novi Peugeot 5008 (2017)

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.935
5.006
113
Ok, no... veš več kot osatali. V google vpiši samo LSPI in si malo preberi. Pojavlja se pri večini turbo mlinčkih. Ne bit pameten preveč no.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Kaj ima sploh olje (ok pustimo zaribanje) veze s cukanjem pri dodajanju gasa? Resno sprašujem.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.857
3.874
113
Gre za to da imajo sodobni motorji zaradi potrebe po nižji porabi bolj "ohlapne" dele in posledično kurijo olje. To je znano dejstvo že dalj časa. Pri motorjih z direktnim vbrizgom goriva (bencincih jasno) skupaj z dodatkom olja v cilindru privede do "klenkanja" (ki se čuti kot cukanje pod obremenitvijo). Pravo olje lahko klenkanje izniči oz. omeji (ker ima lastnosti ki preprečujejo klenkanje).

Olje samo načeloma ni vzrok, problem je ponavadi napačna konstrukcija motorja oz. obraba, ki privede do tega da se izpolnijo pogoji za klenkanje. Se pa da, ko se stvar enkrat pojavi te zadeve s pravim oljem zmanjšat/preprečit.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.878
5.147
113
Si napisal v zadnjem odstavku, da olje ni vzrok. Oziroma je treba fejst falit viskoznost. Recimo 0w-20 olje v mašino ki rabi 10w-50 recimo.
In motorji ne kurijo olja zaradi bolj "ohlapnih" delov (ker deli so bolj natanči kot včasih) ampak kuri olje zaradi vedno bolj redkega olja ki se uporablja za čim manjše trenje. Že zgoraj omenjeno 0w-20 ki je v bistvu kot voda.

Tak da folk naj neha bluzit, da v tovarni vlijejo napačno olje in zaradi tega cuka. Cuka zato ker so židi in vložijo premalo denarja v razvoj motorja. In samo zaradi tega.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.935
5.006
113
Kaj je res tako težko uporabit google?

Gre se da del olja ki zaide v izgorevalni prostor (mimo batnih obročkov) pod velikim pritiskom predčasno izgori oz.explidira. Večja verjetnost za to je, če se uporabljajo olja z detergenti z veliko kalcija, se pravi če se uporablja napačno olje. Zadnja leta se komaj proizvajajo olja, namenjena temu.
Seveda so lahko tudi drugi vzroki, ampak pogosto razširjen je ta.

Sicer je pa poln google in youtube teh razlag.

In olje za turbodizle in turbobencince je lahko enakih viskoznosti pa ta prvo ni primerno za bencinarja.

In ker v Sloveniji imamo mehanike tako pametne kot ti, si še vedno ne dajo dopovedat katero olje gre v kater motor. Časi yugecev in stoenk so mimo.
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ampak kuri olje zaradi vedno bolj redkega olja ki se uporablja za čim manjše trenje

1.6 THP s Total Ineo ECS 5W-30 ne kuri olja, s Total Quartz 9000 5W-40 pa ga. Katero je bolj redko?

To je bil tudi edini primer, da mi je kateri od petih "sodobnih" turbo bencinarjev z direktnim vbrizgom ki sem jih imel kuril olje. Cukal pa ni noben, niti ko je bilo v THP narobno olje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.878
5.147
113
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Kaj je res tako težko uporabit google?

Daj piši na peugeot naj malo poguglajo in se nehajo zajebavat, da bojo te pravo olje začeli not vlivat. Mislim fak ej ste eni pametni. Google ve vse inženirji ki so pa motor zrisali pa pač krnekaj not vlijejo kaj pride pod roko.
Še enkrat govora je o novih motorjih, kjer naj nebi olje prihajalo mimo batnih v taki meri, da bi vplivalo na izgorevanje. Ker če pride je itak motor pol kurca vredn pa kak koli obrneš. No saj glede na to, da cuka je itak pol kurca vredn

@cizy daj podatke od obeh olj in boš videl katero je bolj redko. Vsako 5w-30 ni enako viskozno. Potem so pa še tu razni aditivi
 
