Novo pri HoT mobil

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.643
147
63
Torej, nekaj časa nazaj smo se pogovarjali o "robotskem glasu", katerega smo opažali pri A1 in ostalih, ki to omrežje uporabljajo. Informacije od uradnega tehnika, kateri je kolegu, glede njegove službene naročnine, uradno po telefonu podal informacije (kolega je bil pač dovolj tečen in jim je večkrat o tem "težil").

Kot sem/smo opisovali, se to pojavlja po cca 15 minutah pogovora. Zvok postane robotski, sogovornikovih besed se skoraj ne da razbrati, zvok se več ne popravi. Pogosto prekine. Tudi če ne, moraš itak sam prekiniti in poklicati nazaj. S tem si zagotovimo nadaljnjih 15 minut normalnega zvoka.

Problem je v njihovem 2G (GSM) omrežju. Tega problema v 3G (UMTS) ni. Zato mnogi tega ne opazijo, saj so na dosegu 3G-ja. Je pa ta problem vsesplošni po celi SLO. Težava je v baznih postajah, glede česar se dajejo z dobaviteljem, ki naj menda ne bi priznal napake...
Bomo videli, kako se bo to rešilo...

Pišem tudi tukaj, saj bi kdo v sosednji temi lahko spregledal, pa se ga vseeno tiče.
 

musicfreak

Pripravnik
26. apr 2012
677
0
16
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Lahko polniš kolikokrat želiš.

hm, sem hotel sedaj napolnit pa mi piše da bo tarifa aktivirana z 15.8.

se pravi do takrat ne morem nič? ker še stara tarifa velja od 15.7 do 15.8?
 

gasdopodna

Fizikalc
22. jul 2007
3.601
94
48
Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Nevem ... jaz bi vseeno pobrisal nastavitve in jih probal na novo vnesi... Ce si pa tako trmast, pa naj pac tako ostane
smile-1.gif
Po mojih izkusnjah je bilo ze veckrat tako, da je kje kaksna pika manjkala ali pa kaksna druga banalna napaka... Pa obvezno po vpisu nastavitev restartat telefon ...

Sploh pa je fajn najprej probat kartico v drugem telefonu... da izkocis to, da je nekaj narobe v centrali ali s samo kartico ...

v 99,99% je to problem
smile-1.gif

Čist preprost odgovor...če bi bila splošna napaka, da ne bi delovalo pošiljanje MMS sporočil, bi bili klicni centri in forumi prepljavljeni s klici in sporočili, da ne deluje pošiljanje MMS... tako pa je vedno napaka pri vpisovanju APN točk.

Se pa lahko zgodi, da en aparat zahteva pri točkah nekaj več ali manj kot drug aparat.

Recimo: Vrsta apn: default, supl
nek drug pa mora biti samo default

Tako da telefon v roke in nekaj variacij in more delovati

Tudi s prejetimi nastavitvami z njihove strani ista napaka, na Xperii je pa delovalo...
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik Alioth pravi:
cool-1.gif
Saj se hecaš, a ne?
Ne se ne. Rad bi aktiviral kartico, da bi nekaj preizkusil, jo hočem napolnit preko spleta, pa mi ponuja samo 10, 20, 30, 40 in 50€. Napolnil bi jo pa rad minimalno, toliko da lahko iz nje pošljem par SMS. In 10€ na bom porabil v naslenjih 3 mesecih na tej sim...
 

Alioth

Pripravnik
8. avg 2007
469
7
18
Imaš prav, res ne gre. Tudi avtomatsko polnjenje je najmanj 7 eur, kar je sicer prilagojeno mesečnim paketom. Zato HoT ni primeren za nizke porabe. Tu je naročniški Bob 4 cente še vedno zakon.
Je pa čudno, da se po spletu ne da napolniti v enakih zneskih, kot so na vrednostnicah v Hofer štacunah. Ali pa tudi ne, lumpi računajo, da bo tisti, ki pride po kartico za 5 eur, kupil še kaj drugega.
 

Nitro

Pripravnik
14. feb 2011
52
8
8
Citat:
Uporabnik casio pravi:
Citat:
Uporabnik grmek pravi:
Citat:
Uporabnik Nitro pravi:
Enako tudi jaz opažam ta problem s hitrostjo, sedaj se z njim dajem preko njihove mail podpore...enako svetujem tudi drugim ki opažate ta problem. Več nas bo javilo problem bolje bo....

In, ste našli rešitev za ta problem?
Tudi pri meni airplane mode pomaga tako, da iz hitrosti cca 1Mb/s pridem na polnih 20/5 Mb/s, če vmes na hitro vključim in nato izključim airplane mode.
To se dogaja na več različnih lokacijah ob različnih časih dneva.

lp

A pa oni kaj delajo na tem? Mene mineva pritiskat tisti avijon stalno, ker 1x na dan mi ni problema, tako ga pa pritisnem tudi 10x dnevno da dobim človeku prijazno hitrost. Za vse ostalo nimam pripomb.

Kolikor opažam zadnje dni je sedaj ta problem s hitrostjo odpravljen (sepravi nič več preklaplanja na Flight mode)

Evo še odgovor Hot-a:

Spoštovani,


zahvaljujemo vam se za poslano sporočilo.


Z včerajšnjim dnem je problem A1 dokočno rešil, zato mora sedaj internet normalno delovati brez prekinitev.

Želimo vam lep dan še naprej in vas lepo pozdravljamo,


HoT center za pomoč uporabnikom
PP 4005, 1001 Ljubljana
Telefon: 069 699 699
E-Mail: info@hot.si
Web: www.hot.si
 
Nazadnje urejeno:

casio

Pripravnik
19. nov 2014
528
15
18
Se je splačalo težiti hehe sedaj imam konstantno skozi dan hitrost med 18 in 21 MB/s
cheer.gif
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
HoT sim kartico imam v trakcerju, pa nikakor ne morem nastavit ustreznega prenosa podatkov. Ali drži, da so apn nastavitve samo websi, user in password pa prazno? Težava kje drugje?
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.004
113
Kočevska
Z nastavitvami od A1, ki so se mi avtomatsko naložile na telefon, ko sem vstavil Hot kartico (prej sem bil na Telekomu), mi je prenos podatkov delal v Sloveniji, v tujini pa ne.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
4.994
-1.289
113
Citat:
Uporabnik Bastard pravi:
Velikokrat dobim sms o zgrešenem klicu, na telefonu pa kaže signal vedno polni.

Bastard, pri meni je bilo isto. Pa še signal je zelooo nihal. Sem šel na t-2 za cca 7,10 EUR z 20 GB podatkov in sedaj dela brez problemov.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
937
90
28
Ljubljana
KSZ.

Ali je kdo pri HOT-u in ima Samsung Galaxy S8? Brat je kupil telefon, vstavil SIMko, prejel pa ni nobenih namestitvenih "sporočil".
Kličem in HD in ne poznajo, kaj je sploh to zaen telefon.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
937
90
28
Ljubljana
Sem prepisal iz mojega S7 in dela. Še vedno pa me zanima, če ima še kdo S8 pri HOTu. Potrebujem inf. za razrešitev nekih komplikacij.