Ni res. Še enkrat preveri. Res se mi ne da copy pastetatSpritmonitor pravi da imata v povprwčju zelo podobno porabo.
Spet ni res. Poglej zadnje bjornovo popotovanje po slo in cro. Vsak dan je uro in več zapravil , kje in kako bo tankal teslo po balkanski " vukojebini" in kaj bo jedel tisti čas in podobne žalost. Uboga familija še poleg . jekleni živci.Kakšno žalostno življenje. Z EV se vozim želeta in ni nobene žalosti. Ne po praktičnosti uporabe ne pri ceni pogonskega energenta. Pač greš in se pelješ. Ko je treba, polniš. Glih ene 2 appa rabiš za to (pa še to zato, ker za Tesline polnilnice pač rabiš njihov app, če nimaš Tesle). Če hočeš bit varčen, lahko tudi več, seveda, ampak enako velja tudi za kartice / kupone v supermarketih in podobno. In ne glede na vse je za povprečnega upoprabnika EV cenejši. V Mežico in nazaj (250 km) za 7 eur (z domačim polnjenjem vred). S katerim ICE že? Pa ne rabiš EV za 45K za to, gre tudi z EV za 12K in z uradnim dosegom vsega dobrih 200 ali 250 km (ali koliko že ima 500e). Ne za vsak dan, ampak za občasno pa - zakaj ne?
Kompatibilne so že leta vse polnilnice (ker je v EU standardiziran natanko 1 tip priključka za AC in 1 za DC).
To je res, dokler ne greš na izlet.Razlika v strosku energenta pri lastni SE je drobiz v primerjavi z ostalimi stroski. Sploh ce imas viske na SE
Koliko kWh je potrebnih za teh 250 km?Kakšno žalostno življenje. Z EV se vozim želeta in ni nobene žalosti. Ne po praktičnosti uporabe ne pri ceni pogonskega energenta. Pač greš in se pelješ. Ko je treba, polniš. Glih ene 2 appa rabiš za to (pa še to zato, ker za Tesline polnilnice pač rabiš njihov app, če nimaš Tesle). Če hočeš bit varčen, lahko tudi več, seveda, ampak enako velja tudi za kartice / kupone v supermarketih in podobno. In ne glede na vse je za povprečnega upoprabnika EV cenejši. V Mežico in nazaj (250 km) za 7 eur (z domačim polnjenjem vred). S katerim ICE že? Pa ne rabiš EV za 45K za to, gre tudi z EV za 12K in z uradnim dosegom vsega dobrih 200 ali 250 km (ali koliko že ima 500e). Ne za vsak dan, ampak za občasno pa - zakaj ne?
Kompatibilne so že leta vse polnilnice (ker je v EU standardiziran natanko 1 tip priključka za AC in 1 za DC).
Kako to misliš? Povprečje je povprečje. Ko imaš dovolj velik vzorec le ta zajame vse tipe voženj, in od tega vzameš poprrečje. In za tak podatek je spritmonitor merodajen.Pri enaki vožnji ne.
Ok.Ni res. Še enkrat preveri. Res se mi ne da copy pastetat
Na obeh avtih so vnašali porabo 2 ali 100kwh. Ampak ta deviacija je na zelo malo kilometrih in se takoj skrije v statistiki.Ni res. Ne moreš upoštevat onih ko imajo porabo 2 in onih ki imajo 100kwh in podobne fore. Moraš malo pofiltrirat. Pa nekje podobne kW it'd. V glavnem jaz se prišel do zaključka. Ostali pa kakor čete.
Tudi yt test ko folk gre na izlete in primerja Teslo z id7 je strošek izleta z vw ponavadi x2. Že zarad polnjenja in podobnih for. Nein danke.
Nič.Koliko pa ima id7 porabo pri 200kmh?
Drzi ce vzames ta prvo ceno.. Z narocnino pa je Ionity cenejsi. Ce pa to rabis, pa odvisno..Polnjenje zunaj doma je za nontesle dražje. Fakt.
A ti še kar sanjaš o 2035? Do takrat boš ti še trikrat službo zamenjal in bogve kaj boš takrat prodajal in bo pač tist z rožnatimi barvicami za risat. Kot včasih ko ste avte testiral, itak je bil najjači tist k je bil največ na voljo za "testirat".Točno tako. In še 10 let te nihče ne bo silil, da je to EV. Pa še po tem, bo tudi rabljen lahko ICE. Torej še vsaj 15 let ...
Js dans lj koper in nazaj.. Med 140 in 160. Ker to ni "jezek xantia" je bla povprecna 103 kmhNič.
Sicer pa... mater imaš fore. Do dandanes me niti en elekteičar ni prehitel niti pri 140kmh, ti pa 200tko ven vlečeš. Pa se precej po AC guncam.
Svetla izjema.Js dans lj koper in nazaj.. Med 140 in 160. Ker to ni "jezek xantia" je bla povprecna 103 kmh![]()
