novi Peugeot 5008 (2017)

luka51

Guru
16. avg 2007
13.940
5.221
113
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
Eh, na to temo tresenja je bilo tudi tok napisanega pa prejokanega, daj brezveze.

Na internetu je marsikaj napisanega. Napisano pa še nikoli ni popravlo avta kolko jaz vem.
Če to kaj sem ti napisal nardiš dam jajce da neha trest.

To, da pa ni redka zadeva pa verjamem. 10g mimo na felni in bo treslo. Poceni gume ki so že v štartu jajčaste in bo treslo. ipd.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.184
980
113
Emona / Carnium
KSZ
@Jade: očitno si obsojena, da v tej témi ne dobiš točnega odgovora
grin1.gif


Sem se včeraj in danes peljal z 1.6HDi / 120 KM avtomatikom. Avto se več kot solidno (fajn sedeži, dokaj dobro zvočno izoliran, tudi pospeši za smrtnika sprejemljivo, poraba simpatična,...) pelje po ravnem. V klanec (peljal na Predel in Ljubelj) gre tudi lepo, vendar ne tako kot Audi. V klanec je bolje šaltati na roke z obvolanskimi ročicami (manual)...kar verjetno ni nič novega za alter farerje.
Drgač je ogromn prostora za potnike (leg room), prtljažni prostor nič posebnega...avto premore nekaj več odlagalnih površin (od predhonika), vendar so nerodno postavljene...(meni seljaku) zanimiva je brezstična podlaga za polnjenje telefona in vsi tisti različni vmesniki na voznikovem dashboardu...touch screen (vmesnik) soliden btw...
Tko no, luštn, dokaj kvalitetno narejen vagn...pa ne zdi se mi tako zelo drag (dokler je v garanciji).
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.184
980
113
Emona / Carnium
hysterical-1.gif

Ok, tole je bilo zelo blizu
grin1.gif

Jaz običajno vozim psa (ki zasede med 55% in 85% širine prtljažnega prostora)...druga najbolj pogosta stvar, ki jo prevažam sta pa bicikla...ja ja, sej vem, na kljuko, na streho, na ku*ac...pač rad bicikl potisnem v avto in grem. Tretja najbolj pogosta stvar, ki jo prevažam, pa je kombinacija, prve in druge
smile-1.gif

Globina prtljažnega prostora ob podrtih sedežih, pa je impresivna (nisem delal primerjav glede prostornine, ki je 2150l za model, ki sem ga fural).
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.523
5.522
113
Hvala. Preden se zvleceva na kako testno vožnjo, me zanimajo prav take splošne stvari. Kvaliteta izdelave (je že pri novem vse v luft in majavo - kar sicer pravijo da ne, tudi ti), glede zanesljivosti avtov oziroma pri novem posamičnih komponent, pa upaš da niso čudno skupaj dane. Ker je pač projekt, da se oba skupaj lahko odpraviva nekam na testno vožnjo.

Je pa to edini avto, ki nama je obema všeč trenutno, "kupujeva" že 1 leto, ampak počasi bo treba, predno se meni porodniška steče. Si kaj vprašal, koliko časa se čaka naj, če je a la carte.
 
Nazadnje urejeno:

mistique

Guru
16. jun 2009
13.184
980
113
Emona / Carnium
Nisem spraševal po dobavnih rokih, sem pa videl, da imajo kar nekaj vozil v parku. Testne pa prodajo po cca. 4 mesecih uporabe.
Aja, vozil sem pa Allure opremo. Po ceniku imata 1.6 in 2.0 enako ceno
smile-1.gif

Vsekakor bi za 1500€ razlike v ceni (po ceniku) probal še bencinsko varianto.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.523
5.522
113
Jaz bi bencinarja zaradi veliko kratkih voženj na dan. Poleg tega, da ga je ceneje kupiti, ga je tudi ceneje vzdrževati, zavarovati in na cesto spraviti.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.721
9.004
113
Ne ga srat z bencinarjem, sploh temi mlinčki na steroidih. HDI je dons topel enako hitro kot bencinc, tko da ni panike. Besede človeka, ki vidi vsak dan ogromno tega pleha na dvigalih.
 
