Opel Ampera/Chevrolet Volt

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Js sm pa kupu konektor namest tipala in dal gor upor, da mi kaže skos -3. K pr men se pr -4 prižiga. Dons sm ogrel na 25 stopinj v pol ure iz -10.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Danes mi je app spet prišparal kak liter. Mislil sem tudi da bom moral funkcijo 16% SoC izkoristit, pa nisem rabil :) Za jutri rabim polno baterijo pred odhodom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Jaz pa sem včeraj porabil 0.88l bencina (4 mrzli štarti (od doma, iz službe, Dude, Dude)) in danes 0.18l (1 mrzel štart zjutraj), ampak se ne sekiram. Rad sem na toplem, v 1 minuti piha toplota, grelec riti na max, tudi popoldne, ko sem šel iz službe, ko je bilo zunaj -7°C in je imela baterija 2°C in se je bencinski motor zagnal takoj ob vklopu avta.
1.8kW elektrike je slo za električni grelec baterije, 6kW za električni grelec kabine, delal pa je ICE, ki se je hitro izklopil (ko je dosegel 65°C) v parih minutah.

V tanku je itak še cca 10l bencina od oktobra 2017, ki ga je fajn pokuriti.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Drugače pa električni grelec čisto lepo deluje tudi pri -12 in šipa se nič ne zarošuje, tako da res ne razumem, zakaj ima avto to funkcijo, ki je kao "obvezna", torej da se vklopi ICE.

Po eni strani upam da bo jutri res -15, da vidim še kako bo delovala zadeva v teh pogojih.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
V tem vremenu se šipa ne zarosuje sploh, v starem avtu sem danes imel celo pot notranje kroženje zraka da bi se kabina bolj ogrela pa ni bilo nobene sledi o meglici.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Potem pa ne razumem, zakaj sploh ta funkcionalnost, ki se vklopi šele pri -10...da se vklaplja pri ~0 je še razumet iz logike roševanja šip, pri -10 pa res ne?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Ena razlaga je tudi, da je zaradi ameriške norosti po tožbah, GM to dal notri zato, ker če bi pri tako nizki temperaturi grel le električni grelec, bi se doseg zmanjšal pod 38 milj, kolikor je GM obljubil in da ne bi bili toženi, z zaganjanjem ICE-ja razbremenijo porabo električnega grelca, vrtilna energija ICE-ja gre tudi v baterijo in na ta način dosežejo doseg, ki ga obljubljajo:
http://gm-volt.com/forum/showthread...ES-depend-on-ambient-temperature-sensor/page5
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Danes.

Na poti -21 najnižje, seveda app opravil odlično delo in spet je bila pot 100% električna. Grelec je delal 100%, nastavljeno na 23, ok temp. Bi pa ugibal da bi tam pri -25 bil premalo. Notranje kroženje zraka je pomagalo, sem se pa na to spomnil šele minuto pred ciljem :)
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Vidva znalca, dajta mi prosim nekaj povedati. Ce imata ampero napolnjeno na 100% in jo odklopita in pustita 24h na miru, kaksna je po 24h stanja na miru napolnjenost baterije?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Enaka.

Avto nikoli fizično ne napolni baterije do 100%. Pri novi Amperi je 'polno napolnjena baterija' pri fizični napolnjenosti 85.9% SOC, potem pa s časom to okno povečuje, da neto (uporabna) kapaciteta za voznika ostaja čim dlje enaka.
Trenutno, po 142.000km in 5.5 letih in zdaj v zimskih temperaturah, mi baterijo napolni do 90.2% SOC fizične napolnjenosti (to je napolnjena baterija na LCD-ju) in mislim, da je to meja, preko katere SOC okna ne povečuje več, ker sem v teh mrzlih dneh opazil, da sem v te zimi prvič opazil padec neto (uporabne) kapacitete baterije.
Vse zime do te zime je avto s kompenzacijo povečevanja SOC okna kompenziral zadosti, da sem imel neto kapaciteto enako, kot poleti, po tem času in km-jih pa je kapaciteta baterije degradirala tistih 3-4% (kar je še vedno zanemarljivo po tolikem času in km-jih), da je dosegel mejo, preko katere SOC okna (90.2%) ne povečuje več in posledično začenja padati neto kapaciteta.
S pomladjo oz. toplejšim vremenom pričakujem, da se bo neto kapaciteta vrnila v meje nove baterije, s tem, da bo SOC max okno nekje med 89-90% fizične SOC.

Upam, da nisem prezakomplicirano napisal.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Verjetno ga vseeno zanima, za koliko bate bruto kapaciteta, če je le-ta napolnjena do maks vrednosti?

ali avto ko je na OFF in je temp baterije pod 10, tudi vklaplja gretje tekočine in česa drugega ali samo ko je vklopljen?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Njega zanima koliko ima avto parazitske izgube ko je ugasnjen, oz. self-discharge če avto stoji.

V 24 urah je zadeva po moje tako majhna, da ni merljiva, če pa stoji kakšen mesec bi se pa znalo že kaj poznat.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Nič nima parazitskih izgub, ker za razliko od Tesel, ki imajo konkretne parazitske izgube, ko so parkirani, ostali EV-ji odklopijo HV baterijo in uporabljajo le 12V baterijo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Nič nima parazitskih izgub, ker za razliko od Tesel, ki imajo konkretne parazitske izgube, ko so parkirani, ostali EV-ji odklopijo HV baterijo in uporabljajo le 12V baterijo.
Mislim da so zaradi tega imeli težave prvi lastniki 2001 Voltov, ko se jim je lahko 12V preveč izpraznila. Potem so to uredili tako, da ko je sila lahko sistem napolni 12V iz glavne baterije.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Ne. Tisti so imeli problem zaradi software-ske napake v delovanju bluetooth-a, ki jim je izpraznila 12V baterijo, ker je bluetooth ostal aktiven ob ugasnjenem avtu.
Edit: Napaka je bila odpravljeno z nadgradnjo firmware-a na servisu.

12V baterija se polni ob polnjenju avtomobila oz. med vožnjo.