Novo pri Telemachu II.

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
"Dano naprej" je mišljeno s strani Telemacha na Telekom (Spar), a ne? Z moje strani je že dano naprej. Jutri jim bo dostavil poštar, sam pa sem poslal tudi skenirano na email info@telemach.si.
Vendar ko sem sam prenašal svojo številko, so potrebovali tri dni, prav tako pri kolegu.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.325
3.423
113
Gostovanje na Lte omrežju O2 Nemčija deluje.
Screenshot_20180514-224201.jpg
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Vklopljen je HD voice (Wideband audio) za klice znotraj Telemach mobilnega omrežja.
Deluje "avtomagično" na 3G omrežju s telefoni, ki ga podpirajo.

Kaj pa če je sogovornik v drugem omrežju, katero znotraj omrežja omogoča HD voice, obenem ima za HD tudi izpolnjene pogoje (3G + kompatibilen telefon)?
Ali drugače, je HD voice možen tudi medomrežno?

Recimo A1 (Simobil) in Telekom podpirata HD voice že od konca 2011. Ne vem pa, če tudi za klic A1 -> Telekom
 
Nazadnje urejeno:

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.112
2.467
113
Kaj narediš, če pri Telemachu enostavno ne vedo rešit nobene težave oz. naročila. Pred kakšnim mesecem sem prvič naročil menjavo Conax kartic s sprejemnikom za ogled nazaj. Ker po dveh tednih ni bilo nikogar sem klical še enkrat in takrat so rekli, da imajo neke težave in me bojo poklicali nazaj (seveda ni klical nihče). Obenem sem prijavil težavo z Unifonom, ki enostavno sploh ne dela, karkoli poskušaš (toliko, da piše, da je v paketu) in hitrostjo interneta, ki bi naj bila 150/150 ampak je max. 100/100. Dva tedna kasneje sem slučajno od monterja na terenu, ki sicer ni reševal mojih težav izvedel, da oprema v centrali sploh ne omogoča večjih hitrosti - in to na optiki (bivši Teleing). Obenem dobim obvestilo, da je težava z Unifon opravljena - preizkusim, seveda ne dela... No par dni po tem, ko me niso klicali nazaj (zaradi menjave kartic s sprejemniki) sem ponovno klical in spet so naročili menjavo. Po petih delovnih dneh spet ni bilo nikogar in spet sem jih kontaktiral, tokrat preko FB, kjer so mi pojasnili, da je očitno prišlo do neke napake pri naročilu in da bojo predali naprej. V četrtek je spet potekel četrti delovni dan, ko naj bi menjali opremo in spet ni bilo nikogar. Sedaj nekako razumem od kje izvira ime Telesmeh... Žal trenutno edini ponudnik optike v mojem kraju. Odsvetujem, razen, če imate res dobre živce.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.404
113
Kaj pa če je sogovornik v drugem omrežju, katero znotraj omrežja omogoča HD voice, obenem ima za HD tudi izpolnjene pogoje (3G + kompatibilen telefon)?
Ali drugače, je HD voice možen tudi medomrežno?

Recimo A1 (Simobil) in Telekom podpirata HD voice že od konca 2011. Ne vem pa, če tudi za klic A1 -> Telekom

Medomrežnih povezav med operaterji za HD voice trenutno ni.
Tehnično se da izvesti, samo potem morajo biti vsi za. Slednje tudi pomeni, da se je treba zmigat iz starih CS/TDM zadev na IP medomrežno povezovanje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

