Okolju prijazni avtomobili

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.216
4.683
113

Steve

Guru
13. avg 2007
10.147
2.082
113

Steve pa pravi da nazaduje prodaja?

Kot prvo, Steve pravi da je rast prodaje nikakva. Za popolno dominanco evjev in izumrtje icejev, kot nam to napoveduje politika, bi se morala vsako leto vsaj podvojit, da čez 20 let to mogoče dosežemo in končno rešimo svet.

Kot drugo, IEA je ideološko vodena agencija, ki je kredibilnost že davno izgubila. Njihovo šloganje več noben ne jemlje resno, ker tam sedijo samo še eko pacienti tipa ti, clio, lary in oni histerični tip ki ga že dolgo ni namočil
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: Gonzo in trance0

Steve

Guru
13. avg 2007
10.147
2.082
113
Padec prodaje tesle pa je že počasi epski

Darjan mode on:
Boli te curac, galavno da je delnica visoko
To je zaradi menjave modela Y, kmalu bo spet ekspoodirala

 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.036
7.527
113
pri taščici



No napišite še svoje mnenje v Facebook u.
za spedicijo furat zagotovo ne, za nek razvoz "po mestu" pa zagotovo ja.
zadnjjč berem oglas za zaposlitev šoferja za razvoz robe po BTC. tam bi se zagotovo bolje obnesel E kombi kot dizlar.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in trance0

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.036
7.527
113
pri taščici
Za popolno dominanco evjev in izumrtje icejev, kot nam to napoveduje politika, bi se morala vsako leto vsaj podvojit, da čez 20 let to mogoče dosežemo in končno rešimo svet.
vsako leto podvojit prodajo in tako 20 let.
aha, če smo pred 15 leti začel z enim avtom, potem smo sedaj po petnajstih letih že na 32k. čez pet let bomo že na 1mio letno
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.322
7.226
113
Steve tesla je še marsikaj drugega kot samo avti: cybercab, polnilnice, megapacki, roboti...glavno je da investitorji vidijo potencial v podjetju za rast in zato vlagajo...no po novem bi naj tesla v eu tudi co2 prodajala smrduhom :)
 
  • Haha
Reactions: trance0

Steve

Guru
13. avg 2007
10.147
2.082
113
Tesla je proizvajalec avtov + proizvajalec pravljic. In mimogrede, pravljice so do zdaj vse neprofitne, samo avto delajo profit.
Edino kar investitorji vidijo je shitcoin status delnice in možnost hitrega zaslužka ob naslednjem tweetu
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.322
7.226
113
Pravljice so gonilo napredka in fantazija ljudi.

Kaj pa je pravljičnega v megapacku in polnilnicah? To se prodaja z ROI - ?
 
22. jul 2007
13.994
1.993
113
124

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.216
4.683
113
240
Ti še kar ne znaš računat. Sej je samo seštevanje.
240€ na dan manj za cestnino, če voziš 800 km na dan po AC.
Pri cca porabi 100 KWh / 100 km pa je strošek cca 10€ na 100 km, dizl pa je cca 40€.

Če pa polni pri Ionity pa je nekje isto kot z dizlom.

Pa če dobi še kake druge subvencije od države se izide hitro v prid elektrike.

In pri če kje štejejo centi je to pri špediciji.

No kje so pa še stroški vzdrževanja dizel tovrnjaka, bremze itd.

No Kalbo ni samo plus in minus.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.691
4.926
113
Vse te pravljice o poceni elektriki bodo padlo takoj ko jih bo na cesti dovolj. Ker trenutni bonusi, subvencije, cenejše cestnine in ne vem še kakšne neumnosti nimajo nobene logične podlage, razen umetnega porivanja agende naprej.

Elektro svinja enako oz. več kot dizel/bencin, samo ne na isti lokaciji. Vsi smo na koncu na isti bedni kuglji v vesolju.
Elektro enako obremenjuje ceste, v bistvu še bolj, ker je v povprečju težji od dizel/bencin avta. Ali tovornjaka.
Elektro enako obrablja zavore, gume in drug material, v bistvu še bolj, saj je težji in zavore delajo bolj, gume se rabijo hitreje,..
Nakupna cena elektra je veliko višja od dizel/benc, polnjenje mnogo počasnejše in težje dosegljivo (sploh za tovornjake), popravila čista neznanka,...

Zakaj potem manj za cestnine, zakaj potem manj za registracije, zakaj potem manj za karkoli? Aja saj ni manj, samo drug plačuje razliko.
Trenutno se mogoče komu še splača, pljune na začetku preveč, pozabi in računa cente med uporabo kako je kao prišparal. Ko ga bo imel vsak drugi sosed okoli njega, boste plačevali mnogo več.

Skratka pravljice za lahko noč.
 

Alesss

Fizikalc
24. sep 2013
376
60
28
Vse te pravljice o poceni elektriki bodo padlo takoj ko jih bo na cesti dovolj. Ker trenutni bonusi, subvencije, cenejše cestnine in ne vem še kakšne neumnosti nimajo nobene logične podlage, razen umetnega porivanja agende naprej.