Nazadnje urejeno:

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.523
5.522
113
hmm, vzeto na znanje. zakaj 2.0hdi in ne 1.6hdi? med njima je jurja in pol razlike. je razlika samo v moči ali tudi v "generaciji", torej je kateri že dalj časa prisoten in je bolj kristalno jasno glede napak? gledam 6 stopenjski ročni šaltkeber. avtomatika nisem v življenju peljala, ker mi ni to neka prednost. med 1,2 10km puretech bencinarjem in 2.0hdi je pa 3k€ razlike. meni je to kar denar...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.721
9.004
113
Seveda je to moje osebno mnenje, mi teli podhranjeni 1,6 dizli niso preveč pri srcu, sploh pri enoprostorcih. Enostavno ga zmanjka, pa ne govorim o dirkanju, daleč od tega. Ja 3k EUR je denar, res je. Sam če kupuješ nov avto, se pač stegneš za nekaj, kar ti bo služilo in se bo udobno peljalo, al pa vzameš testnega.
Glede bencincev pa niso moje besede, ampak besede enega bojših serviserjev za Citroen.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.294
5.880
113
Meni so precej odbite kombinacije motorjev, menjalnikov in opreme, ki jih peugeot ponuja v 5008. V bistvu bi težko našel kombinacijo zase.

1.) 2.0 hdi 150 konjski odpade v štartu, ker sploh ni možno dobit avtomatika
2.) 1.2 bencinarja je možno dobit avtomatika, ampak ne radarskega tempomata (odpade)

Ostali motorji mi več ali manj ne ustrezajo. 1.6 bencinar pije in ni na dobrem glasu, 2.0 180 konjski je itak predrag, 1.6 dizel me pa spominja na problematično nepremičnino. Po prebiranju te teme bi se očitno moral izogibat tudi 1.2 bencinarja.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.719
1.619
113
Ja res, za vecinoma drkanje na kratkih razdaljah po mestu ga ni boljšega kot 150km dizl. Sanjski pogoji za probleme, o katerih potem traktoristi tukaj jamrate.
In to da serviser reče da se dizl ogreje enako hitro kot bencinc bi kaj tocno naj povedalo? Kak točno to prispeva k vprašanju, da vržeš v štartu 3k€ več, ki jih nikoli nazaj ne dobiš?
@jabe, ne pozabi da si na alterju, ko bereš take "nasvete"
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Meni so precej odbite kombinacije motorjev, menjalnikov in opreme, ki jih peugeot ponuja v 5008. V bistvu bi težko našel kombinacijo zase.

1.) 2.0 hdi 150 konjski odpade v štartu, ker sploh ni možno dobit avtomatika
2.) 1.2 bencinarja je možno dobit avtomatika, ampak ne radarskega tempomata (odpade)

Ostali motorji mi več ali manj ne ustrezajo. 1.6 bencinar pije in ni na dobrem glasu, 2.0 180 konjski je itak predrag, 1.6 dizel me pa spominja na problematično nepremičnino. Po prebiranju te teme bi se očitno moral izogibat tudi 1.2 bencinarja.

Sicer gre za drugo znamko, trenutno vozim 1.6dci 130 v Kadjarju in je daleč od nepremičnine, sploh če ga primerjam z 2.0TDI v Alhambri. Sicer ima tale Peugetov 10KM manj, bi pa zelo dvomil, da mu lahko rečeš nepremičnina, sploh za normalno družinsko uporabo.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.021
9.176
113
40
MB
po številkah bi moral bit ok motor ja, v praksi pa je mrtvec, z ogromno turbo luknjo, sem šel na testno na katero sem se pripeljal s 120 konjskim jtd, pa sem celo pot razmišljal če je s kadjarjem kaj narobe, al je to to

