Novo pri Simobilu V.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
point je pri njih morš vedno zahtevati, kar je tvojga... pa razne refundacije...

Nasploh je Simobil operater, ki ima katastrofalno pošlihtano to.... za tega operatera velja, da se več ukvarjaš z njim, kot z telefonijo.. razen če ti je za vse vseeno....

SIMOBIL...... namesto začetnega S-ja, daš črko Š.... to je realno stanje teh zelenih....
 
Nazadnje uredil moderator:

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.863
13
38
V real lajfu dobro funkcioniraš ali misliš, da te vsak hoče speljat okoli?

Čudno, da jaz kot uporabnik podobnih izkušenj kot ti nimam. Se zgodijo kakšne napake, kot povsod. Tudi obravnavajo pritožbe normalno, gredo na roke, če je stranka normalna ... Tako kot vsi ostali.

Zastonj kosila pa ne boš dobil, niti pri Si.mobilu, niti pri kakem drugem operaterju.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.373
693
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik reality pravi:
point je pri njih morš vedno zahtevati, kar je tvojga... pa razne refundacije...

Nasploh je Simobil operater, ki ima katastrofalno pošlihtano to.... za tega operatera velja, da se več ukvarjaš z njim, kot z telefonijo.. razen če ti je za vse vseeno....

SIMOBIL...... namesto začetnega S-ja, daš črko Š.... to je realno stanje teh zelenih....

To si ti eden izmed redkih takih, ki se toliko ukvarja s tem... Jaz uporabljam vec Si.mobilovih stevilk in se se s poloznicami ne ukvarjam vec...
smile-1.gif


Podobno je tudi z Mobitelom in Tusmobilom...
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Jaz imam nenehne probleme z njimi. Sedaj se mi zdi da samo še kazen počakam pa je to to. Končano s Simobilom. Zelo razočaran, pa še na kakovosti zgubljajo, da o svetovalcih na prodajnih mestih ne govorimo, no so seveda tudi normalni.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Z Mobitelom nimam nikakršnih težav.... Z Simobilovim, praviloma vedno in redno čekiranje računov, niti to v treh mesecih nam niso uspel narest, da vi vse št. dal na en račun...

po treh mesecih jim je uspelo, da ne govorim o špehu položnic, katere ti napolnijo ceu fascikel čez leto..... Fascikel z plačanimi računi pa morš met skoz vse obdobje, ker nkol ne veš kdaj se bodo kao zmotil.......

Poleg tega stalno spreminjaje pogojev, da ne rečem kako so svinjsko podražili pogovore znotraj omrežja po porabljenih 1001 minuti itd....

jest osebno jim ne verjamem niti dobr dan, sploh pa njihovem help desku, katerem se morš pred kakršnim koli klicu zapisat uro in skom si govoru

ker itak gre vse v dev0

po linuxaško...
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Zakva mi poste editiraš.... sej nisem nič kaj tazga napisal....
mogoče ne prenesete konstruktivne kritike...

Očitno je ta tema spozorirana od zelenih, ker druge razlage ni........ dopušča se pa dejansko reklamiranje njihovih storitev, pomoč userjem je drugotnega pomena....
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
še vedno pameten? tema je novo pri si.mobilu:ž.
za pljuvanje si odpri novo temo in ne smeti.
b
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.373
693
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Zakva mi poste editiraš.... sej nisem nič kaj tazga napisal....
mogoče ne prenesete konstruktivne kritike...

Očitno je ta tema spozorirana od zelenih, ker druge razlage ni........ dopušča se pa dejansko reklamiranje njihovih storitev, pomoč userjem je drugotnega pomena....

Malo si ze siten s tem... Poklici Si.mobil pa jim tam najedaj... Dejansko si eden izmed redkih "tezakov", ki ocitno ne bo nehal, dokler moderator ne ukrepa...
rolleyes-1.gif
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Kva si pa ti nouga povedu....


