Eh zakon pripravljen , ko bodo pa EV ji tak daleč da bodo presegli kritično mejo pa samo brišejo člen 12 in gasa
Saj to je precej logično. In pravilno konec koncev. Pač subvencioniraš do neke meje, potem pa ne več. Denar je pač treba od nekje dobit.
Eh zakon pripravljen , ko bodo pa EV ji tak daleč da bodo presegli kritično mejo pa samo brišejo člen 12 in gasa

Za EW ni DMV - zadnji predlog poglej.
9. člen pravi tako
(4) Davek na motorna vozila izključno na električni pogon (tarifna oznaka 8703 80 in 8711 60) in druga motorna vozila iz tarifne oznake 8703 in 8711 brez izpusta CO2 je določen glede na moč motorja.
12. člen pa
Davek na motorna vozila izključno na električni pogon (tarifna oznaka 8703 80 in 8711 60) in druga motorna vozila iz tarifne oznake 8703 in 8711 brez izpusta CO2 znaša 0 eurov.
Sicer pa davek na moč bi bil ok, sej verjetno 200kW EV vseeno posredno bolj onesnažuje okolje kot 60kW EV. Pa kupci EV imajo očitno preveč denarja, tako da so ravno pravi za malo ekstra po denarnici udariti.
če bi bil črn te ne bi.M3/4 je za mlademe že zdaj čudno gledajo ko se s sedmico vozim pri 35.

Precej standardno je v takih pogodbah zapisano približno takole: prodajalec si v primeru SPREMEMBE davčnih stopenj pridrži pravico do POVIŠANJA prodajne cene.sicer pa imaš v pogodbi verjeno napisano v kakšnih primerih se ti lahko cena vozila spremeni.
zakaj? ali nisi vozila kupil po dogovorjeni ceni? oz. če te vprašam drugače-če bi se DMV povišal, ali bi vztrajal bi dogovorjeni ceni ali bi plačal višjo?
sicer pa imaš v pogodbi verjeno napisano v kakšnih primerih se ti lahko cena vozila spremeni. Sicer pa je plačnik DMVja uvoznik in ne kupec.
Če pa smo realni, pa je prodaja vozil zelo nehvaležen posel, kjer se popuste nabira bolj kot na tržnici, zato ne dvomim, da ti ne bi trgovec zaradi "zadovoljstva" stranke "še enkrat" prodal avto po nižji ceni.
Zato ker ima verjetno vsak nek budget in najbrž ni ravno nepomembno ali bo določena motorizacija 10-15k cenejša ali ne. Trenutno je pač močnejša varijanta neproporocionalno dražja ravno zaradi naših super davkov.zakaj?
Ne, ne kupujem jaz, niti še nič ni kupljeno. Sprašujem ČE se kupi.ali nisi vozila kupil po dogovorjeni ceni?
Sprašujem za naprej, tako da ni nobene pogodbe še in v njej nič ne piše. Tudi prodajalec nima kaj še enkrat prodat, ker niti prvič ni prodal zaenkrat. Gre se zgolj za to, da zaloge ni in je v vsakem primeru treba čakat do drugega leta. Bilo bi dobro da se vsaj alokacijo za izdelavo rezervira, če pa to pomeni, da bo treba isti avto plačat 10-15k več, kot čez 2 meseca, se pač ne bo kupovalo sedaj.oz. če te vprašam drugače-če bi se DMV povišal, ali bi vztrajal bi dogovorjeni ceni ali bi plačal višjo?
sicer pa imaš v pogodbi verjeno napisano v kakšnih primerih se ti lahko cena vozila spremeni. Sicer pa je plačnik DMVja uvoznik in ne kupec.
Če pa smo realni, pa je prodaja vozil zelo nehvaležen posel, kjer se popuste nabira bolj kot na tržnici, zato ne dvomim, da ti ne bi trgovec zaradi "zadovoljstva" stranke "še enkrat" prodal avto po nižji ceni.
v mercatorju tudi sprašuješ za dodatni popust pri izdelkih v akciji?
Sprašujem za naprej, tako da ni nobene pogodbe še in v njej nič ne piše. Tudi prodajalec nima kaj še enkrat prodat, ker niti prvič ni prodal zaenkrat. Gre se zgolj za to, da zaloge ni in je v vsakem primeru treba čakat do drugega leta. Bilo bi dobro da se vsaj alokacijo za izdelavo rezervira, če pa to pomeni, da bo treba isti avto plačat 10-15k več, kot čez 2 meseca, se pač ne bo kupovalo sedaj.
Merkatorjev poslovni model ni - mi imamo največje popuste.
Nikjer nisem spraševal, če lahko sedaj ponudi vozilo z novim DMV, ki še ni bil sprejet, ker je vsakemu jasno da ne more. Če pa obstaja možnost, je pa lahko malo fleksibilen in ponudi opcijo, da se prilagodi cena oziroma konfiguracija (močnejša verianta za isto ceno, kjer bo šlo pač manj državi in več njim) v primeru sprejetja novega DMV, ter na ta način pač proda avto. Glede na to, kakšne so čakalne dobe, avto verjetno ne bo šel v proizvodnjo ko (če bo seveda) nov DMV sprejet.postavil si splošno vprašanje in si dobil splošen odgovor.
Ne vem sicer kako si sicer predstavljaš, da bi prodajalec v tem trenutku ponudil vozilo z upoštevanim novim DMVjem, če pa zakon sploh še ni bil sprejet.
tako da najboljše, da počakaš na sprejetje zakona in kupuješ takrat.
bom pa še bolj počasi napisal da boš zastopil point:
Če pa smo realni, pa je prodaja vozil zelo nehvaležen posel, kjer se popuste nabira bolj kot na tržnici, zato ne dvomim da, ko bo nekdo dejansko kupoval vozilo pred sprejetjem novega zakona (in v primeru da bo vozilo prišlo po sprejetju novega zakona), mu bo trgovec zaradi "zadovoljstva" stranke"še enkrat"prodal avto po novi- nižji ceni.
A kdo ve kako je z DMV, če sedaj naročiš nov avto, ki bo dobavljen enkrat drugo leto, in vmes sprejmejo ta zakon? Se plača potem nižji DMV, če/bo nižji?
Dokler to spada v ceno, ki jo plača končni kupec, še posebaj pa dokler je izgovor da je isto vozilo pri nas bistveno dražje kot v nemčiji ravno ta DMV, se pač ne strinjam. Če bi že sedaj prodajali za približno enako ceno kot je v DE, bi še nekako kupil to razlago.ti kot končni kupec z plačilom in obračunom DMVja nimaš nič ampak je to stvar uvoznika/prodajalca
Kot sem že napisal, sam NE kupujem nič. Tako da nimam kaj čakat in si niti nič ne kompliciram, samo zanimalo me je. Oseba, ki kupuje, pa ima pač svoje razloge, zakaj hoče naročilo oddati letos oziroma čimprej. A zdaj se človek še pozanimat ne sme več in prilagodit situaciji.XSIDE mislim da je večini jasno, le tebi kot kaže žal ne. vedno bolj si kompliciraš življenje.
Moj nasvet: v miru počakaj na sprejetje novega zakona in potem kupi vozilo, ki ti bo ustrezalo glede na tvoje želje in zmožnosti. v tem primeru boš izgubil samo čas![]()
