na AC poti podhranjena. Baterija se izprazni, bencinski konji pa hropejo in dajo komaj kaj od sebe.
Močnejši ICE bi bul tu v veliko pomoč.
Mercedesov E hibrid je po zmogljiovstih povsem primerljiv šestvaljnim dizlom, po AC je prava pesem, poraba pa smešno nizka tudi pri visokih hitrostih. Malo sem že pozabil, ampak če se prav spomnim, je bila poraba pri povoprečju čez 130 km/h (enih 150 km poti, od tega dobrih pol AC brez omejitve) okoli 7, če se ne motim, oz malo manj ...

Verjetno imamo razlicna merila ampak Amperin ICE se me zdi hropec. Eden od mojih treh videov je posnet po AC v klanec pri Razdrtem in vrtljaji ne grejo visoko.
Je pa res, da za tisto parkrat na mesec, ko potrebujem ICE, da mi je trenutni motor cisto ok.
 
Nazadnje urejeno:

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Verjetno imamo razlicna merila ampak Amperin ICE se me zdi hropec. Eden od mojih treh videov je posnet po AC v klanec pri Razdrtem in vrtljaji ne grejo visoko.
Zakaj pa je padla hitrost na 125?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.044
4.050
113
Citat:
Uporabnik mm46 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Verjetno imamo razlicna merila ampak Amperin ICE se me zdi hropec. Eden od mojih treh videov je posnet po AC v klanec pri Razdrtem in vrtljaji ne grejo visoko.
Zakaj pa je padla hitrost na 125?

Tukaj na Pagu sicer ne morem gledati Youtube videov, domnevam pa da zato, ker je tempomat bil nastavljen na 130, kar pomeni 150 po GPSu in videi prikazujejo GPS hitrost.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.044
4.050
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako ampera kot prius rabita majhnega turbo bencinca s kakimi 130 konji.

S prvim delom se popolnoma strinam, z drugim pa vsekakor ne posebej pri Priusu, ki je paralelni hibrid. Serijski hibrid, rabi šibkejši ICE motor za proizvodnjo energije, kot pa je notri vgrajen elektromotor - pozabljaš na regeneracijo in delovanje ICE motorja pri polnjenju akumulatorja.

Pri Priusu se pa moč elektro in ICE motroja skoraj seštevata, tako da je 130 konjev bencinc še toliko bolj mimo.

Lej, tako Ampera kot prius sta na AC poti podhranjena. Baterija se izprazni, bencinski konji pa hropejo in dajo komaj kaj od sebe.
Močnejši ICE bi bul tu v veliko pomoč.
Mercedesov E hibrid je po zmogljiovstih povsem primerljiv šestvaljnim dizlom, po AC je prava pesem, poraba pa smešno nizka tudi pri visokih hitrostih. Malo sem že pozabil, ampak če se prav spomnim, je bila poraba pri povoprečju čez 130 km/h (enih 150 km poti, od tega dobrih pol AC brez omejitve) okoli 7, če se ne motim, oz malo manj ...

Verjetno imamo razlicna merila ampak Amperin ICE se me zdi hropec. Eden od mojih treh videov je posnet po AC v klanec pri Razdrtem in vrtljaji ne grejo visoko.
Je pa res, da za tisto parkrat na mesec, ko potrebujem ICE, da mi je trenutni motor cisto ok.

Popravek; se mi ne zdi hropec. Je pa res, da se ne vozim z high-class avtomobili.