Okolju prijazni avtomobili

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Hja, s tem si potem zajel samo take za katere BEV sploh ni. Kaj ti bo BEV za 10kW, ki jih premore Hybrid?

Pa če si carbontard se pol ne razide računica proizvest veliko "onesnaženja" z BEV, če bo delal malo kilometrov.

To je tako, kot da nekdo kupi oldija 100 let starega muzejskega in mu težiš za onesnaženje. Ali pa kakemu garage queen Ferrariju, ki ima 500g/CO2, samo naredi pa 1000km na leto, trgovski potnik s Cliotom pa v dveh dneh.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.798
860
113
1. hibrid s 10kWh baterijo je dražji
2. 100 km na dan je veliko, to je 36k km letno. EV mora seveda imeti večjo baterijo, ker vsak dan ne boš delal točno 100 km, zato je večja baterija buffer recimo za vikend ko narediš 400 km, pa potem med tednom to naknodaši. Seveda te pa ne pobere če greš občasno tudi na hitro polnilnico.

V glavnem tudi na schuko vtičnici s polnjenjem čez noč lahko narediš duplo kar dela povprečen avto v Slo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.378
12.861
113
nordijske države elektriko mečejo skozi okno, kot arabci nafto. Kaj pa mi? malo morgen bo tole.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.547
3.509
113
Nikamor je ne mečejo ampak jo drago prodajajo na jug. Sicer pa v naslednjih 20 letih ne bodo problem električni avtomobili ampak toplotne črpalke če bo šla rast tako naprej kot sedaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.378
12.861
113
no pač, sej veš kaj mislim, v glavnem ni primerjave, in dajat nordijske države glede energetike v vzporednice z našo ubogo državo je neprimerno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky in Floki

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.798
860
113
Lahko da gre za ceno z maržo kot jo VW hoče imeti, e-Golfe so prodajali pod ceno samo zato da so šli, oz. so pač to šteli kot strošek za razvoj.

BNEF poroča da je bila povprečna cena baterij v letu 2019 pri $156/kWh, prag $100/kWh naj bi prečkali leta 2024.

There is much less certainty on how the industry will reduce prices even further, from $100/kWh down to $61/kWh by 2030. This is not because it is impossible but rather that there are a variety of options and paths that can be taken.

Do točke kjer se bo EV splačal brez kakršnekoli subvencije bomo prišli hitreje kot si nekateri predstavljate.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.960
831
113
www.jernej.org
Ok... če se primerja ID.3 z malo baterijo in e-Golfa s ceno, ko je prišel na trg, potem je razlika v ceni razumljiva. Ampak e-Golfa za originalno ceno ne bi skoraj nihče več kupil... ID.3 z malo baterijo pa še vsaj eno leto ne bo na cesti.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.978
5.579
113
Do točke kjer se bo EV splačal brez kakršnekoli subvencije bomo prišli hitreje kot si nekateri predstavljate.
Verjetno. Trenutno je tako, da tisto, kar bi kdo mogoče kupil, na voljo samo v nekem hipotetičnem ceniku, realno na voljo (torej danes plačaš aro v mesecu do treh dobiš, oziroma so določena vozila kar na zalogi), pa sploh ne obstaja.
Gre za sceno, ki je narejena zato, da imajo mediji o čem pisati. Ali ni tako? Pa da do takega vozila pride nekdo, ki mu je res zato in je pripravljen čakati, kupiti nekaj, kar mogoče sploh ne more zapeljati na testno vožnjo. Proizvajalci še niso pogruntali modela, ki bi tudi pri elektriki zagotavljal redne prilive za prodana vozila. Zato nas mediji bombardirajo, da sta najem in souporaba prihodnost. Kar je za "ruralno" državo kot je Slovenija praktično neuporabno, dokler avto ne zna sam priti po potnika.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.798
860
113
Ponudba je okrnjena, da bi bila zgolj hipotetična pa ni res. Nissan Leaf s ProPilotom in 40 kWh na cesto postaviš za 28k €, pri tem ni nič hipotetičnega, samo svojo rit moraš prestavit v Nissanov salon in odpeljat avto.

Danes lahko kupiš še Zoe, Teslo Model 3, Hyundai Kono, IONIQ, BMW i3, JAC IEV7S, VW e-UP, Nissan e-NV200...

Če pa želiš vedno več in čakaš na obljube proizvajalcev EVja itak nikoli ne boš kupil.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.978
5.579
113
Gasper008 : Nabijaš brez veze. Ni potrebe. Kolikor so zanesljive info v tej temi, je načrtovana proizvodnja e-Up praktično razprodana. Za e.Kono sem tudi nekje zasledil, da ni realnih možnosti, da bi bila v Sloveniji dobavljiva realnih rokih.
Hvala za nabijanje!
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.547
3.509
113
e-Up dobiš šele marca naslednje leto tko je trgovec rekel, tistih 50 kmadov ki so jih dobili v sloveniji so v enem dvenu prodali.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.446
896
113
EU
Ponudba je okrnjena, da bi bila zgolj hipotetična pa ni res....

Danes lahko kupiš še ... Teslo Model 3...

Če pa želiš vedno več in čakaš na obljube proizvajalcev EVja itak nikoli ne boš kupil.
Ne, dejansko Tesle ne kupuješ, nobene, ker ni ne servisa v Sloveniji in je sploh veliko nejasnosti glede teh vozil. To nima veze s tem ali je avto prvotno dober ali slab, ampak le da če res zares rabiš avto, potem Tesla sploh ni izbira. Za prosti čas pa lahko :cheer:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.798
860
113
Kolikor so zanesljive info v tej temi, je načrtovana proizvodnja e-Up praktično razprodana. Za e.Kono sem tudi nekje zasledil, da ni realnih možnosti, da bi bila v Sloveniji dobavljiva realnih rokih...
Joj prejoj, avto moraš naročit in ga počakat... do daljnega marca, konec sveta, takrat bo ziher že CyberTruck na vsakem vogalu, ane?

Kot sem napisal z Leafom ni nič narobe, dobiš ga pa praktično takoj, isto BMW i3, ostale pač naročiš in počakaš, kar tudi pri klasiki ni nobena redkost, nekaj je pač na zalogi nekaj pa pač ni. Ja obstajajo tudi modeli ki so razprodani, tudi tu nič novega.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.798
860
113
Evo te bom popravil:

Verjetno. Trenutno je tako, da tisto, kar bi kdo jaz mogoče kupil, na voljo samo v nekem hipotetičnem ceniku, realno na voljo (torej danes plačaš aro v mesecu do treh dobiš, oziroma so določena vozila kar na zalogi), pa sploh ne obstaja.

Dva primera sem ti navrgel, obstaja jih pa ziher vsaj 5, toliko o brezveznem trolanju.

Če bi pa ti kupil samo VW pa prosim pejd trolat v VW temo, ne pa v tej kjer se pogovarjamo splošno o EVjih.