Nova Toyota Yaris 2020

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.458
9.194
113
kot ti hrano pripeljejo z diezlskim tovornjakom, ali pa Iphonez ladjo iz chine, je pa OK. Hinavščina da večje ni.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Hibridi bodo imeli najkrajši življenski cikel.
Enkrat vam bo že kapnilo....

Povej kaj več, imel sem Priusa 10 let starega, nič mu ni falilo, dobil sem pošteno ceno ko sem pa prodal.

Tule je en primerek iz leta 2001, ki se še kar vozi po cesti:

Torej kaj naj bi po tvoje pomenil "najkrajši življenski cikel"?

Še ena stvar je, zelo radi pišete kako dragi materiali morajo biti v hibridih in električarjih, morda pa ravno zaradi tega držijo ceno, medtem ko je klasičen avto na koncu svoje življenjske dobe dejansko samo še en kup ničvrednega železa.

Ne koncu je pa vse odvisno samo od načina in kvalitete izdelave in verjemi da je Toyota v tej kategoriji bila vodilna in bo verjetno še naprej ostala vodilna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

sad

Guru
24. avg 2007
20.528
9.219
113
Koliko bo vodilna se bo še videlo pri teh novih hibridih.
Ker ta sloves ni čisto nič pomagal kupcem 2.2 dizlov ali pa nič ne pomaga kupcem nekaterih bencinarjev, ki zelo radi žlampajo olje.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.172
881
113
kot ti hrano pripeljejo z diezlskim tovornjakom, ali pa Iphonez ladjo iz chine, je pa OK. Hinavščina da večje ni.

Kaksna hinavscina? Hinavci ste vi z dizli, k vrtate DFP-je in podobne 'kreativne' servise izvajate pa rabljene 'samo sto nije ko novo' kante iz svabarije sem vozte pa preprodajate. Al otroc vam kle gor rastejo, kako vas nije sramota? :p
Sam bom pa raje se pocakal in ti iz prve roke povedal kako bo z rokom trajanja hibrida. Glede na kolega, ki ze nekaj casa (10+) bp drajsa Priusa nimam nekih hudih bojazni. Prej bom sam zamenjal za Phev-a, samo da bom se bolj elektricn / disec ;-)
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.752
2.357
113
Pomurje
Koliko bo vodilna se bo še videlo pri teh novih hibridih.
Ker ta sloves ni čisto nič pomagal kupcem 2.2 dizlov ali pa nič ne pomaga kupcem nekaterih bencinarjev, ki zelo radi žlampajo olje.
[/QUOTEd-]
2.2 dizel D-Cat še kar laufa. Pa je ta bolj zajeban od 2.2. 350kkm in samo vztrajnik se je menjal pri 335kkm.
1.8 bencinar 180kkm filter, olje in svečke. To je vse kar je bilo menjano.

Problem je bil 2002 do 2005 in so vsem motorje pozamenjali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Kaj koliko let bodo delali hibride? Koliko let bodo pa delali klasične pogone? Hibridi bodo živeli dlje kot nekateri mislite, kvečjemu bodo klasični avti s kvačkalicami prvi doživeli konkreten drop off v prodaji. Se sploh zavedaš kaj pomeni elektrifikacija nekoga ki niti svojega parkirišča nima, kaj šele garaže z elektriko?

Meanwhile in Toyota land:

Rast prodaje Toyotinih hibridov v Evropi: 16%
Rast prodaje Toyote/Lexusa v Evropi: 3,1%
Market Share v Evropi:
- 2015: 4,6%
- 2016: 4,7%
- 2017: 4,8%
- 2018: 5%
- 2019 (Q3): 5,3%

Sem slišal da je avtoindustrija v EU že v krizi, celotna Toyota pa beleži 2,2% ras prodaje po celem svetu

Toliko o buisness case.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.889
113
Rast prodaje je posledica novih modelov, rast hibridov je pa logična posledica tega da toyota nima več dizla. Vedet moraš da če je katera znamka bila močno odvisna od svojih smrdljivcev je bila to toyota/lexus, d4d motorji so bili osnova za prodajo v evropi in toyota se sploh ni posvečala bencinskemu segmentu. Skratka so eni največjih luzerjev po dieselgateju. Trenutno so pač dali all-in v hibride, sej drugega niti nimajo ... sicer so dali ven par turbo bencinskih motorjev (15 let za konkurenco) ki pa znajo bit še precej nezanesljivi.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Največji luzerji so tisti, ki so zaradi emisij morali iti na downsizing in uvajati turbo motorje pa start/stop, saj so s tem kot posledico breme večjih stroškov lastništva prenesli direktno na uporabnika. O zanesljivosti pa ne bom začel, ker je VW imel kar fajn probleme.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Seveda so bili luzerji med dizli, če so pa drugi z goljufivami pridobili konkurenčno prednost.

Globalnim igralcem tale Evropski dizelski fenomen ni bil čisto nič jasen, veliko jih je enostavno kupilo motorje od EU proizvajalcev. Hibridi so pa globalna tehnologija, Toyota proda ~500k v US, ~500k v Aziji, ~500k v Evropi. Ja v US prodaja Priusa full padla, je pa zato pri RAV4 in Camry zrasla.

Pri hibridih je slika ravno obrnjena drugi od Toyote kupujejo hibridno tehnologijo (Ford, Subaru).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.889
113
Se pravi je toyotin diesel bil rožica in eko in sploh najboljši? Ko je VAG pred dieselgatom vzporedno prodajal turbobencinske motorje z nizko porabo toyota v določenih segmentih sploh ni imela bencinskega motorja, tam kjer so jih imeli so bili pa atmosferci ki so bili osnovani na tehnologiji iz leta 90.