Tudi to bomo porihtal.....

poudark je na bomo, razen reklamiranja, samo lapaš

no evo pa še gol za slovenijo.....
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
zaenkrat sem preko zs pomagal ze mnozici uporabnikov,...in tako bo zaenkrat ostalo,...free,..
b
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
hehe ok ok....
Vidm, da si vse skupi zlo k srcu jemleš.....

pohvalna je tudi tvoja pripadnost tej firmi, če to res delaš free, ampak vseno se mi zdi, da klele zganjate nič drugega kot marketing...
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.863
13
38
@Reality:
1) Teme "Novo pri operaterju so namenjene predstavitvi novosti pri operaterjih.
2) Editiram ti kletvice, naslednjič se niti trudil ne bom, boš za to dobil malo odmora v banovcih
3) Hraniti moraš račun, ne specifikacij k računu, tako da ni tako hudo
4) Verjetno imate kot firma skrbnika, ki bi vam vse lahko popedenal (sklepam da gre za firmo, omenjaš kup položnic)
5) Pogoji se spreminjajo povsod
6) Če si imel slabe izkušnje s Help deskom, mi je žal za to, tudi na tem se veliko dela (lahko pa pogledaš nazaj točko 4)
7) Spreminjanje pogojev je bilo ampak uporabniki, katerim je (primer mobilni internet) dejansko sprememba škodovala in vplivala na njihove navade, so imeli pozitivno rešene pritožbe (pač vem da je tako), so jih normalno spisali in prejeli odgovor, ampak so jih morali poslati na Si.mobil in niso samo pisali na forumih in pljuvali
8) Tudi pomoč uporabnikom je prisotna, če normalno komuniciraš. Če pa ne, ti pač nikjer ne bodo pomagali
9) Gremo nazaj na temo
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Osebno se tudi strinjam, da se je potrebno s Simobilom tekom leta uporabniku kar nekaj ukvarjati, ce zeli imeti:
pravilen prikaz racuna
priblizno ekvivalenten paket
relativno delujoc si.asistent
neobracunavanje live vstopnine
...

Mogoce je letos izjema, vendar imam te izkusnje sam. Seveda racune poravnavam s trajnikom. Mislim tudi, da uporabnik povprecno porabi manj casa z ukvarjanjem s ponudbo oziroma spremenjenimi pogoji pri drugih operaterjih, v primerjavi s Simobilom (npr internet "un"limited).

LP
 

garner

Deliverance banjo boy
19. nov 2009
547
0
16
Zahod
Drugi mesec mi poteče naročniško razmerje pri simobilu, sedaj pa ne vem, kaj naj naredim. Opcija je, da prekinem ali podaljšam naročnino in s tem dobim drug telefon po ugodni ceni. Na mesec porabim za cca 5 evrov pogovorov. Trenutni telefon pa je že star 2 leti.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
No pa dajmo

nimamo skrbnika, ki ga bi kot firma morali imeti
help desk je vedno neučinkovit
račune so mi tri mesece dajali na en list
specifikacij nismo hotl, ampak so rekl na help desku da se ne da (ekološko osveščeni)
računa za en telefon mi niti niso hotl dat predračuna, hočejo samo gotovinsko poslovanje
pomoč borovnice je nična, ker nima pristojnosti in ve da so spreminjali pogoje
kadarkoli smo se obrnili na help desk, se poleg lapanja različnih tudi z južnim naglasom ni nič spremenilo

z simobilom se mi ne da več ukvarjati, niti se pretirano nikoli nisem, našim delavcem sem reku, da naj grejo na mobitel, ampak nočejo, ker imajo družine na simobilu in je to njihova želja.........

skratka za kozlat, ko napišem realno resnico mi grozite z banom...

ok grem vn iz te [KLETVICA] brezvezne marketinške teme........., samo oglaševanje, pomoč drugorazredna...
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Priznam, ta paket je za nas ugodnejši, ko smo spraševali nam tega niso znal ponudit in zopet bi mogli plačevat menjave paketov in zmeda pri računih itd....

opcija mobilni moremo pa imet, ker nasj je tudi 6 na mobitelu mam začaran krog... in ja borovnica sem nezadovoljen z vašim odnosom, ste leseeni k hrastov štor...

vsaj kr se tiče nasvetov, vsako spremembo mi pa zaračunate, ker jest morm pol 3 pakete spremenit...... po tem paketu bi imel vsaj 1500 minut za isto ceno kot imam zdej 1000 če računam kr pavšal po 0,02

gobcamo pa precej....., najbolj pa zamerim, da ste po 1001 minuti tko svinsko podražil minuto... pa že prej ni bla pocen, padel pa sem na marketinško foro z vaše strani, ko so nas sprašval a mate velik pogovorov smo rekl ja in nam je vaš uslužbenc svetoval tak paket...

in vidm, da so nas spet nategnil, ker 1000 minut zlahkoto prebijemo..
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.