Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.740
7.286
113
Tesla je iz norveškega, nemškega, avstrijskega in še katerega trga umaknila ultra zastarele modele S in X. Zakaj? Kdo bi si mislil...te stare šare več noben ne kupi. Tesla pa je bila tako polna sama sebe, da so mislili da lahko staro šaro prodajajo v nedogled. Šele letos so jim privoščili en minimalni face lift. Po 10 letih!!

Nimaš kaj, S in X sta timeless modela, še prvotni modeli so ahead of time, če gledaš dizajn zunaj in not, Cd pa je itak na mestu.

Tako da ni kaj dosti šarit po takem avtu...zunanjosti, šari še edino po "drobovini" in pogonu/bateriji

Drugače pa delajo novega roadsterja 2.
 
  • Haha
Reactions: novaa

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.740
7.286
113
Zato ker so stare/prejšnje prodajne številke bile tako visoke, da se zdi da nihče več noče tega kupit. Drugače pa so prodajne številke za 100k+ avto čisto normalne.

Koliko pa se prodalo taycanov?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.237
2.236
113
V nemčiji so model s letos prodali 58x. Model x ga je peljal scat...z 59x. Ne se "ne zdi", da ga noben noče kupit. Dejansko ga noben noče kupit. Zato pa je šel iz trga.

Če pa že vlečeš sem neuporabnega taycana, ki je največji fail porša do sedaj. V nemčiji letos prodanih skoraj 1500 kos.

Boš počasi nehal budalit s tvojimi argumenti in analizami na ravni iq orangutana?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.740
7.286
113
Ja zakaj pa gledaš samo prodajne številke v nemčiji? Saj tesla ni nemška firma, za razliko od porša...
 

bev

Majstr
25. apr 2017
469
308
63
Drži, s tem da ICE za par jurjev je še uporaben, EV za par jurjev je pa za gledat v garaži ali pa zunaj za shrambo.
Za mojga 9 let starega ne morem dobiti 10k. Je pa še vedno uporaben kot nov. OK 10% manj kot je degradacije baterije. Razen rednih servisov (vse skup pod 500 eur) ni bilo nobenega izrednega popravila.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.237
2.236
113
Jest imam EV kot edini avto že 9 let. Dobra 2 meseca imam pa 2 EVja. Kva pa zdej?

Že to da imaš nick po svojem prevoznem sredstvu nakazuje na to, da si zelo "special" in pri dveh evjih imaš zelo verjetno preveč časa v življenju.

Mislim resno, kdo pri zdravi pameti bi si dal nick recimo škoda ali ice?

10% degredacije v 9 letih? In verjetno tudi 100kwh nova baterija za 5k €? To so Darjan pravljice za lahko noč
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
22.135
10.822
113
Jest imam EV kot edini avto že 9 let. Dobra 2 meseca imam pa 2 EVja. Kva pa zdej?
Nič. Ali misliš, da si s tem kaj dokazal? Tak kot lukec s svojim umotvorom.
Pač EV ni za vse in kdor ga hoče naj ga ima, kdor ne pač ne. Samo butli pa se ekstremizirajo in svojo rešitev vsiljujejo drugim ali hočejo dokazati, zakaj so se drugi napačno odločili. In seveda ekstremi so čudoviti za to.
Kar recimo meni živce žre je to, da nam politika ne pušča več izbire, zraven pa še uničuje evropsko industrijo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.135
10.822
113
Za mojga 9 let starega ne morem dobiti 10k. Je pa še vedno uporaben kot nov. OK 10% manj kot je degradacije baterije. Razen rednih servisov (vse skup pod 500 eur) ni bilo nobenega izrednega popravila.
Aja, pa pri ljudjeh o katerih smo se pogovarjali zgoraj, je par jurjev problem, kaj šele 10 čukecov.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.237
2.236
113
Nič. Ali misliš, da si s tem kaj dokazal? Tak kot lukec s svojim umotvorom.
Pač EV ni za vse in kdor ga hoče naj ga ima, kdor ne pač ne. Samo butli pa se ekstremizirajo in svojo rešitev vsiljujejo drugim ali hočejo dokazati, zakaj so se drugi napačno odločili. In seveda ekstremi so čudoviti za to.
Kar recimo meni živce žre je to, da nam politika ne pušča več izbire, zraven pa še uničuje evropsko industrijo.

Amen. Naj ga ima kdo ga hoče. Tudi sam bi ga imel zelo verjetno, če bi potreboval drugi avto pri hiši. S subvencijo seveda.
Ampak da pa mi nekaj vsiljujejo in prepovedujejo, pa mi spravi vse dlake pokonci.
In večina odpora v EU gre točno na ta račun vsiljevanja in prepovedi. Brez tega bi bila sprejemljivost pomoje veliko večja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.397
1.954
113
41
Mater, pri nama pa je EV ves cas v pogonu, ker se noben ne javi, da vzame ta starega bencinca :)
In boljša polovica, ki ji je vedno dol viselo vse kar se vsaj malo tice avtov pravi, da bi ona tudi EV. Nebi se ona menila kak hitro fila Ionity, ampak da je tako boljsa voznja.

Btw, je pa res, da si ne predstavljam, kako bi slo skoz z neko manjso baterijo, recimo wltp pod 500 km.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.407
7.764
113
pri taščici
Pac mal vec logistike in vec casa gre. Sploh pri voznji po balkanu.
Ce stopas na uro koliko casa se bos vozil v hamburg, potem tu dizel zmaga.
Samo na taki furi se lahko zgodi ukrajinski kombi.
Ob jadranski obali sem sel do grcije in nazaj po albansko bosanskih hribih, pa je bilo v 8 dneh 3500. Z avtom ki ima wltp nekih 460. In ki mu je poraba nesramno narastla pri 40+C zunaj.
Kako daleč se sicer vozis z avtom in v katero smer in kako pogosto.
Ce avto fila s povprecno 150+ kw, potem se tudi postanke prezivi. Problem je ce se fila s "50". Pa da ga se ponoci nimas moznosti napolnit na AC.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.407
7.764
113
pri taščici
Že to da imaš nick po svojem prevoznem sredstvu nakazuje na to, da si zelo "special" in pri dveh evjih imaš zelo verjetno preveč časa v življenju.

Mislim resno, kdo pri zdravi pameti bi si dal nick recimo škoda ali ice?

10% degredacije v 9 letih? In verjetno tudi 100kwh nova baterija za 5k €? To so Darjan pravljice za lahko noč
Btw, forumasa z nickom ICE poznam od leta 2001.