A si glup? Pa napisal ti je, da bi ga SE zanimala zaradi net meteringa in stroškov. Kako boš zganjal net metering off grid? 


Enostavno, takrat ko se je to izplačalo to ni bila samo moja odločitev in SE na streho je bil absolutni no go, zdaj imam kar imam. Trenutno off grid ni opcija, ker se enostavno ne izplača. Da bi se šel pa montiranje nekih igračk samo zato, da bi lohk špilal ekologa mi pa na misel ne pride. Trenutni vozni park ima še kar nekaj let pred sabo in ga samo zaradi manije ne mislim menjat. Ko bo čas za menjavo, bomo pa videli kaj bo na voljo za normalen vložek, to je to.Kako pa to da nimaš opcije SE? trafo ne omogoča? Saj lahko vseeno narediš, pač off grid?
Eni so eko, ti nisi....Ja če če če...eni smo eko že skoraj 10 let, ni vse v stroških ampak tudi v skrbi za okolje.
Gledano skozi stroške ima verjetno doma peč na drve, lastno šumo, uporablja deževnico, na streh salonitke, bajto pa od starih staršev? ali se samo pri EV delamo da gledamo skozi stroške?
Ko bi le tebe res okolje kaj brigalo. Nakladač.Ja če če če...eni smo eko že skoraj 10 let, ni vse v stroških ampak tudi v skrbi za okolje.
Gledano skozi stroške ima verjetno doma peč na drve, lastno šumo, uporablja deževnico, na streh salonitke, bajto pa od starih staršev? ali se samo pri EV delamo da gledamo skozi stroške?
Ja če če če...eni smo eko že skoraj 10 let, ni vse v stroških ampak tudi v skrbi za okolje.
Gledano skozi stroške ima verjetno doma peč na drve, lastno šumo, uporablja deževnico, na streh salonitke, bajto pa od starih staršev? ali se samo pri EV delamo da gledamo skozi stroške?
Poraba je zelo podobna.. Recimo če primerjaš Y in Id7 tourer..po realnih testih, doseg charge, stroški polnjenja in podobno, ga še vedno tesla nese (in to precej)... žal.
Po hitrem searchu in realni primerjavi je poraba id7 15 do 20% višjaPoraba je zelo podobna.. Recimo če primerjaš Y in Id7 tourer..
Spritmonitor pravi da imata v povprwčju zelo podobno porabo.Po hitrem searchu in realni primerjavi je poraba id7 15 do 20% višja
Kakšno žalostno življenje. Z EV se vozim želeta in ni nobene žalosti. Ne po praktičnosti uporabe ne pri ceni pogonskega energenta. Pač greš in se pelješ. Ko je treba, polniš. Glih ene 2 appa rabiš za to (pa še to zato, ker za Tesline polnilnice pač rabiš njihov app, če nimaš Tesle). Če hočeš bit varčen, lahko tudi več, seveda, ampak enako velja tudi za kartice / kupone v supermarketih in podobno. In ne glede na vse je za povprečnega upoprabnika EV cenejši. V Mežico in nazaj (250 km) za 7 eur (z domačim polnjenjem vred). S katerim ICE že? Pa ne rabiš EV za 45K za to, gre tudi z EV za 12K in z uradnim dosegom vsega dobrih 200 ali 250 km (ali koliko že ima 500e). Ne za vsak dan, ampak za občasno pa - zakaj ne?tu je catch, ti se mal pelješ naokoli narediš 15 km in si ustvariš mnenje... ja tako je pri ICE, ker veš kje in kako boš in koliko boš tankal.
Pri električarju da si ustvariš pravo menjnje je pa lastniška izkušnja, kako bo z polnjenjem, katere so v reali kompatibilne javne polnilnice, kako je z appi, kako se obnaša polnjenje in rokovanje in podobnoe fore ki ti krojijo žalostno življenje. Tu je glavni catch električarja. Na konc daš vseeno 45kilo... Povprečnež mora 5 let na stran dajat da si to privošči...
Lahko pa sicer skoćiš pa bo kar bo. To je tudi opcija. Pač vsak je drugačen.
Točno tako. In še 10 let te nihče ne bo silil, da je to EV. Pa še po tem, bo tudi rabljen lahko ICE. Torej še vsaj 15 let ...Trenutni vozni park ima še kar nekaj let pred sabo in ga samo zaradi manije ne mislim menjat. Ko bo čas za menjavo, bomo pa videli kaj bo na voljo za normalen vložek, to je to.
Ja, dokler je to vsaj približno časovno in po praktičnosti OK. Pri nas po navadi ni. V tujini pa ima javni promet precej več uporabnikov. Le zakaj?tole o eko: Kdor ima lastni avto ga briga za ekologijo...
Eko uporablja kolo, noge in javni promet....
Pri enaki vožnji ne.Po hitrem searchu in realni primerjavi je poraba id7 15 do 20% višja
