
Z novimi subvencijami podjetja množično na električna vozila
Nemci, ki so pred časom čez noč ukinili subvencije ob nakupu električnega avtomobila, bodo subvencije za električne avtomobile verjetno uvedli nazaj. Ne bodo majhne.
Kaka?![]()
Han v hoško Magno vabi kitajskega proizvajalca električnih vozil - Svet24.si
Gospodarski minister se je sestal s predstavniki kitajske družbe Nio in se zavzel za nadaljevanje pogovorov o možnostih sodelovanja.svet24.si
Priloznost za MB
Lastnik objekta je Magna. Edino ona lahko proda objekt in odloči kdo bo kaj delal tukaj notri. Kaj ima Han s tem?![]()
Han v hoško Magno vabi kitajskega proizvajalca električnih vozil - Svet24.si
Gospodarski minister se je sestal s predstavniki kitajske družbe Nio in se zavzel za nadaljevanje pogovorov o možnostih sodelovanja.svet24.si
Priloznost za MB
Hanči Banči bo Magni pomagal najti kupca... čakaj ura je 17h, ni še čas za pravljice.To da pomaga magni najt kupca. So že nekaj časa govorili, da bi se najraje znebili tega.
Po neuradnih informacijah Dnevnika se kot potencialna slovenska lokacija za Nio omenja hoški obrat družbe Magna Steyr. Vanj – tam je delovala lakirnica – je ta kanadsko-avstrijska multinacionalka vložila več kot 150 milijonov evrov, nato pa je leta 2023 proizvodnjo ustavila in jo preselila v avstrijski Gradec.
Magna je z Niom začela sodelovati leta 2017. Kdaj bi v Sloveniji lahko izdelovali za Nio, ali bi slovensko tovarno odkupil od Magne in ali bo Magna v svoji tovarni v Gradcu v sodelovanju s slovenskim obratom sestavljala vozila za Nio za evropski trg, za zdaj ni znano. Kot danes neuradno poroča časnik, pa se omenja možnost razširitve obrata v Hočah, ki je začel obratovati leta 2019.
Ker ni kupcev za njih. Preprosto. Kaka Tesla se še proda, potem je pa počasi konecEno vprašanje... Sem uletel v Holcvagen salon in rekel da bi rad kupil iD3... So si celi slinasti začeli rokave vihat in ko sem jim rekel da jim dam staro za novo Škodo Citigo eIV so mi rekli da rabljenih električarov ne vzamejo noter ( niti svojih )
In kaki vtis dajo? Prodajajo holcvagne... Ampak 5 let starih pa ne upajo vzet ker kaj?![]()
kolk km kaka cena?Eno vprašanje... Sem uletel v Holcvagen salon in rekel da bi rad kupil iD3... So si celi slinasti začeli rokave vihat in ko sem jim rekel da jim dam staro za novo Škodo Citigo eIV so mi rekli da rabljenih električarov ne vzamejo noter ( niti svojih )
In kaki vtis dajo? Prodajajo holcvagne... Ampak 5 let starih pa ne upajo vzet ker kaj?![]()
Potem ima dejansko evropska industrija zelo veliko težavoJap, id3 in 4 sta čudovit primer. Pri tej ceni namreč delata izgubo. Če je to trend, kot ti praviš, lahko sam pogruntaš kam to pelje
Se strinjam in sem absolutno proti prisili. S tako strogimi CO2 kuponi bomo dejansko ubili evropsko industrijo, kar je noro.Ne moreš govoriti o trendu ampak o prisili, zato je logično, da bo vedno več EVjev, ker drugače proizvajalci ne bodo zmožni plačevati kupončkov. Tako da trkanje po prsih, da je vedno več EVjev je brez veze, ker je to posiljevanje.
Enostavno, daj ga na avto.net za pošteno ceno in bo šel. 4 mesece nazaj se je prodal eUp s 60.000km in letnik 2020 za 11.000 EUR. Sem obstal z odprtimi usti. Zgoraj že imaš potencialnega interesenta. Imaš pa težavo, ker so tisti iz uvoza 3 tisočake cenejši zaradi subvencije, zato se trenutno slovenski skoraj ne prodajo. Je pa lastnik še ujel pravi čas za nakup in tako izgubil cca. tisočaka in pol v štirih letih (brez upoštevanja inflacije). Ker Covidarji bodo pa morali požreti zelo grenko pilulo.Eno vprašanje... Sem uletel v Holcvagen salon in rekel da bi rad kupil iD3... So si celi slinasti začeli rokave vihat in ko sem jim rekel da jim dam staro za novo Škodo Citigo eIV so mi rekli da rabljenih električarov ne vzamejo noter ( niti svojih )
In kaki vtis dajo? Prodajajo holcvagne... Ampak 5 let starih pa ne upajo vzet ker kaj?![]()
Zanimivo, kako človeka, ki želi konstruktivno sodelovati v debati in ne deli vašega mnenja, kako so EVji zanič in hkrati ne vsiljuje EVjev, takoj zmerjate z nekom. Tudi v redu.mtl počasi postaja mali darjan![]()
Ker že po nepotrebnem izzivaš. Moje mnenje je tukaj, da sta dva kriva in sicer proizvajalec in ladjar. Prvi, ker ni ustrezno spakiral baterij, drugi pa ker je prevzel tak tovor, ob tem, da je že znano, da ni tako mala verjetnost, da pride do samovžiga. Se je Porsche že naučil te lekcije kakšni dve leti nazaj s Taycanom in kolikor vem, so sedaj baterije posebej pakirane v zaprte bokse, ko so na ladji.![]()
Drama sredi Pacifika: zagorela ladja z električnimi avtomobili
Sredi Tihega oceana je ostala zapuščena ladja, na kateri je v torek izbruhnil obsežen požar, ki naj bi ga povzročil električni avtomobil. Ladja je skupno prevažala okoli tri tisoč vozil.siol.net
Zanimivo, kako človeka, ki želi konstruktivno sodelovati v debati in ne deli vašega mnenja, kako so EVji zanič in hkrati ne vsiljuje EVjev, takoj zmerjate z nekom. Tudi v redu.
Noben avto hibrid nima tako velike baterijeAmpak hibrid? Al so mazde tud cist baterične?