nov philips lcd problemi

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.379
390
83
Se z napisanim popolnoma strinjam. Jasno, da mora prodajalec najprej ugotovit ali gre za stvarno napako ali za okvaro po krivdi kupca, ki mu je npr. aparat zgrmel po stopnicah.

Problem je v prodajalcih (pustimo sedaj kupce, ki zajebejo in poizkušajo srečo z laganjem), ki namerno zavajajo ali celo ne poznajo pravice potrošnika, da stvarno napako reklamira pri prodajalcu. Potem ima ta določene roke v katerih mora odgovorit na reklamacijo. In v primeru, da je ta upravičena, kupcu omogočit prosto izbiro ene izmed že omenjenih opcij. Kjer se prodajalci spet lahko na vse kriplje otepajo vseh možnosti, ki niso "popravilo izdelka".
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Absolutno. Pozabil pa si, da prodajalec NI strokovna oseba, katera presodi ali je uveljavljanje stvarne napake upravičena.

Trgovec je "dolžan" zamenjat in/ali povrniti kupnino na licu mesta,takoj, samo če je tv originalno zaprt v embalaži.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.379
390
83
Nič nisem pozabil, niti sem trdil, da to ugotavlja on.

Tvoja druga trditev ne drži. Če je artikel originalno zaprt ne moreva govorit o kakršnikoli napaki, saj očitno ni bil niti vzet iz škatle kaj šele preizkušen. Gre torej zgolj za dobro voljo trgovca, res ti bo večina stvar zamenjala, malo manjša večina tudi vrnila kupnino, ampak kot rečeno, to ni njihova zakonska obveza. Razen če gre za nakup na daljavo, ampak tam *originalno zaprta embalaža* ne igra vloge.
 

DognerDJ

Fizikalc
10. sep 2009
1.329
0
36
Maribor
Obišči stran
467716-post_slo.gif
 

danilo

Pripravnik
18. maj 2008
160
1
16
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Absolutno. Pozabil pa si, da prodajalec NI strokovna oseba, katera presodi ali je uveljavljanje stvarne napake upravičena.

Trgovec je "dolžan" zamenjat in/ali povrniti kupnino na licu mesta,takoj, samo če je tv originalno zaprt v embalaži.

Saj je zakon tukaj povsem jasen, če je napaka očitna, mora prodajalec izpolniti zahtevo potrošnika (kupca). O kakšni zaprti embalaži pa tukaj res ni nikjer govora, kako pa bi lahko kupec sploh vedel, da ima izdelek napako, če sploh ne bi pogledal v škatlo ??
hysterical-1.gif


lp
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tak primer sem dal samo kot primer, kjer je edina(!) možnost, da dobi lastnik ( kupec ) tvja takoj vrnjeno kupnino.

Ko je pa enkrat TV doma, ga razpakiraš in ga prvič prižgeš in ugotoviš, da ne dela trgovec NI dolžan takoj vrniti kupnino!
Dolžan je začeti postopek uveljavljanja garancije, kar pomeni da tv trgovec prevzame in ga dostavi servisu.
Servis potem rešuje dalje.
 

verma

Pripravnik
2. nov 2011
247
9
18
Da malo poročam kako je z reklamacijo. Trgovec se ni hotel pogovarjati o zamenjavi. Hotel je da peljem tv na sevis ali pa ga pripeljem k njim in ga oni pošljejo na servis. Ker mi ni do tega, da sem brez tv-ja sem poklical na servis in jim opisal zadevo ( pri ugasnjenem televizorju je opaziti belo črtico v dolžini 5mm). Z zamenjavo se ni strinjal saj se tv lahko popravi. Nisem mu težil še naprej in sem se strinjal, da naroči nov panel ( ekran) in ko bo rezervni del na lagerju zjutraj pripeljem in popoldan že odpeljem tv. lp Verma
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
KSZ

Se opravičujem, ker motim razpravo o pravicah pri vračilu robe

Za tiste, pa ki jih zanima razlog obešanja mojega tvja: tv je tako zelo neumno narejen, da ko philipsu pade server, da se preprosto obesi, ko hoče dostopat do interneta. Čisto slučajno se je to zgodilo dan po tistem, ko sem ga nabavil. Saj ne bi nikdar zvedel, če ne bi šel brat philipsovih support forumov, kjer je polno ljudi z istim problemom na isti dan. Sem omenil, da ta teden spet 2 dni ni delal smart tv zaradi "maintenanca"? Res kvalitetna storitev, philips. Od 7 dni kar ga imam smart tv ni delal 4 dni.

Da ne omenjam delovanja ostalih "naprednih" funkcij. Čisti polizdelek. No, vsaj s sliko sem zadovoljen.
 

danilo

Pripravnik
18. maj 2008
160
1
16
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tak primer sem dal samo kot primer, kjer je edina(!) možnost, da dobi lastnik ( kupec ) tvja takoj vrnjeno kupnino.

Ko je pa enkrat TV doma, ga razpakiraš in ga prvič prižgeš in ugotoviš, da ne dela trgovec NI dolžan takoj vrniti kupnino!
Dolžan je začeti postopek uveljavljanja garancije, kar pomeni da tv trgovec prevzame in ga dostavi servisu.
Servis potem rešuje dalje.

To pa ne bo držalo! Če je stranka jasno podala zahtevek iz naslova stvarne napake, ne more prodajalec "po svoji" volji začeti postopek garancije, ker stranka ni dolžna sprejeti tega. Stranka v tem primeru nima čisto nič s servisom, servis lahko samo pomaga prodajalcu, da se lažje odloči, ali bo napako priznal ali ne - servis se o tem ne more odločiti namesto prodajalca, razen če ima podpisano pooblastilo za zastopanje prodajalca. Ampak tudi v tem primeru bo vse, kar bo dogovoril, odobril ali neodobril servis, šlo na račun prodajalca, ki je v tem priimeru edini zavezan za pravilno izpolnitev zahteve potrošnika! Stranka mora prodajalca samo obvestiti o napaki, jasno navesti, da uveljavlja odgovornost za stvarno napako (mimogrede po zakonu je prodajalec dolžan dokazati, da temu ni tako!!) in prodajalcu omogočiti, da stvar lahko pregleda in če je napaka očitna, mora prodajalec ugoditi zahtevi stranke, to nima nič veze z garancijo!! V primeru kakšnega koli zavlačevanja ali izgovorov (seveda neupravičenega, ko je napaka očitna) se seveda lahko potrošnik obrne na Tržni inšpektorat RS, ki bo tudi odigral svojo vlogo in mu pomagal s svojimi pristojnostmi (odločba, da mora takoj izpolniti zahtevek potrošnika in v določenih primerih tudi izrek globe). Kakšne koli zahteve prodajalca, da mora stranka kam stvar z napako dostaviti, pomenijo stroške, ki bo jih moral povrniti prodajalec. Tudi vsak dan, ko stvar ne deluje tako kot mora ali je ne more potrošnik uporabljati, pomeni škodo za stranko in jo mora prodajalec povrniti, če seveda stranka gre tako daleč in to vse zahteva (v primeru, da se zadeva preseli na sodišče, ki bo odločilo o sporu, bodo odvetniki dodali vse mogoče šode in stroške!!).
Zato je potrebno, da prodajalec resno vzame vsako takšno zahtevo stranke in njen zahtevek pošteno in hitro obravnava, da se potem izogne vsemu navedenemu. Kaj pa bo delal potem prodajalec s stvarjo, ki ima stvarno napako, če je potrošnik ne bo več hotel imeti, ker bo npr. zahteval zamenjavo ali vrnitev kupnine, pa ni več stvar potrošnika. To je med drugim tisti "gospodarkski" del dejavnosti trgovine, kjer je potrebno prevzeti neko tveganje, ki se ga pač ne more prevaliti na potrošnika, zato pa je tudi posebej napisan Zakon o varstvu potrošnikov, ravno zaradi takšnih oziroma podobnih primerov, ko poskušajo prodajalci na vsak način zahtevek stranke, ki ne uveljavlja garancije, spremeniti v to, ker seveda tako najlažje rešijo težavo v svojo prid. Seveda pa bo potem prodajalec to stvarno napako moral, če ne želi imeti po domačem minusa, urediti s servisom oziroma svojim dobaviteljem ali generalnim zastopnikom oz. s pristojnim za določeno blagovno znamko.
Nikakor pa ne more prodajalec sprovesti postopka iz garancije, če stranka tega ni zahtevala, ker je uveljavljala stvarno napako!
grims-1.gif


