Nuvi 265WT v Nuvi 465T

popotnik

GPS presidente
Osebje foruma
25. feb 2010
13.226
7
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Ta navodila do 11 točke so napisana po tvoji zaslugi ( dne 5.5.13 ), ko sva probavala kako bi se dalo na najbolj varen način predelat.
Po starih navodilih vem, da je pod tvojimi rokami izdihnilo kar nekaj naprav med pretvorbo.

Tako, da za ta nova navodila gredo zasluge tebi
 

scania

Pripravnik
27. jan 2008
349
3
18
ACTROS 1851
sem opazil da je računam napisnao v popačenju, to če bi se dalo še popravit bi blo super. Saj popravek ne prime k napiše da ni novih posodobitev.
 
Nazadnje urejeno:

popotnik

GPS presidente
Osebje foruma
25. feb 2010
13.226
7
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Prenesi si še enkrat paket pod točko 3.) in ga razpakiraj
Pojdi v mapo Posodobitev za 465T FW 4.20 in flešaj
Po flešanju boš imel Računam in v meniju ti bo pod jezik pisalo Slovenščina
 

garpo

Zelenc'
2. maj 2014
1
0
1
pozdrav
Imam nuvi 250W <PartNumber> 006-B0827-00 <S2 P1 V6 2GB, PCB 105-01392-00. Predelali na nuvi 465 FW3.61. Delala sem do točke 10 ni naredil reset naprave, da bi reset, Hard Reset (prst na zaslon in uplaiti ali samo tipko reset). Splash je D0825-12 2.20 4.3 "Splash Screen, CHN, TTS + Fail, Keyboard'm ni celoten viden na zaslonu manjkajočo polovico zadnjo vrstico na levi in ​​desni strani, spor z izbiro držav. Kako spremeniti programsko opremo 04:20 ko se povežete z WebUpdater ga prepozna kot nüvi 465 in namestite novo programsko opremo 4,20 lahko v tej smeri, ker nisem naredil potezo do konca? Dali za vrnitev na n250w le morali vrniti gupdate.gcd naprave, da sem izbrisan iz nje? za zdaj ne morem dodati točke na rutino, ko sem šel, da dodate točko "via" ne bomo edina pot do tega kraja in druga izbrisana. Oprostite za tipkarske napake, ker prevajam prek Googla
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.434
1.624
113
Tako kot mora...desno zgoraj mas puscice pasov (ce mislis na predelavo iz 265w?)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.434
1.624
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Da vam olajšam zaznavo nuvija v tistem "flešerskem" programčku!

Meni nikakor ni uspelo priti v preboot način

Malo pomoči iz popotnikove GARMIN Wiki..........tam sem dobil namig da je postopek podoben kalibriranju zaslona.


Mal googlanja oz youtubanja....
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/x7R4tG_Q4Lw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

1)zaženeš "flešerski" programček
2) garmin prst na sredino ekrana ( video)
3) vklopiš garmin....in takoj zakleneš zaslon
4) garmin logo.......priklopiš na usb
5) ko zamori da je zaslon zaklenjen pomakneš knof v levo in ga držiš....prsta ne spustiš iz sredine zaslona
6) programček zazna garmin 265
7)spustiš prst iz on/off knofa......prst na zaslonu še vedno držiš
8) z prosto roko nastaviš v programčku USB in klikneš OK ( prst še vedno držiš na ekranu)
9) ko napiše na ekranu loader loading lahko izpustiš prst iz ekrana......počakaš da program opravi svoje
10) ko se garmin ponovno zažene odklopiš garmina
11) resetiraš garmina z knofom na ohišju
12) posodobiš z webupdaterjem kar ti ponudi in zvoke
EDIT: včeraj rabil in opazil lastno napako....ker ne morem več popravljat originalnih navodil popravljam tako!

Točka 1) bi se morala glasit: Predhodno izbrišeš in ga začasno shraniš ( če gre predelava pač po zlu da ga vrneš).... gupdate.gcd
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.434
1.624
113
Predelal dva po vseh ki sem jih napisal in je šlo skoz BP
 

dejvi

Fizikalc
30. avg 2010
1.324
0
36
maribor
ima kdo težave z gps po predelavi 265w v 465 z karto CN 2015.20NT, naprava pri vodenju ne upošteva vožnje tovornjaka in ga vodi po poteh avta, katere karte imate naložene ?

hvala in lp
 

dejvi

Fizikalc
30. avg 2010
1.324
0
36
maribor
Ugotovili smo da karta 2015.20 NT nepravilno navigira tovornjak dolzine 17m iz MB do Kidričeve ceste v Skofji Loki.
Karta 2014.40 NT veliko bolje, sicer te pred koncem žene po avtocesti do cilja in ne po regionalni, ampak vseeno vredu če odmisliš,da si peljal dlje 5 km.
Sedaj bom stestiral še karto 2014.30 NT, če je morda boljša od 2014.40 NT.
Ne priporočam pa da se peljete na madzarsko z karto CN 2015.20 NT (z tovornim vozilom), ker je polomija, nevem zakaj karta pred pol leta dela normalno v novi pa je vse sfiženo, kdo spreminja kategorizacije cest na slabše...
Upam, da bo vsaj nova 2015.40 NT navigirala tovorna vozila tako kot treba.

LP
 
Nazadnje urejeno:

popotnik

GPS presidente
Osebje foruma
25. feb 2010
13.226
7
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Saj je tudi zadnja 2015.30 unicode popolna polomija, ker ceste, ki so že imele pravo omejitev v prejšnjih verzijah, so v tej verziji brez omejitev.

Žal pa mi ne moremo spreminjat omejitev na glavnih cestah, ker jih Here zavrže in še omejitve 60, 80 in 110 ni na voljo pri vnašanju za ostale ceste.

Dokler je bil Navteq je še vse delalo kolikor toliko normalno ( tudi njihovo orodje za popravljanje je bilo 100x boljše ), ko je kartografijo prevzel Here gre še samo navzdol. ( vsake toliko se podre sistem in izgubiš vnešene podatke, ne moreš urejat glavnih cest za katere vidiš, da imajo napačne podatke, itd)
 

dejvi

Fizikalc
30. avg 2010
1.324
0
36
maribor
AdriaTopo Pro pa navigira tovornjak kot mora, CN 2015.20NT pa me iz Ruš vodi skozi Smolnik-Činžat-Lovrenc in do škofje Loke.
Kdor pozna cesto skozi Činžat ve, da se tu skozi še avto težko prebije, pa kdo je delal kategorizacijo za tovornjake...kvečemu je to pot za kolesarje...
Priporočam Adria Topo do izida CN 2015-40 NT

hvala in lp
 

popotnik

GPS presidente
Osebje foruma
25. feb 2010
13.226
7
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Kakšen manjši tovornjaček bi še prišel mimo tistih skal, ampak v karto nimaš možnosti vnest tonaže ali višine tovornjaka ampak lahko samo označiš, da je prevozno za tovornjake.

Je pa res popoln nesmisel, da bi sploh kateri tovornjak vleklo po tej poti ( po vseh bregovih ), če pa je glavna cesta proti Rušam lepa, ravna in na njej ni omejitve za tovornjake.

Bom tam pri skalah označil, da ni dovoljeno za tovornjake in morda bo potem peljalo normalno po glavni cesti.