sicer pa primerjaš alhambro, ki ima 300+ kg več kot kadjar
smile-1.gif
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
hmm, vzeto na znanje. zakaj 2.0hdi in ne 1.6hdi? med njima je jurja in pol razlike. je razlika samo v moči ali tudi v "generaciji", torej je kateri že dalj časa prisoten in je bolj kristalno jasno glede napak? gledam 6 stopenjski ročni šaltkeber. avtomatika nisem v življenju peljala, ker mi ni to neka prednost. med 1,2 10km puretech bencinarjem in 2.0hdi je pa 3k€ razlike. meni je to kar denar...

jaz sem probal oba, enega za drugim-2.0 hdi 150 in 1.6 hdi avtomatika. za svoje potrebe bi vzel slednjega-verjetno bi bil za koga motor podhranjen-za moje potrebe in umirjeno vožnjo je OK-avtomatik je tudi OK-pa če ročka zgleda TOP. mi pri 2.0 hdi 150 ne gre na nogo sklopka-enostavno se ne ujameva v tej kombinaciji
smile-1.gif
-pa naj gre za 308/5008/Traveller itd.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.721
9.004
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Ja res, za vecinoma drkanje na kratkih razdaljah po mestu ga ni boljšega kot 150km dizl. Sanjski pogoji za probleme, o katerih potem traktoristi tukaj jamrate.
In to da serviser reče da se dizl ogreje enako hitro kot bencinc bi kaj tocno naj povedalo? Kak točno to prispeva k vprašanju, da vržeš v štartu 3k€ več, ki jih nikoli nazaj ne dobiš?
@jabe, ne pozabi da si na alterju, ko bereš take "nasvete"
Umiri konje frajer, pa se nehaj repenčit. Mlinčki, beri motorji pod 2l pač niso za enoprostorce, pa se ti lohk razpočiš na tisoč koščkov. Ko pa kupiš nov avto, pa nimam pojma, kaj ti pričakuješ dobit not. Par jurjev pušiš v trenutku, ko mu tablice natakneš.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.721
9.004
113
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
hmm, vzeto na znanje. zakaj 2.0hdi in ne 1.6hdi? med njima je jurja in pol razlike. je razlika samo v moči ali tudi v "generaciji", torej je kateri že dalj časa prisoten in je bolj kristalno jasno glede napak? gledam 6 stopenjski ročni šaltkeber. avtomatika nisem v življenju peljala, ker mi ni to neka prednost. med 1,2 10km puretech bencinarjem in 2.0hdi je pa 3k€ razlike. meni je to kar denar...

jaz sem probal oba, enega za drugim-2.0 hdi 150 in 1.6 hdi avtomatika. za svoje potrebe bi vzel slednjega-verjetno bi bil za koga motor podhranjen-za moje potrebe in umirjeno vožnjo je OK-avtomatik je tudi OK-pa če ročka zgleda TOP. mi pri 2.0 hdi 150 ne gre na nogo sklopka-enostavno se ne ujameva v tej kombinaciji
smile-1.gif
-pa naj gre za 308/5008/Traveller itd.
Ja, zmanjka ga pri tok velkem avtu, kakorkoli zasučeš. Prazen se pa tak avto verjetno ne vozi. Sicer zdaj skačejo mlinčkarji v luft. Kar naj vozijo mlinčke na steroidih in pol iščejo supwrduper olja, da ne trokira
stupid-1.gif
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.523
5.522
113
avto se v 90% vozi s 4 osebami (3 otroci zadej) in v kufru voziček. pač en razred manjši avti so izgubili 3. sedež v drugi klopi in so za mene neuporabni, lahko bi načeloma kupila še enega berlinga, samo tale mi je res všečen.

trenutno imam v berlingu 1.6hdi 90km in mi nič ne manjka, kar se tiče premičnih nepremičnin. kaj je ekvivalent pri 5008?
 
Nazadnje urejeno: