Nova Mazda 3

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.776
113
Samo ti veš, kaj je prav. Vsi ostali smo bedaki.

Absolutno.

Ti si sicer začel s 60km/h, kar pomeni, da očitno še nisi probal turbo mlinčkov, ker ti turbo mlinček v šesti pri 60km/h umre, ne pa pospešuje.

Tazadnje kar sem probal od turbo mlinčkov je bil fiatov 1.4T in s tistim vseeno ni bilo šale. Pri avtocestnih brzinah v klanec ni bilo treba metat dol v nižjo. Si probal mazdo3? Se mi je zdelo, da ne.
 

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
ti nisi povsem dojel kje je mazdin problem

Tukaj samo dodajam, da je po moje Mazdin največji problem kvaliteta izdelava in vsaj v SLO grozna servisno poprodajna storitev.
Sicer je novi model soliden za pogledat, mogoče malo dolgočasen ampak to so povsem subjektivne ocene in vsakomu je všeč kaj drugega. (še dobro)

LP
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.492
9.190
113
Absolutno.



Tazadnje kar sem probal od turbo mlinčkov je bil fiatov 1.4T in s tistim vseeno ni bilo šale. Pri avtocestnih brzinah v klanec ni bilo treba metat dol v nižjo. Si probal mazdo3? Se mi je zdelo, da ne.
Absolutno.



Tazadnje kar sem probal od turbo mlinčkov je bil fiatov 1.4T in s tistim vseeno ni bilo šale. Pri avtocestnih brzinah v klanec ni bilo treba metat dol v nižjo. Si probal mazdo3? Se mi je zdelo, da ne.
Za razliko od tebe sem realen in ne pričakujem, da bo NA motor z x mani navora vlekel isto kot turbo motor s konkretno več navora pri optimalnih vrtjajih za turbo motor. Ima pa NA svoje druge prednosti, na katere gledam z realnim pogledom, za razliko od tebe, ki pripisuješ turbo motorju le vse najboljše in se potem javno blamiraš pred vsemi z izjavami na nivoju šanka po 10ih pirih v riti.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.776
113
Saj priznam, da ga nalašč serjem in je bil moj namen čisto navadno provociranje.

In ja, nekako se zavedam prednosti in slabosti obeh vrst motorjev. Vseeno sem mnenja, da je obstoječ (edini) bencinski motor za mazdo preprosto problem, da so bolečine še večje pa so dizla omejili na čisto osnovne opreme.

Lahko se farbamo in mazdi čestitamo, da je imela jajca izbrat drugačno pot, ampak še vedno ostane na koncu opravičevanje anemičnega motorja "saj lahko 2 prestave dol šaltaš", "kaj pa rabiš več", "bo vsaj zdržal dlje", "pije manj" ipd. namesto, da bi imel vozniško izkušnjo, ki jo mazda baje predstavlja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.492
9.190
113
Nimamo se kaj farbat in opravičevat. Če ti ne ustreza, imaš dovolj druge izbire.
Meni recimo Mazda 3 v tej iteraciji ne potegne oblikovno, mi je nekako prednji del čudno sploščen. In kaj naj? Če mi ostalo ne prevaga, bom pač vzel drug avto.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.776
113
meni je pa čedalje bolj všeč in me samo motorizacija odbija

ko bi vsaj tisti skyactiv x končno sproducirali... pa se čedalje bolj boljim, da ga je sproduciral marketinški oddelek ali pa se bojijo svoje "wankel scene" (tokrat smo ga pa res zrihtali... ups)
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Če bi ponudili 2.0 G165, bi bilo to vrh glave. Ima krajši menjalnik kot G120, nekaj konjev več pa se tudi lepo pozna. No, tudi od 2.5 ne bi bolela glava, v USA in Kanadi je to edina motorizacija.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Kako je pa s tunanjem? Baje se tega G120 da enostvno "odpret", da ima tistih 165 konj, sicer je to bolj kot ne samo v višjem območju vrtljajev ampak nekaj pa je.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.776
113
lahko da so se preprosto ušteli s skyactivom x in so imeli tudi ameriški 2.5 namen skenslat
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.776
113
Kako je pa s tunanjem? Baje se tega G120 da enostvno "odpret", da ima tistih 165 konj, sicer je to bolj kot ne samo v višjem območju vrtljajev ampak nekaj pa je.

očitno s čip tuningom zelo enostavno, samo navor je pa še vedno bolj žalost... pa tudi, kdo bi šel to na novem avtu delat?

pa še tole mi je padlo na pamet: nova m3 je mild hibrid, bogsigavedi kaj bi čipanje povzročilo celemu sistemu, mogoče nič, mogoče razpad
 
Nazadnje urejeno:

Fazer

Zelenc'
24. nov 2018
5
0
1
Tukaj samo dodajam, da je po moje Mazdin največji problem kvaliteta izdelava in vsaj v SLO grozna servisno poprodajna storitev.
LP
Ne vem meni se zdi kvaliteta kar ok ... ne vem kje si to pobral?
Jaz sem s servisi v BTC- kar zadovoljen (3×redni servis) ... tudi dve napaki so bp porihtali v okviru garamcije.
 

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
Nič nisem pobral, govorim iz izkušenj, ker jo vozim.
Pa se sploh ne mislim pregovarjat, jaz v glavnem imam slabe izkušnje in naslednji avto definitivno ne bo Mazda.
LP
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Odvisno s čim primerjaš in kaj sploh voziš. Recimo aktualna M6 2013 do 2015 je imela kar nekaj šlamparij pri končni obdelavi, že s prvim FL so veliko stvari izboljšali. Seveda ni na nivoju audija A6, saj tudi cel avto navsezadnje ni premium. Zadnji FL pa je že izjemno blizu premium konkurenci (enako velja za novo M3) po počutju, ergonomiji in materialih v notranjosti. Sedaj so celo vrata dobro zvočno izolirana. :)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.567
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
toliko se govori o tem, kaj je premium, M6 ni, A6 je ... kaj naredi avto premium? to me res zanima?

ker, roko na srce - sedel sem v M3, novi, jo tudi vozil, in mi deluje zelo dobro, dobri materiali, super arhitektura delovnega prostora. definitivno boljse, kot MB A, BMW1, A3. zadnji trije naj bi bili premium, je tako? kaj je potem M3? oz. ce recem celo tako - glede da se razred cel imenuje tako - kaj je potem Golf? in zakaj se se vedno vse primerja z njim?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.703
2.345
113
Pomurje
Premium so zato, ker so višji razredi teh znamk res premium. C, 3, A4 so premium, ker si lastniki to želijo, A, 1, A3 so pa navadni avti, ki pogorijo na razmerju cena/avto napram pravemu golf razredu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.567
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Premium so zato, ker so višji razredi teh znamk res premium. C, 3, A4 so premium, ker si lastniki to želijo, A, 1, A3 so pa navadni avti, ki pogorijo na razmerju cena/avto napram pravemu golf razredu.

vem, da nista isti razred, ampak M3 in BMW3, je M3 precej boljsi feeling, vsaj meni. res je avto dobro narejen, dobri materiali. pa tisti, ki me poznajo, vedo, da so mi BMW-ji zelo ljubi ...

se najboljsa primerjava je z Lexusom - tam tam je. :)