Najdem več dizlov z menjanimi turbinami pri 200kkm. Pa tale baterija je cenejša od turbine.
Primerjaj še prosim tvojega 4 leti starega samsunga ali iphona, boš ugotovil, da ima samo še 40% baterije, to je še slabše kot tvoj ebajk, mogoče bo električni avto že po pol leta crknil. Jao bože logike.Naslikas lahko marsikaj v painterju. Je pa dejstvo, da lahko s svojim e bikeom z li-ion baterijami prevozim manj kot 50% kot z novimi, na oko 30%. Kolo je 8 let staro. 9 bo pomladi. Prevozenih cca 12.000km
Spravi se v drugo temo s tvojimi turbinami. Tukaj se pogovarjamo o baterijah.Najdem več dizlov z menjanimi turbinami pri 200kkm. Pa tale baterija je cenejša od turbine.
Zelo lepo razloženo!Toyotin hibrid drži SOC v območju 40-80% pri NiMH, pri li-ion mislim da je 20-80%. Hlajena je z ventilatorjem ki zajema zrak iz kabine pod zadnjim sedežem.
Koliko jih ima zamenjane baterije? A boš rekel da si šel klikat nekih 100 oglasov in si bral opise da je menjana baterija? Če si to res naredil se priporočam za kakšne otipljive podatke.
Samo mislim, da bom razočaran, ker to si ti naredil neko svojo sliko ko si naletel na nekih 10 oglasov izmed več sto, ki se jih prodaja na mobile.de.
Sicer pa pri Toyoti je baterija izpostavljena velikim C vrednostim, tako pri polnjenju (regen) kot pri praznenju (pospeševanje). Baterija ima kapaciteto ranga 1 kWh (0,8 li-ion, 1,3 NiMh) in od sebe da ~20 kW moči (20 C), sicer tako moč da res bolj redko, pri normalni vožnji pa zelo pogosto gre do 8 kW moči (8 C). Za primerjavo Tesla Model 3 Performance ki ima 82 kWh baterijo od sebe, da max 377 kW, kar je 4,6 C, take moči pa itak ne moreš koristit kaj več kot 5s v kosu, ker greš takoj prehitro in ni ceste kjer bi to lahko delal.
Spravita se vidva z zaseko v drugo temo, ker trdita, da bo avto po 8 letih samo še za v prešo.Spravi se v drugo temo s tvojimi turbinami. Tukaj se pogovarjamo o baterijah.
In nekateri trosijo pravljice, da to je vse oh in sploh. Kar žal ni. Tudi pri uber vozilih Toyota.
Jaz upam samo, da se bo dovolj hitro razvila industrija obnove/popravil baterij (v ZDA se zadeva že razvija, sploh za Toyote imaš kup neoriginal zadev na izbiro), ker drugače bomo kupci lepo naj... Zelo eko, ko bo šel 8 let star avto v prešo, ker ga ne bo stroškovno smiselno popravljat. Aja, pardon eko EV fanatiki bodo rekli, da se bodo te baterije reciklirale za home battery systems, preostali avto gre pa itak v prešo. So what. Samo, da smo eko.
Poglej servisni manual za Toyota hibride in mi pokaži, kje je zapisano, da je potrebno pucat prah. Pri novejših je zahtevana menjava filtra, ki pa še vedno ne zadrži finega prahu. In ravno DIY domači mojstri sami čistijo te ventilatorje. Tako da, ti imaš vse pomešano.Ravno tako, je treba menjat filter pred ventilatorjem pod sedežem, starejši modeli tega nimajo in je potrebno pucat prah, domači DIY mojstri pa na to pozabijo,... zato pa je tako kot je.
Seveda. Ker se ti voziš samo pomladi in jeseni. No, iz lastnih izkušenj ti povem, da pozimi ti doseg pade za slabih 30% (in to pri avtomobilu s toplotno). Torej smo pri tvojem primeru že na 280km oz. 224km. Začne hitro stiskat.Spravita se vidva z zaseko v drugo temo, ker trdita, da bo avto po 8 letih samo še za v prešo.
Tudi če pride baterija na 80%, boš imel namesto 400km samo še 320km dosega, res avto za v prešo. Komaj, da prideš do sosednjega lidla.
Sosed Safed, k šrava vse avte je reku: "Sam menjaj olje i vozi." Filtra ni omenil.Poglej servisni manual za Toyota hibride in mi pokaži, kje je zapisano, da je potrebno pucat prah. Pri novejših je zahtevana menjava filtra, ki pa še vedno ne zadrži finega prahu. In ravno DIY domači mojstri sami čistijo te ventilatorje. Tako da, ti imaš vse pomešano.
Citroen je kanta. Francoz pa elektronika ne gresta skupaj.Seveda. Ker se ti voziš samo pomladi in jeseni. No, iz lastnih izkušenj ti povem, da pozimi ti doseg pade za slabih 30% (in to pri avtomobilu s toplotno). Torej smo pri tvojem primeru že na 280km oz. 224km. Začne hitro stiskat.
V primeru tega sranja z dosegom po WLTPju kvazi 330km za 60 jurjev smo pa kje? Glih do soseda se pozimi morda lahko še zapelješ potem:
Novi ë-SpaceTourer | 9 sedežev za še več spominov
Spoznajte novi ë-SpaceTourer z modernim dizajnom in posodobljenim podpisom blagovne znamke, ki nudi ves prostor, ki ga potrebujete. S prostorom za vsakogar in vse. Nepričakovana prtljaga ali dodatni sopotniki ne bodo več problem za vaša potovanja.www.citroen.si
Pa še to, ker si toliko pameten: poglej koliko Leafov letnik 2012 je še na cesti.
Ne vem kaj tvoj sosed dela, ampak si spregledal tole: In ravno DIY domači mojstri sami čistijo te ventilatorje.Sosed Safed, k šrava vse avte je reku: "Sam menjaj olje i vozi." Filtra ni omenil.
Sem na hitro pogledal. Obnovljene baterije so cca. 900 EUR, 6 mesečna garancija. Nove baterije z dvoletno garancijo so pa skoraj 2 jurja, torej zelo podobna cena na Toyoti.Tukaj pa lahko kupiš nove baterije: https://www.battery-bna.com/en/#New
Ah z bedaki se je težko drugače pogovarjat, kakor da se spustiš pod njihov nivo. Pač izpadeš večji bedak, samo kmalu tudi njim zmanjka argumentov.Ko zmanjka argumentov, začnejo verniki znamke pisariti verske resnice in tresti iz rokava dogme, ki negirajo druge religije.
Ne razumeš težave. Turbino ti za jurja ali jurja in pol zamenja skoraj vsak šušmar v vsaki vasi.Obnova turbine z delom je tudi hitro jurja,... avto pač stane. Je pa baterija bolj zanesljiva od turbine. Pravilno uporabljena je kar trdoživa.