Nova Mazda 3

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ne isto, je pa vprašanje če je tisto, kar naj bi bilo pri MB A "premium" vredno 20k EUR doplačila - primerjam osnovnega A 160 z 1,33 bencinarjem - zmogljivosti so tu podobne, da ne bomo mešali zraven A250 4 matic, ki je raketa proti mazdi 3 ali A 1,33. Torej skodaj loaded A 45k EUR, loaded M3 pa 25k EUR.

Verjetno si sam še nisi od blizu ogledal nove M3? Kvantni preskok v primerjavi s prejšnjo, kar se materialov in končne obdelave tiče. Z eno nogo je v t.i. premium razredu. :p
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.946
757
113
Meni se 3jka v osnovni verziji, oz, brez LUXURY malo razočarala (ni blo tistega premium filinga).
Z LUXURY paketom je občutek bil dosti boljši. Drugače pa se je pri obeh verzijah v katerih sem sedel, zadaj strop ob pritisku na lučko pogreznil :/

Mene je prejšnja mazda 3 glede na ceno dosti bolj pozitivno presenetla.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Ne isto, je pa vprašanje če je tisto, kar naj bi bilo pri MB A "premium" vredno 20k EUR doplačila - primerjam osnovnega A 160 z 1,33 bencinarjem - zmogljivosti so tu podobne, da ne bomo mešali zraven A250 4 matic, ki je raketa proti mazdi 3 ali A 1,33. Torej skodaj loaded A 45k EUR, loaded M3 pa 25k EUR.

Verjetno si sam še nisi od blizu ogledal nove M3? Kvantni preskok v primerjavi s prejšnjo, kar se materialov in končne obdelave tiče. Z eno nogo je v t.i. premium razredu. :p

No, v Sloveniji se bo takih Ajev z 20 k EUR doplačila po list price prodalo natanko 0.

Realnost bo, da bodo na teh 20 k EUR doplačila dajali tudi po 75% popusta, da plasirajo avto na cesto v Sloveniji.
Pa ni samo pri trokraki svastiki tako. Tudi pri propeleraših in lord of the rings. :)

Popustov ni samo v klasi avtov za ultra bogataše. Samo tam se potem avte čaka tudi po par let. In namesto popustov še kak markup udarijo. Samo takih se v Sloveniji prodajo 3je komadi letno. Od tega pa servis in lokalno zastopstvo pač ne moreta živet.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
S tem da je servis ponavadi 3 ali 5 let inclusive, če ne se premium vozila že na prvi servis ne bi vozil na uradnega. Tako imajo vsaj nekaj dela. :)
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Ne isto, je pa vprašanje če je tisto, kar naj bi bilo pri MB A "premium" vredno 20k EUR doplačila - primerjam osnovnega A 160 z 1,33 bencinarjem - zmogljivosti so tu podobne, da ne bomo mešali zraven A250 4 matic, ki je raketa proti mazdi 3 ali A 1,33. Torej skodaj loaded A 45k EUR, loaded M3 pa 25k EUR.

Verjetno si sam še nisi od blizu ogledal nove M3? Kvantni preskok v primerjavi s prejšnjo, kar se materialov in končne obdelave tiče. Z eno nogo je v t.i. premium razredu. :p

Ko citamo o Golfovem razredu in dolocenih sralcih tu na forumu res dobis obcutek da so ljudje v nasem bantutustanu malo "skrenuli".

Pozabljate cemu so avtomobili spodnjega srednjega razreda namenjeni. To da si nekdo privosci malo vec opreme v tem razredu je bolj izjema kot pravilo. Kot je napisal Ogo.

Je pa pregovorno pri nas da bi vsi ze v twingu radi imeli opreme vec kot v BMW7. Ker tako pac oni mislijo da mora bit. Seveda pa je Alter kasta se dodatna posebnost. Zraven vsega mora avto kostat samo 20k eur in imeti pospeske 6 sec do sto. Sicer je to neuporabna kripa.
 

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
Verjetno si sam še nisi od blizu ogledal nove M3? Kvantni preskok v primerjavi s prejšnjo, kar se materialov in končne obdelave tiče. Z eno nogo je v t.i. premium razredu. :p

O kvantnem preskoku končne obdelave pa prosim sodi čez eno leto ko se bo videlo koliko čričkov in drugega mrčesa se je naselilo v notranjost M3.
Prav tako po kakšnem letu uporabe poročaj o stanju barve in poškod na le tej. V salonu je skoraj vsak avto ok.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ne razumeš. Primerjam spoje, reže, škripanje plastike itd. Oba avta nova v salonu. Prejšnja mazda 3 je bila ranga renault megana (če sploh), zdajšnja pa je na nivoju audi A3.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
A sem res nesposoben ali ni tehničnih podatkov o novi trojki na slovenski spletni strani?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
So recimo na češki spletni strani, slovaški itd. Naši so očitno nesposobni.
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.613
14.306
113
Zanimivo. Mogoče kdo ve zakaj je izbrana hitrost za bočni trg s stebrom nastavljena na 32km/h?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
@STJV1: je zavorna pot res tako slaba, kot ste navedli v testu? Avto ima sicer 18 col, ne 19, kakor pišev testu. Med tehničnimi podarki je sicer pravilno navedeno 215/45 R18, sicer GY zimske, a niso neke čungalunga gume, bi avto zato rabil 45 m 100-0.

Je kaj novic glede X motorja? Autobild pravi, da bo na voljo G150, torej SW odprt G122 bencinar.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.361
9.103
113
mediji še pravijo da bo X ne vem kaka cena,skoraj krat 2??? precej WTF efekt.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Kdo to pravi? V slovaškem ceniku je bilo plus nekih 2,5 k EUR pri primerljivi opremi (benchmark G122).
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.946
757
113
teh 25% več bodo zapakirali v kak paket, ki bo dodal še kaj druga kot ta motor. (GT paket je to pri nas, če se dobro spomnim)