5450

Fizikalc
28. feb 2018
286
35
28
Šmarje pri Jelšah
Kaj narediš, če pri Telemachu enostavno ne vedo rešit nobene težave oz. naročila. Pred kakšnim mesecem sem prvič naročil menjavo Conax kartic s sprejemnikom za ogled nazaj. Ker po dveh tednih ni bilo nikogar sem klical še enkrat in takrat so rekli, da imajo neke težave in me bojo poklicali nazaj (seveda ni klical nihče). Obenem sem prijavil težavo z Unifonom, ki enostavno sploh ne dela, karkoli poskušaš (toliko, da piše, da je v paketu) in hitrostjo interneta, ki bi naj bila 150/150 ampak je max. 100/100. Dva tedna kasneje sem slučajno od monterja na terenu, ki sicer ni reševal mojih težav izvedel, da oprema v centrali sploh ne omogoča večjih hitrosti - in to na optiki (bivši Teleing). Obenem dobim obvestilo, da je težava z Unifon opravljena - preizkusim, seveda ne dela... No par dni po tem, ko me niso klicali nazaj (zaradi menjave kartic s sprejemniki) sem ponovno klical in spet so naročili menjavo. Po petih delovnih dneh spet ni bilo nikogar in spet sem jih kontaktiral, tokrat preko FB, kjer so mi pojasnili, da je očitno prišlo do neke napake pri naročilu in da bojo predali naprej. V četrtek je spet potekel četrti delovni dan, ko naj bi menjali opremo in spet ni bilo nikogar. Sedaj nekako razumem od kje izvira ime Telesmeh... Žal trenutno edini ponudnik optike v mojem kraju. Odsvetujem, razen, če imate res dobre živce.

Teleing zadeve se počasi rešujejo in bo kmalu rešeno vse (v roku 3 mescov od 16.4.). Potrpežljivost.
Glede TV: v tem času je shema odprta, tako da ne rabiš nobene opreme za gledanje tv (kartice, receiver). Kabel samo v TV in iskanje programov in rešeno.
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
976
63
28
Teleing zadeve se počasi rešujejo in bo kmalu rešeno vse (v roku 3 mescov od 16.4.). Potrpežljivost.
Glede TV: v tem času je shema odprta, tako da ne rabiš nobene opreme za gledanje tv (kartice, receiver). Kabel samo v TV in iskanje programov in rešeno.
Teleing prevzet od Telesmeha. Prej smo spremljali analogno bp, sedaj po 16.4. na digitalu katastrofa-vsaj na nekaterih programih: kockanje, kvadratkanje, crtkanje..nekatere prosto dostopne programe dobis samo zvecer, ko je zunaj hladneje. Cez dan ni sanse (visja temperatura). Menjali kabel do TV, menjali vtikace in vticnice .... ista pesem. Naj zamenjamo na nase stroske se njihov zracni kabel/dovod? Naj sami zbalansiramo oz. prilagodimo nivoje na kabelskem dovodu? Omrezje je na vec mestih porazno slabo. :(
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Vklopljen je HD voice (Wideband audio) za klice znotraj Telemach mobilnega omrežja.
Deluje "avtomagično" na 3G omrežju s telefoni, ki ga podpirajo.

Ponovno citiram, da se ve, o čem govorim. A1 in Telekom "HD zvok" omogočata že od konca 2011. Pogoj je 3G omrežje pri na obeh straneh in oba telefona morata to podpirati.
http://www.blog.uporabnastran.si/20...h-s-hd-voice-tehnologijo-je-res-ocitna-video/

https://www.a1.si/pomoc-in-informacije/-/pomoc/hd-zvok

Testiral sem HD zvok (AMR-WB) vseh treh operaterjev. Prva dva sta to imela prej, VENDAR pa je pri Telemachu BISTVENO boljši, jasnejši, čistejši "HD zvok". Prepričan sem bil, da to ni samo moja percepcija, saj pri Telemachu čisto jasno zaznam spremembo, takoj mi je jasno zakaj gre in vem, da je sogovornik v Telemach omrežju.
Pri Telekomu in A1 razlika je, a če nisem pozoren, niti ni toliko opazna.

Raziskoval sem, zakaj je temu tako in na Samsung S6 s komando *#0011# ugotovil, da imata Telekom in A1 za AMR-WB ("HD voice") bitno kitrost 12,65kbit/s, Telemach pa 23,85 kbit/s.

Glede na tale vir ima Telemach tehnično maksimalno možno kvaliteto zvoka v okviru AMR-WB, medtem ko imata ostala dva tisto povprečno.