Elektro svinja enako oz. več kot dizel/bencin, samo ne na isti lokaciji. Vsi smo na koncu na isti bedni kuglji v vesolju.
Elektro enako obremenjuje ceste, v bistvu še bolj, ker je v povprečju težji od dizel/bencin avta. Ali tovornjaka.
Elektro enako obrablja zavore, gume in drug material, v bistvu še bolj, saj je težji in zavore delajo bolj, gume se rabijo hitreje,..
Nakupna cena elektra je veliko višja od dizel/benc, polnjenje mnogo počasnejše in težje dosegljivo (sploh za tovornjake), popravila čista neznanka,...

Zakaj potem manj za cestnine, zakaj potem manj za registracije, zakaj potem manj za karkoli? Aja saj ni manj, samo drug plačuje razliko.
Trenutno se mogoče komu še splača, pljune na začetku preveč, pozabi in računa cente med uporabo kako je kao prišparal. Ko ga bo imel vsak drugi sosed okoli njega, boste plačevali mnogo več.

Skratka pravljice za lahko noč.
Vse je res. In upam, da bodo slovenceljni še dolgo odklanjali EVje - da bomo mi uživali v neizmerno super vožnji z njimi, zelo nizkimi cenami rabljenih EV, in čimvečjimi subvenicami novih EV :) Nemška avtoindustrija pa da bo še dolgo imela delo in lahko štancala (hibridne)dizlaše&bencinarje, ter zaposlovala naše privatnike/šlosarje. Enako želim tudi vsem Evropejcem in američanom. Čim manj naj vas kupi EV. Še eden plus bom imel: javne polnilnice vedno na voljo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
12.042
2.443
113
Pomurje
Vse te pravljice o poceni elektriki bodo padlo takoj ko jih bo na cesti dovolj. Ker trenutni bonusi, subvencije, cenejše cestnine in ne vem še kakšne neumnosti nimajo nobene logične podlage, razen umetnega porivanja agende naprej.

Elektro svinja enako oz. več kot dizel/bencin, samo ne na isti lokaciji. Vsi smo na koncu na isti bedni kuglji v vesolju.
Elektro enako obremenjuje ceste, v bistvu še bolj, ker je v povprečju težji od dizel/bencin avta. Ali tovornjaka.
Elektro enako obrablja zavore, gume in drug material, v bistvu še bolj, saj je težji in zavore delajo bolj, gume se rabijo hitreje,..
Nakupna cena elektra je veliko višja od dizel/benc, polnjenje mnogo počasnejše in težje dosegljivo (sploh za tovornjake), popravila čista neznanka,...

Zakaj potem manj za cestnine, zakaj potem manj za registracije, zakaj potem manj za karkoli? Aja saj ni manj, samo drug plačuje razliko.
Trenutno se mogoče komu še splača, pljune na začetku preveč, pozabi in računa cente med uporabo kako je kao prišparal. Ko ga bo imel vsak drugi sosed okoli njega, boste plačevali mnogo več.

Skratka pravljice za lahko noč.
posplošuješ.
nekaj drži nekaj sploh ne drži.
Po 45kkm mislim da sem 2-3x bremzal z zavorami.
Dizel je tudi vedno sofinanciran, predvsem za prehod med EURO normami.
Profila na gumah je isto kot na hibridu z isto kilometrino

Koliko bomo že plačevali za benz-dizel od 2027 naprej?
Da se o hrani ne menimo ko bo svinjska cena za gnojila, ker rusov ne maramo.

Ne, ni vsega kriv zeleni prehod, je pa res da so zraven spravili kot lačen srat.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.607
9.945
113
No Kalbo ni samo plus in minus.
V bistvu je samo plus. Seštet bo treba vse kilowate ki jih skurijo kamioni, ki se dnevno vozijo po EU cestah, pol se bo treba pa vprašat od kje bo ves ta štrom prišel v kamione in kje bodo vsi ti kamioni filali svoje baterije. Ko boš to seštel, začni sanjat dalje. Aja, pol pa dodaj še vse EVje, se ti pa še v sanjah seštevanje ne izide.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.147
2.082
113
Koliko bomo že plačevali za benz-dizel od 2027 naprej?
Da se o hrani ne menimo ko bo svinjska cena za gnojila, ker rusov ne maramo.

Ne, ni vsega kriv zeleni prehod, je pa res da so zraven spravili kot lačen srat.

Greva lepo po vrsti, ker trosiš bikov drek

Plačevali bomo isto kot danes, odvisno od cene soda. Če imaš v mislih tiste prisilne co2 ukrepe, tisto je na smrtni postelji, tako kot še ene par drugih ursulinih umotvorov in nikoli ne bo zaživelo, ker je pushback že zdaj ogromen

Rusov ne maramo že od 22 in od takrat vseeno uvažamo njihova gnojila preko turkov. Tako kot plin od indijcev

Kaki zeleni prehod? To sva se že šolala. V kaj prehajamo točno? Prosim možgane vklopit, ne ponavljat političnih parol. Torej v kaj prehajamo, če je govora o prehodu?
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0