Hej, finančni dirketor gleda cifro pod črto. Letni strošek (torej TCO) flot vozil. In ob prehodu noče, da je strošek višji. In ni.podjetje vs osebna raba sta dva različna pojma... v podjetjih so marsikakšne anomalije zaradi kreativnega računovodstva... in vsako leto drugačni davki na dobiček in podobne scene, in politične agende EU, kako mora bit kdo zelen in podobno. Skregano z logiko.
Ampak kaj bi ti pisal to...
Vsekakor. Dokler te tak ne ”počoha”.Vsekakor.
Pozabil si omenit ceno elektrike čez 3 leta za polnjenje avta, teren za to pripravljajo že danesČudovita prihodnost mobilnosti:
Doseg po wltp 220km (M, manjša baterija: https://www.citroen.si/vozila/osebna-vozila/e-spacetourer/sestavi-spacetourer/motorji.html), kar pomeni pozimi verjetno okrog 130-140km, cena pa od 53 jurjev gor. Če hočeš doseg po WLTP 330km, še 7 jurjev gor, boljši nivo opreme še 6 jurjev gor, torej 66k eur.
In za piko na i: Garancija na baterijo, v primeru pravilne uporabe jamči, da stanje baterije v roku osmih let (ali do 160.000 prevoženih kilometrov, odvisno od tega, kaj nastopi prej) znaša najmanj 70 % zmogljivosti.
Karkoli bo, bo še vedno ceneje od bencina in dizla.Pozabil si omenit ceno elektrike čez 3 leta za polnjenje avta, teren za to pripravljajo že danes