Okolju prijazni avtomobili

mtl

Guru
19. jul 2007
10.846
515
113
Kras
www.mtl.si
Aja glede nemčije in te "eksplozivne" rasti. Bi človek pomislil da zdaj pa švabi masovno kupujejo evje in to kljub temu, da ni subvencij?? So švabi končno spregledali??
Resnica je daleč od tega.
5 min guglanja razkrije sledeče: 70% teh nakupov je na podjetja. Zakaj? Zaradi davčne "prisile" seveda. Privat kupcev je še vedno za vzorec
Torej slabih 6% tržnega deleža po tvoje popolnoma nekonkurenčnih vozil, ki si jih nihče ne želi in ki so predraga. Hm, torej 6% kupcev v Nemčiji je po tvoje bedakov?
Lahko se bereva čez 1 leto, pa boš povedal, kje bomo ;). In kje bo Nemčija.
Kot rečeno: nisem zagovornik ne EV in ne ICE, imam pa po novem oba (oz. več ICEjev) in dobro vem, kje so prednosti in slabosti obeh.
Vsekakor pa menim, da je neprimerno primerjati podhranjeno osnovno verzijo ICEja z ročnim menjalnikom z EVjem, ki že “ima avtomatik” in običajno tudi več serijske opreme. Ko to spraviš na isti nivo, je razlika bistveno manjša kot si hotel prikazati zgoraj.
Sicer pa vsakemu svoje.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.160
2.088
113
Tako, vsakemu svoje. Kdo je rekel da so bedaki? Ti, ne jaz. Mene baš boli kaj kdo dela s svojim denarjem.
Zdaj pa postavi to v kontekst: 6% v eni izmed najbolj bogatih držav na svetu. Mislim da to pove vse in je nadaljna debata nepotrebna. Čez 1 leto? Glede na to kako Nemčiji kaže, bo prej 5% kot 7%.

Glede c3 pa prosim ne seri na pamet darjan style idiotizmov. Oglej si cenik in se še enkrat oglasi. Oba imata točno iste nivoje opreme, zelo podobne kw in edina razlika je res avtomatik. Če si ga kdo res želi, vzame hibrid verzijo, ki je še vedno 5.5k cenejša od evja. Za mene to še vedno ni bistveno manjša razlika.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.846
515
113
Kras
www.mtl.si
Tako, vsakemu svoje. Kdo je rekel da so bedaki? Ti, ne jaz. Mene baš boli kaj kdo dela s svojim denarjem.
Zdaj pa postavi to v kontekst: 6% v eni izmed najbolj bogatih držav na svetu. Mislim da to pove vse in je nadaljna debata nepotrebna. Čez 1 leto? Glede na to kako Nemčiji kaže, bo prej 5% kot 7%.
Ni potrebe po kontekstu. EV šele prodira in trend je jasen. Zate je 6% v Nemčiji znak, da so EV pred propadom, zame je znak, da pridobivajo tržni delež in po mojem mnenju ga bodo še naprej. Vsekakor je to daleč od tvojih 3%, pa čeprav v Sloveniji. In ja, če bodo subvencije v Sloveniji zaključene, bo verjetno konkreten padec prodaje EVjev, potem se bo pa zgodila Nemčija in sicer konstantna rast. In ti gledaš sicer samo privat osebe, ampak tržni delež je 18%, pa čeprav s subvencioniranjem prodaje preko olajšav podjetjem. Ampak enako je pri nas, itak jih večina kupi na podjetje.
Glede c3 pa prosim ne seri na pamet darjan style idiotizmov. Oglej si cenik in se še enkrat oglasi. Oba imata točno iste nivoje opreme, zelo podobne kw in edina razlika je res avtomatik. Če si ga kdo res želi, vzame hibrid verzijo, ki je še vedno 5.5k cenejša od evja. Za mene to še vedno ni bistveno manjša razlika.
Ok, pri C3 je očitno razlika lepa, ampak ravno prava, da s subvencijo pride cena konkurenčna :).
Če subvencije ne bo več, sem prepričan, da se bo cena EVja ustrezno korigirala. Enako kot se je v Nemčiji. Morda bo vmes par mesecev mrtvila, dokler prodajalci ne ugotovijo, da bo smiselno prodati nekaj za nižjo ceno, ker alternativa bo pa 0. Se lahko lepo vidi, kaj se je dogajalo s ceno ID3 in ID4 recimo.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.160
2.088
113
Jap, id3 in 4 sta čudovit primer. Pri tej ceni namreč delata izgubo. Če je to trend, kot ti praviš, lahko sam pogruntaš kam to pelje
 

mr. snick

Majstr
5. mar 2020
338
430
63
Ne moreš govoriti o trendu ampak o prisili, zato je logično, da bo vedno več EVjev, ker drugače proizvajalci ne bodo zmožni plačevati kupončkov. Tako da trkanje po prsih, da je vedno več EVjev je brez veze, ker je to posiljevanje.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.718
10.186
113
EU
Ni potrebe po kontekstu. EV šele prodira in trend je jasen. Zate je 6% v Nemčiji znak, da so EV pred propadom, zame je znak, da pridobivajo tržni delež in po mojem mnenju ga bodo še naprej. Vsekakor je to daleč od tvojih 3%, pa čeprav v Sloveniji. In ja, če bodo subvencije v Sloveniji zaključene, bo verjetno konkreten padec prodaje EVjev, potem se bo pa zgodila Nemčija in sicer konstantna rast. In ti gledaš sicer samo privat osebe, ampak tržni delež je 18%, pa čeprav s subvencioniranjem prodaje preko olajšav podjetjem. Ampak enako je pri nas, itak jih večina kupi na podjetje.

Ok, pri C3 je očitno razlika lepa, ampak ravno prava, da s subvencijo pride cena konkurenčna :).
Če subvencije ne bo več, sem prepričan, da se bo cena EVja ustrezno korigirala. Enako kot se je v Nemčiji. Morda bo vmes par mesecev mrtvila, dokler prodajalci ne ugotovijo, da bo smiselno prodati nekaj za nižjo ceno, ker alternativa bo pa 0. Se lahko lepo vidi, kaj se je dogajalo s ceno ID3 in ID4 recimo.
mtl počasi postaja mali darjan :)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.339
12.045
113
še enkrat šteje samo ekonomika. Dokler bo nek vir mobilnosti najcenejši, ta se bo obdržal. Tudi sam sem si naredil excel tabelco... v rangu 30k€ in več, so izgube vrednosti pri EVju (tudi ICEju) takšne da sam energent ne vpliva bistveno na odločitev (pri recimo klasičnih 25kkm letno) ... tu je zaenkrat glavni problem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.438
7.251
113
Ampak iz ciste ekonomike se edino splaca rabljen za 500€? Al kako se ekonomsko upravici nakup novega? Edino ce se kupuje za 20,30,40 let…ampak potem pa je energent pomemben
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.339
12.045
113
ja ni res, avto za 500€ pri 25kkm letno ima ponavadi kup problemov. Vsak mesec je gedore party, na konc pa zmaga gospa RJA.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.339
12.045
113
malo v kontekst religije.
1749040277743.png
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.339
12.045
113
Nikoli ne das toliko za dele, kot je cena novega.

saj pravi dec sam sraufa ne?
glej to je ena skrajnost, da sam šraufša samo nujo, s sabo voziš magar cel voziček orodja in podobno... druga skrajnost je, da te boli K skeširaš 100k€ za nov avto pa drajsaš. Pri obeh primerih ne rabiš XLS.

če se greš nekaj vmes, pa da ti ni ravno vseeno...potem je tu društvo.