Pa da ne bo pomote, nikakor pa ne odobravam oziroma nisem na strani tistih "poštenih" potrošnikov, ki stvar po domače povedano samo pokvarijo, poškodujejo ali kar koli že, zaradi svoje napake in to želijo prevaliti na prodajalca! Vsak tak zahtevek je seveda potrebno odločno zavrniti, vendar pa biti hkrati pazljiv, da ne bo po nedolžnem zaradi kakšnega primera utrpela škode stranka, ki je poštena in ni kriva za napako na izdelku. Poštenost je pa osnova v vseh obligacijskih razmerjih, žal včasih izigrana ali pa zlorabljena, tako z ene kot tudi druge strani.

lp
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
KSZ

Se opravičujem, ker motim razpravo o pravicah pri vračilu robe

Za tiste, pa ki jih zanima razlog obešanja mojega tvja: tv je tako zelo neumno narejen, da ko philipsu pade server, da se preprosto obesi, ko hoče dostopat do interneta. Čisto slučajno se je to zgodilo dan po tistem, ko sem ga nabavil. Saj ne bi nikdar zvedel, če ne bi šel brat philipsovih support forumov, kjer je polno ljudi z istim problemom na isti dan. Sem omenil, da ta teden spet 2 dni ni delal smart tv zaradi "maintenanca"? Res kvalitetna storitev, philips. Od 7 dni kar ga imam smart tv ni delal 4 dni.

Da ne omenjam delovanja ostalih "naprednih" funkcij. Čisti polizdelek. No, vsaj s sliko sem zadovoljen.


Naj uganem, težava z serverjem je bila decembra ne?

Naj te potolažim. Ni bil Philips edini s to težavo in kaj sedaj ?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik danilo pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tak primer sem dal samo kot primer, kjer je edina(!) možnost, da dobi lastnik ( kupec ) tvja takoj vrnjeno kupnino.

Ko je pa enkrat TV doma, ga razpakiraš in ga prvič prižgeš in ugotoviš, da ne dela trgovec NI dolžan takoj vrniti kupnino!
Dolžan je začeti postopek uveljavljanja garancije, kar pomeni da tv trgovec prevzame in ga dostavi servisu.
Servis potem rešuje dalje.

To pa ne bo držalo! Če je stranka jasno podala zahtevek iz naslova stvarne napake, ne more prodajalec "po svoji" volji začeti postopek garancije, ker stranka ni dolžna sprejeti tega. Stranka v tem primeru nima čisto nič s servisom, servis lahko samo pomaga prodajalcu, da se lažje odloči, ali bo napako priznal ali ne - servis se o tem ne more odločiti namesto prodajalca, razen če ima podpisano pooblastilo za zastopanje prodajalca. Ampak tudi v tem primeru bo vse, kar bo dogovoril, odobril ali neodobril servis, šlo na račun prodajalca, ki je v tem priimeru edini zavezan za pravilno izpolnitev zahteve potrošnika! Stranka mora prodajalca samo obvestiti o napaki, jasno navesti, da uveljavlja odgovornost za stvarno napako (mimogrede po zakonu je prodajalec dolžan dokazati, da temu ni tako!!) in prodajalcu omogočiti, da stvar lahko pregleda in če je napaka očitna, mora prodajalec ugoditi zahtevi stranke, to nima nič veze z garancijo!! V primeru kakšnega koli zavlačevanja ali izgovorov (seveda neupravičenega, ko je napaka očitna) se seveda lahko potrošnik obrne na Tržni inšpektorat RS, ki bo tudi odigral svojo vlogo in mu pomagal s svojimi pristojnostmi (odločba, da mora takoj izpolniti zahtevek potrošnika in v določenih primerih tudi izrek globe). Kakšne koli zahteve prodajalca, da mora stranka kam stvar z napako dostaviti, pomenijo stroške, ki bo jih moral povrniti prodajalec. Tudi vsak dan, ko stvar ne deluje tako kot mora ali je ne more potrošnik uporabljati, pomeni škodo za stranko in jo mora prodajalec povrniti, če seveda stranka gre tako daleč in to vse zahteva (v primeru, da se zadeva preseli na sodišče, ki bo odločilo o sporu, bodo odvetniki dodali vse mogoče šode in stroške!!).
Zato je potrebno, da prodajalec resno vzame vsako takšno zahtevo stranke in njen zahtevek pošteno in hitro obravnava, da se potem izogne vsemu navedenemu. Kaj pa bo delal potem prodajalec s stvarjo, ki ima stvarno napako, če je potrošnik ne bo več hotel imeti, ker bo npr. zahteval zamenjavo ali vrnitev kupnine, pa ni več stvar potrošnika. To je med drugim tisti "gospodarkski" del dejavnosti trgovine, kjer je potrebno prevzeti neko tveganje, ki se ga pač ne more prevaliti na potrošnika, zato pa je tudi posebej napisan Zakon o varstvu potrošnikov, ravno zaradi takšnih oziroma podobnih primerov, ko poskušajo prodajalci na vsak način zahtevek stranke, ki ne uveljavlja garancije, spremeniti v to, ker seveda tako najlažje rešijo težavo v svojo prid. Seveda pa bo potem prodajalec to stvarno napako moral, če ne želi imeti po domačem minusa, urediti s servisom oziroma svojim dobaviteljem ali generalnim zastopnikom oz. s pristojnim za določeno blagovno znamko.
Nikakor pa ne more prodajalec sprovesti postopka iz garancije, če stranka tega ni zahtevala, ker je uveljavljala stvarno napako!
grims-1.gif