Nazadnje urejeno:

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.935
5.006
113
Nekaj z tem se s teboj celo strinjam. In to da so ti motorji za en [cenzura]. Tako Renojevi kot GM (Oplovi) in še kateri ki radi predvsem zaradi downsajzinga cukajo.
Za vse ostalo pa ne vem če bi komentiral. Imam pa s tem osebne izkušnje ampak ti pač prakse niti teorije ne priznavaš.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.857
3.874
113
Gre se za to da olja ki so obstajala v času nastanka teh motorjev niso bila nič posebnega, pač se uporabi bolj obstojna olja na zgorevanje in je to vsa znanost. Pri 70% motorjev na trgu to deluje ok, pri 20% je malo problema, 10% motorje pa ima večje probleme. Zato so proizvajalci olj NAMENSKO razvili olja, ki imajo dodatke, ki preprečujejo klenkanje oz. nimajo dodatkov ki povečujejo klenkanje*. Ta olja/aditivi so dokaj nova in niti jih nimajo vsi proizvajalci (pa še formule so dokaj različne), zato se tovarniško vsaj do sedaj niso pojavljala v problematičnih motorjih. Kar pa ne pomeni da jih ne moreš uporabit in bit začuden da stvar "deluje".

* določeni aditivi ki povečujejo klenkanje so neposredno povezani z zahtevanimi lastnostmi olja. Odsotnost njih tako lahko vpliva na druge sisteme v motorju. Se pravi če z nekim oljem motor ne klenka še ne pomeni da je to olje ustrezno, lahko zaradi pomankanja ustreznih aditivov potem "uniči" nekaj čisto tretjega. Oz. proizvajalec ne daje noter olja ki sicer prepreči klenkanje, hkrati pa recimo maši oljne kanale ker ima premalo "detergentov" za čiščenje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.878
5.147
113
eh jaz bom zaklučo.
Če firma kot je Peugeot nima dostopa do najnovejše tehnologije olja, MrDaco, ki pa malo pogugla pa ima to na pladnju tak nima več smisla sploh debatirat dalje.
Mislim se ti ne zdi to malo smešno, da lahko greš v lokalno trgovino in kupiš pravo olje. Majstri v Peugeotu pa nekak ne najdejo ustreznega? Oziroma celo namerno vlivajo napačnega, samo da bi čimbolj zajebavali kupce.
aplauz.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.366
269
83
34
Malo za šalo, malo za res..

Glede na to, da ima večina ljudskih turbobencinarjev probleme s cukanjem (ja, praktično o vseh se bere) je dizel še vedno najboljša izbira celo v teh časih, ko smo tako eko in oh in sploh. Žalostno..
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.935
5.006
113
Potem pa obstaja samo druga varianta. Z motorjem je nekaj drugega narobe. In spet smo tam. Pežojevi inžinerji ne vedo kaj.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Bolj ko berem te debate, bolj sem prepričan da se nam bo še kolcalo po atmosfercih. Novodobne dizle hebe vse po vrsti, turbo bencince tud. Atmosferc, pa baterija zraven bo prava izbira. Kam smo prišli. Pred 50 leti smo na luno letel, pa še dans ne znamo naredit enega poštenega motorja za v avto, da bi se lahk na šiht peljal. jao, jao
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
kar se jaz spomnim klasični turbinci niso nič cukali

šlo je da je veselje, pa pilo tudi
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.935
5.006
113
V primerjavi z atmosferci ni neke razlike v porabi. V mojem primeru ker imam doma oba, tako atmosferca kot turbaka se slednji pelje mnogo lepše, je mnogo tišji, mirnejši, 6 prestava na avtocesti je bomba, pospeški precej dobri. Ampak smo tam kjer smo. Inžimerji nas malo zajevajo in se mi zdi da so poskrbeli da ti motorji ne bodo delali 12 let BP. Lastniki pač lahko molimo da se ne zgodi to kar se nekaterim že je.