Pri vseh ostalih bitnih hitrostih se zajema frekvence od 50-6400 Hz, edino pri najvišji (Telemach 23,85 kbit/s) pa od 50-7000 Hz.


Pri Telekomu je problem še slaba pokritost s 3G signalom. Trenutno je kvaliteta zvoka pogovora pri Telemachu z naskokom najboljša.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Seveda je tam potencial še višji, vendar pa je pri VoLTE precej neznank s kompatibilnostjo. Ne vem, preko katerega kodeka deluje njihov VoLTE, a če je izbran kak nižji, je kvaliteta celo slabša.

Kaj jaz vem, moj brat je imel aktiven VoLTE pri Telekomu na Samsung Galaxy S7 edge, pa ga je deaktiviral. Uradno naj bi bil, vsaj takrat, samo za neke Iphone modele. Morda je to razlog za nezadovoljstvo.
Skratka, zvok mu je, po njegovih besedah, prekinjalo.

Zakaj, kako, pod katerimi pogoji, ne bi vedel. Se pa je to začelo s časom, na začetku je menda bilo še kar OK
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.325
3.423
113
Jaz ga uporabljam na Huawei Mate 10 in dela. Kolega ga ima na Huawei P10 pro in ga slišim kot da je zraven mene
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Jaz ga uporabljam na Huawei Mate 10 in dela. Kolega ga ima na Huawei P10 pro in ga slišim kot da je zraven mene

No, bom malo popravil svojo trditev. Za konvencionalne klice je kvaliteta pri Telemachu trenutno z naskokom najboljša.
Kakorkoli, meni tako ali tako VoLTE ne pride v poštev, saj je Telekomov LTE na mojem naslovu porazen. Beri, praktično ga ni. Moram na balkon, da ga ujamem, pa še to komaj kaj. UMTS-a pa ne samo praktično ampak dejansko ni. Tako da je GSM edina izbira.
Ostala dva imata sicer super UMTS in tudi LTE signal, a kot je moč zaslediti na netu, ne omogočata VoLTE.

V vsakem primeru pa je za VoLTE kompatibilnost še vedno velik problem. Morda je pri bratu bil problem pravzaprav na drugi strani pri sogovorniku. Skratka, ni želel raziskovati, saj je problemov imel polno kapo in je storitev samo deaktiviral.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.112
2.467
113
Teleing prevzet od Telesmeha. Prej smo spremljali analogno bp, sedaj po 16.4. na digitalu katastrofa-vsaj na nekaterih programih: kockanje, kvadratkanje, crtkanje..nekatere prosto dostopne programe dobis samo zvecer, ko je zunaj hladneje. Cez dan ni sanse (visja temperatura). Menjali kabel do TV, menjali vtikace in vticnice .... ista pesem. Naj zamenjamo na nase stroske se njihov zracni kabel/dovod? Naj sami zbalansiramo oz. prilagodimo nivoje na kabelskem dovodu? Omrezje je na vec mestih porazno slabo. :(


Zgleda, da bo res treba menjati še ta kabel. Ali pa prilagoditi ojačevalce na liniji. No meni so včeraj končno prinesli sprejemnike za ogled nazaj (čeprav le ta še ne dela, ker morajo najprej fizični izvod pogodbe poslati nazaj v LJ.... leta 2018), Unifon pa so tudi uredili v začetku tega tedna.
 

ememko

Fizikalc
11. jun 2009
174
25
28
Od danes pa do 31.5.2018 je zopet akcija 6 mesecev brez naročnine. ;)

Velja za novo sklenjene naročnine na pakete ŠE VEČ in NAJVEČ.
 

ememko

Fizikalc
11. jun 2009
174
25
28
Da se urediti tudi vse preko spleta in dobiš pogodbo v podpis na dom kakor tudi sim kartico. Tudi v poslovalnicah lahko oddamo vloge za naročilo preko dostave.

Glede tega kakšni so oz smo pa prepuščam ostalim uporabnikom. :) Sam sem pooblaščeni posredinik in meni osebno dela ok. Imamo tudi še vedno možnost TELEKOM signala brezplačno, če kje v SLO ne bi lovil telemach...