Nujno-Temperatura mašine

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ti je Luka lepo napisal kaj in kako. A sem kje trdil da se bo dizel v mrazu ogrel v manj kot desetih kilometrih jajcanja?
Pri OP pa, kot je bilo že ugotovljeno, se je ogrel (ko se je), vendar ne dovolj - za tistih dodatnih 10 do 15 stopinj več rabi dodatni 2 minuti.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.147
5.753
113
pri taščici
Meni je čisto jasno, sem to tudi sam že na prvi strani napisal da z 2kwh(toplotni del od pol litra nafte) ne moreš naredi iz ledenice pekel pod havbo.
Ti praviš da če se ne segreje je v 99% kriv hladilni sistem.

Ne vem sicer kako to.mislis, predvidevam da bi lahko bil za to.kriv termostat. Ali je po tvojem.mnenju lahko se kaj drugega. Lahko poves. Bom vesel če mi ne bo treba eberspacherja popravljat vsakih nekaj let, ker pole leta "ne dosezem delovne temperature
Dizel ima še kak sistem ki pospeši ogrevanje motorja, pa ga nekateri z leti blokirajo. Posledično se še kasneje segreje.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Kaj ni jasno?
Eno je, da se sploh ne segreje npr. preko 70 C, razen pod veliko obremenitvijo, kar normalna vožnja pač ni. V takem primeru je 99% kriv termostat ki prezgodaj odpira ali pa sploh povsem ne zapre. To je primer, kot ga je imel OP. Tudi pri meni na C5 je bilo isto.
Drugo je, da traja da se segreje na standardnih 82-83C. Do temperature odpiranja termostat nima kaj pomagat - motor se segreva kolikor hitro se pač segreva.
Ja, marsikateri avto ima dodatne električne grelce, da nekoliko hitreje začne gret kabino, pa motor tudi.
Stara "modrost" pravi, da dizla za kratke fure ne kupuješ, ker te bo celo zimo zeblo in bo ves čas laufal napol mrzel, kar je zelo slabo tako za obrabo kot za porabo.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Da se avto ne segreje na delovno temperaturo v tvojem primeru je problem v zgornjem termostatu nad menjalnikom. Stane 20eur, zamenjaš v 10 minutah..

Ostane odprt in voda kroži. Zato se avto segreje samo na 70, med vožnjo pa pade na cca 50.

 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.147
5.753
113
pri taščici
Nimam pojma, ampak jaz si tole razlagam.da je montirano na avtomatskem menjalniku pri 2.0. motorju
Avtor najbrz nima nič od tega. Motor je 1,9D
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Meni je čisto jasno, .... Posledično se še kasneje segreje.
Evo ena še malce rahlo nevarna rešitevza toploto v kabini (jebeš Webasto, 1L nafte ima 8kWh kurilne energije neto) ... spelješ cev iz auspuha v kabino in odpreš okno ter daš glavo z očali ven, da se ne zagiftaš in globoko dihaš med vožnjo ....zračni tok ti pa valovi ustnice, kot pri pseh z glavo skozi stransko okno (YT smešni klipi) ... ampak segrela se pa bo kabina, to pa ja ...ah, pozna ura je :evil: ....
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Hanzi

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.298
935
113
Evo ena še malce rahlo nevarna rešitevza toploto v kabini (jebeš Webasto, 1L nafte ima 8kWh kurilne energije neto) ... spelješ cev iz auspuha v kabino in odpreš okno ter daš glavo z očali ven, da se ne zagiftaš in globoko dihaš med vožnjo ....zračni tok ti pa valovi ustnice, kot pri pseh z glavo skozi stransko okno (YT smešni klipi) ... ampak segrela se pa bo kabina, to pa ja ...ah, pozna ura je :evil: ....
Auspuh bi lahko podaljšali malo skozi kabino, da cevi pogrejejo notranjost kot dimnik pri kaminu.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: Robert in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.147
5.753
113
pri taščici
Saj pri Fordu so ga kar pod kabino zaključili
Samo poden prevrtam, pa 2" slauf nataknem pa speljem v kabino
Itak ima vse mogoče filtre in iz auspuha rožice letijo
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Nimam pojma, ampak jaz si tole razlagam.da je montirano na avtomatskem menjalniku pri 2.0. motorju
Avtor najbrz nima nič od tega. Motor je 1,9D


Eni imajo, eni ne, treba je pogledat. Ženin audi je imel, pa vendar po vin številki ni imel :) Na pooblaščencu so odkrivali toplo vodo in menjali vse po vrsti, na koncu smo napako našli po naključju med menjavo nosilca motorja.
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
6.083
3.033
113
Dizel iz mrzlega ( - beri pod lediščem) štarta prvih 10 km ne prevozi z le pol litra nafte. Bo prej cel liter ali več.
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
6.083
3.033
113
Pri treh dizlih mi to ne uspe. Pri prvem bencinarju pa s nekje dnevnimi 4 hladnimi štarti in vožnjami po en do dva km vsakič se je nabralo porabe za 30 in več litrov na 100 km.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

smrkec

Majstr
5. sep 2007
1.832
375
83
Jaz med letno in zimsko porabo nimam 10% razlike. Pa imam večino voženj med 10 in 20km. In več ali manj so vse hladne

jaz tudi ne vidim razlike v porabi poleti in pozimi.
če je minus, mi prileze na 90° po cca 18km (20min) ravnine.
sem že menjal termostat, ker sem mislil, da ne dela, pa je isto...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.147
5.753
113
pri taščici
Jaz sem včeraj naredil 50km 2 pavza vmes po 10 minut,cilj 200m višje kot start, višinskih metrov vsega skupaj pa je bilo cca 600. Pa se termostat ni odprl. Niti na vrhu klanca ko sem se dviflgnil za cca 300m
 
  • Všeč mi je
Reactions: kremenko123

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.147
5.753
113
pri taščici
Poslatas cev ki gre iz njega ali pa vrh hladilnika. . Če ti ni Korona zjjebala tudi občutka za.toploto, potem boš to občutil. Sicer pa ir termometer.
Btw, pred dnevi sem zatlačil kos pleha pred hladilnik, se pozna. Mal je smotan ker moram masko stran sravfat da zraven.pridem,ampak si bom najbrž privoščil ta luksuz 2x letno.
Bolje to kot pa vsako leto nekaj 100 evrov za eberspacher..
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Al pa ce bi bili manj razvajeni. Ker, da imas ventilacijo na 22C od starta se masina niti segreti nima casa v 20km, ce nimas dodatnega grelca. Lepo zapres ventilacijo dokler se kazalec za tem vode ne postavi pokonci. Po 10km odpres gretje in topel zrak zacne kroziti.