Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.793
7.296
113
Že...ampak kot rečeno je pri EV velika prednost polnjenje doma.

Res, da te bo pot na hrvaćko stala veliko več, kot če bi šel z ICE, ampak ostalih 350 dni na leto boš pa doma "tankat" EVja za tretjino te cene, eni celo zastonj.

Pa še to slednje bo veljalo, če boš šel zahodneje od splita. Do tja namreč prideš komot s polno baterijo, in če še tam najdeš šimeta, ki ti posodi šuko, boš tudi nazaj prišel "zastonj".
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.242
2.241
113
Že...ampak kot rečeno je pri EV velika prednost polnjenje doma.

Res, da te bo pot na hrvaćko stala veliko več, kot če bi šel z ICE, ampak ostalih 350 dni na leto boš pa doma "tankat" EVja za tretjino te cene, eni celo zastonj.

Pa še to slednje bo veljalo, če boš šel zahodneje od splita. Do tja namreč prideš komot s polno baterijo, in če še tam najdeš šimeta, ki ti posodi šuko, boš tudi nazaj prišel "zastonj".

Kolega, da te malo predramim, ker vidim da že haluciniraš: ca. 500km ga ni evja, ki bi to naredil v enem šusu. Ne za šleperjem, še po wltp teoriji so redki.
In zakaj točno bi se jaz moral zajebavat s šukotom od šimeta, ki bo filal 2 dni, če lahko dinozavra tankam na vsakih 10km v 3 min?
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.004
7.105
113
Tudi to se bo spremenilo. Opcij je več.

Sicer pa klasično mesto gre v smer "brez avtomobila", vsaj tako je trend v tujini. Kar bo pa na balkanu pa ta razvoj ne zanima in se bomo morali prilagoditi, ali pa bo revoz delal ICE samo za slovenijo :D
Po dqrjanoci presikciji sem še kako vesel, da sem se odselil iz centra mesta. Sedaj bom avoje preostale dni lahko živel kot človek in ne kot hrček v kletki.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.285
937
113
Že...ampak kot rečeno je pri EV velika prednost polnjenje doma.

Res, da te bo pot na hrvaćko stala veliko več, kot če bi šel z ICE, ampak ostalih 350 dni na leto boš pa doma "tankat" EVja za tretjino te cene, eni celo zastonj.

Pa še to slednje bo veljalo, če boš šel zahodneje od splita. Do tja namreč prideš komot s polno baterijo, in če še tam najdeš šimeta, ki ti posodi šuko, boš tudi nazaj prišel "zastonj".
kar pomeni, da bodo baterijski hranilniki na koncu še manj rentabilni za morebitne investitorje. in potem se bo darjan čez 10, 20 let spraševal, zakaj neki nimamo baterijskih hranilnikov v vsaki drugi ulici, kot so recimo bencinske črpalke, saj je to že mnogo let tehnično izvedljivo.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.672
2.011
113
Že...ampak kot rečeno je pri EV velika prednost polnjenje doma.

Res, da te bo pot na hrvaćko stala veliko več, kot če bi šel z ICE, ampak ostalih 350 dni na leto boš pa doma "tankat" EVja za tretjino te cene, eni celo zastonj.

Pa še to slednje bo veljalo, če boš šel zahodneje od splita. Do tja namreč prideš komot s polno baterijo, in če še tam najdeš šimeta, ki ti posodi šuko, boš tudi nazaj prišel "zastonj".
Ti niti smeri neba ne poznaš, pa boš prihodnost napovedoval....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.793
7.296
113
kar pomeni, da bodo baterijski hranilniki na koncu še manj rentabilni za morebitne investitorje. in potem se bo darjan čez 10, 20 let spraševal, zakaj neki nimamo baterijskih hranilnikov v vsaki drugi ulici, kot so recimo bencinske črpalke, saj je to že mnogo let tehnično izvedljivo.
Zakaj bi pa rabil v vsaki ulici?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.793
7.296
113
Kolega, da te malo predramim, ker vidim da že haluciniraš: ca. 500km ga ni evja, ki bi to naredil v enem šusu. Ne za šleperjem, še po wltp teoriji so redki.
In zakaj točno bi se jaz moral zajebavat s šukotom od šimeta, ki bo filal 2 dni, če lahko dinozavra tankam na vsakih 10km v 3 min?
poraba je 20 kWh/100km, je tako? baterija je 100 kWh. do the math.

Pusti zdaj ti ice pumpe..ice gre v pozabo in z njim pumpe, slej ko prej. Ne sanjat več teh sanj, ker bodo ostale samo še sanje in slab spomin.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.225
400
83
Goriska
S teslo 3 highland LR RWD sem zadnjič brez problema prišel do Splita, torej ravno 500km in še je ostalo 10% baterije... Brez jajcanja, vožnja čez celo kjer se je dalo 130-140km/h, povprečno porabo imam sedaj v 5kkm prevoženih kilometrih 14kwh/100km.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.624
4.434
113
S teslo 3 highland LR RWD sem zadnjič brez problema prišel do Splita, torej ravno 500km in še je ostalo 10% baterije... Brez jajcanja, vožnja čez celo kjer se je dalo 130-140km/h, povprečno porabo imam sedaj v 5kkm prevoženih kilometrih 14kwh/100km.

Meni je vedno zanimivo kako se vedno kot referenca porabe postavlja pot na morje v najhujši gužvi, pa omenja celo hitrosti nad 130km/h. Ne velja samo za EVje, ampak tudi za ICE motorje. Povprečna hitrost je bila pa najbrž tam okoli 70-80, klancev nobenih, nadmorska se samo znižuje, tako da poraba je čisto normalna, je pa daleč od povprečja realne porabe.

Meni na "dnevni" poti v službo testirani EVji porabijo tam 25+, pozimi pa celo 35+ kwh/100km kar je 100+% več od normne porabe v prospektu. Trenutni bencinar po drugi strani porabi 10l na 100, kar je cca. 10-20% več od porabe v prospektu. Skratka če pri bencinarju vem vedno da 500km+- na tank naredim ne glede na razmere, pri polnem EVju o tem pojma nimam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.793
7.296
113
ker si (namenoma?) zgrešil poanto, bom napisal drugače:
...in potem se bo darjan čez 10, 20 let spraševal, zakaj neki še vedno nimamo baterijskih hranilnikov na polnilnicah, saj je to že mnogo let tehnično izvedljivo

Verjetno si tudi ti namenoma zgrešil pointa. EV se bo večino časa polnilo doma/v službi.

Samo ko boš šel na hrvaćko (prispodoba za dopust) boš potreboval hitro polnilnico na poti, pa še to če boš šel južnega od splita.

btw, tesla otočac je ravno letos podprl polnilnico z njihovim megapackom (Each unit can store over 3.9 MWh of energy)
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.154
10.833
113
S teslo 3 highland LR RWD sem zadnjič brez problema prišel do Splita, torej ravno 500km in še je ostalo 10% baterije... Brez jajcanja, vožnja čez celo kjer se je dalo 130-140km/h, povprečno porabo imam sedaj v 5kkm prevoženih kilometrih 14kwh/100km.
Boš napisal še porabo nazaj?
Ali se gremo na suho, kdo ima daljšega.Jaz sem zadnič z EVje imel porabo 6kWh. Za nazaj pa 20.

Sam očitno res sevajenje baterij nekaj škoduje, samo da se s prirejanjem ali namernimi lažmi potrjuje, kak te to je naša izbira fuLLa najhudejša.