Na končnih postajah pogosto stojijo po nekaj minut, lahko tudi 10. Komot bi se takrat konektal na 100+kw polnilnico
Za MB ne vem, pisem za LPP. Verjetno pa je podobno, voznik obicajno to izkoristi za skok do WC ali pa za cigaret.Kot recimo Marprom pod Pohorjem.
Jajčka na mizo, pa pojdi v tak projekt z vso odgovornostjo. Ne vem če bi bil še tako suveren.Točno to LPP dopovedujem že leta. In še vedno trdijo, da električni bus ne zdrži dnevne uporabe. Kaj je v ozadju, si pa lahko le mislimo ...
Jajčka na mizo, pa pojdi v tak projekt z vso odgovornostjo. Ne vem če bi bil še tako suveren.

Hehe. Vsak ki si je že kdaj redno pomagal z umetno inteligenco ve, da je ne sme jemati dobesedno. Ampak za pametnega se delat pa gre tudi dobesedno. Če bi še mal povprašal bi hitro prišel tudi do srednjenapetostnega daljnovoda in cifer x2 od tvoje, ni blo treba daleč.He he.
Mogoče ima Lpp prav, mogoče pa ne.
Umetna inteligenca pravi, da ne.
Je pa res da to mučkajo že X let in takrat so bile razmere drugačne kot so danes.
In sedaj je kaj je.
Kot kaže pa bo kombinacija obejega boljša.
Sjtv pa bi jim prodal škatlico....Hehe. Vsak ki si je že kdaj redno pomagal z umetno inteligenco ve, da je ne sme jemati dobesedno. Ampak za pametnega se delat pa gre tudi dobesedno. Če bi še mal povprašal bi hitro prišel tudi do srednjenapetostnega daljnovoda in cifer x2 od tvoje, ni blo treba daleč.
Ali pač kaj drugega, kar trenutno prodaja.Sjtv pa bi jim prodal škatlico....
Najbolje je, da še prebivalce Europe izvozijo na Kitajsko.
![]()
VW u Kini može proizvesti električno vozilo za upola manju cijenu nego u Europi
VW u Kini prepolovio trošak razvoja i proizvodnje EV-a zahvaljujući lokalnom R&D-u, bržim procesima, jeftinijem radu i optimiziranoj nabavi. Ulažu milijarde u Hefei te planiraju 30 novih EV modela, nastojeći vratiti tržišni udio i ostati konkurentni unatoč jačanju kineskih brendova.autonet.bug.hr