Skratka toyota se je z dizlom ustrelila v koleno, leta 2015 na EU trgu sploh niso imeli nič kar bi lahko konkuriralo nesmrdljivcem. Zato pa lahko generik daje rast prodaje od 2015, ker takrat je toyoti prodaja padla. Padla je tudi recimo VAG grupi, ampak je potem sledila strma rast (ker so porinili takoj t-bencin segment naprej). Toyota pa do danes ni uspela nadomestit d4d izgube, no sedaj jo z uvajanjem hibridov namesto d4d.

A je to ok (hibridizacija kot mainstrem) ali ne ne vem, se pa zna zgodit da so se japonci tudi s temi hibridi v koleno. Povsem možno je da zanesljivosti priusa ne bo več v teh novejših variacijah ker so bile na trg poslane pod prisilo (isto se je dogajalo z d4d ko so lovili nemške smrdljivce, menjave motorjev kar po vrsti pod garancijo in splošna nezanesljivost skoraj celega d4d segmenta motorjev). Bo pač čas in trg pokazal ali imajo prav ali so delali samo na kratek rok.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Bo čas pokazal, ampak dejstvo je še zmeraj da je to že 4. generacija hibridnega pogona in do sedaj ni bilo nekih fatalnih okvar na tem področju. Malo naivno je misliti, da bodo skeptični kupci pokupili 2. generacijo EVjev, ki sedaj prihajajo na trg. Naivno je pričakovati, da bodo skeptični kupci šli v nakup dizla z 48V, SCR in vso ostalo navlako na izpuhu.

Torej kaj bo kupil konzervativni kupec, ki se boji še svoje sence?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.861
3.889
113
Konzervativni kupec bo kupil novega golfa, dizla! :D

Z 2.0 hibridom v corolli je toyota šla kar precej izven meja okvirja zadržanega priusa, tu bi povlekel vzporednico z 2.2 d4d (milsim da 170-177 konjski) ki je bil navita verzija sicer preizkušenih motorjev. Stvar je izpadla katastrofalno, čeprav recimo osnovni motor niti ni katastrofa. Tako da če malo poznaš tehnologijo potem recimo bi ziheraš če že mora nekaj kupit pri toyoti (corolla) vzel 1.8 preizkušeno tehnologijo hibrida nikakor pa ne "navite" verzije.

Pri yarisu, da ne bomo offtopic pa bo to še vedno klasičen atmosferski bencinar. 1.5 litrski 3-cilindrski hibrid osnovna na 2.0 hibridu ki še ni testiran je povsem "v megli" glede zanesljivosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in sajkek

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
O, moj bog, kakšne kozle ti streljaš. 2.0 hibrid ni nič kaj dosti drugačen kot 2.5 hibrid, a pol je ta 2.5 še bolj navit in bo še prej crknil? Joj kaj pa tisti v RXu ali LSu kako je šele to "navito" to bo crknilo takoj.

Vlečeš kar neke smešne zaključke iz preteklih Toyotinih grehov, potem pa vidiš da je Toyotin slogan Kaizen, pa ta analogija ne gre najbolj skupaj. Delali bodo čisto nove grehe na čisto drugih zadevah, starih pa verjemi da ne bodo ponavljali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
A je to ok (hibridizacija kot mainstrem) ali ne ne vem, se pa zna zgodit da so se japonci tudi s temi hibridi v koleno. Povsem možno je da zanesljivosti priusa ne bo več v teh novejših variacijah ker so bile na trg poslane pod prisilo (isto se je dogajalo z d4d ko so lovili nemške smrdljivce, menjave motorjev kar po vrsti pod garancijo in splošna nezanesljivost skoraj celega d4d segmenta motorjev). Bo pač čas in trg pokazal ali imajo prav ali so delali samo na kratek rok.

Ni vecje bojazni, Toyoti in ostalim je dieselgate prisel se kako prav (pac tipicno evropsko laganje z goebbelsovo podlago). Zraven tega da je itak v osnovi prakticno kancerogen, ga je se pokopala afera dieselgate. Na japonskem je diesel itak prepovedan, pa se v kaksni drugi drzavi tudi. Prihodnost je zaenkrat v hibridih, pa ne zaradi toyote. Se sam sef BMW-ja je pred nekaj leti na pariskem salonu (se pred dieselgate-om) spektakularno izjavil:"Dolgo smo forsirali dizle, 10 let pa smo hibride/elektriko zapostavljali in proizvajalci kot je Toyota je sedaj dalec spredaj, caka nas ogromno dela".
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.752
2.357
113
Pomurje
...vzporednico z 2.2 d4d (milsim da 170-177 konjski) ki je bil navita verzija sicer preizkušenih motorjev. Stvar je izpadla katastrofalno, čeprav recimo osnovni motor niti ni katastrofa. Tako da če malo poznaš tehnologijo potem recimo bi ziheraš če že mora nekaj kupit pri toyoti (corolla) vzel 1.8 preizkušeno tehnologijo hibrida nikakor pa ne "navite" verzije.

Kako dolgo si imel takšen avto? Se bojim, da je precej na pamet vse skupaj, vsaj po moji 14 letni izkušnji s točno tem motorjem v Avensisu. Mašina še ni bila dotaknjena. Tudi turbo, EGR, D-CAT sistem ne!

Nekaj težav je bilo in te so rešili z menjavami motorja zaradi porabe olja tudi izven garancijskih rokov.
Na potrošnika so prenesli predvsem izgubo časa, ne pa izgubo €€€, kar storijo ostali EU proizvajalci.