Pa da ne bo pomote, nikakor pa ne odobravam oziroma nisem na strani tistih "poštenih" potrošnikov, ki stvar po domače povedano samo pokvarijo, poškodujejo ali kar koli že, zaradi svoje napake in to želijo prevaliti na prodajalca! Vsak tak zahtevek je seveda potrebno odločno zavrniti, vendar pa biti hkrati pazljiv, da ne bo po nedolžnem zaradi kakšnega primera utrpela škode stranka, ki je poštena in ni kriva za napako na izdelku. Poštenost je pa osnova v vseh obligacijskih razmerjih, žal včasih izigrana ali pa zlorabljena, tako z ene kot tudi druge strani.

lp

Kolikor sem znal ven potegnit iz konteksta ( ki je skrajno neberljiv; jebiga, nisem FDVjevec...) vidim, da bolj ali manj nisem trdil drugače, kot ti.

Mi je pa čudno tvoja trditev, citiram "Stranka mora prodajalca samo obvestiti o napaki, jasno navesti, da uveljavlja odgovornost za stvarno napako (mimogrede po zakonu je prodajalec dolžan dokazati, da temu ni tako!!".

Torej, kako in od kdaj je prodajalec strokovna oseba, katera odloči ali je/ni stvarna napaka blaga ??
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ne vem kaj je blo decembra, ker sem ga kupil prejšnji teden.

Bil sem pa prepričan, da je zadeva defektna, če sem pri popolnoma novem tvju moral vlečt ven kabel za štrom 20x na uro... Verjamem, da še pri kakšnem drugem proizvajalcu pade server in potem smart funkcije ne delajo. Philips je pa najbrž edini, ki zamrzne takoj, ko se tv prižge in ga ne moreš več ne ugasnit ne šaltat kanalov ne nič, pomaga samo kabel za štrom
bonk.gif
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Mi je pa čudno tvoja trditev, citiram "Stranka mora prodajalca samo obvestiti o napaki, jasno navesti, da uveljavlja odgovornost za stvarno napako (mimogrede po zakonu je prodajalec dolžan dokazati, da temu ni tako!!".

Torej, kako in od kdaj je prodajalec strokovna oseba, katera odloči ali je/ni stvarna napaka blaga ??
Saj ne rabi prodajalec. Lahko njegov šef. Ali tehnična služba. Ali tretja oseba.
Saj davke tudi ne računa prodajalec.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
A imaš priklop na kabelsko?

ne, na anteno

pa problem je itak pri philipsu. če greš brat njihov support forum je kup jeznih ljudi, ki so imeli 25. in 26. januarja identičen problem, potem je pa spet vse začelo čudežno delat.
 
5. avg 2011
1.045
189
63
Okolica Ormoža
Vseeno malo preveč posplošuješ. Imam Philipsa skoraj 2 leti, uporabljam tudi internetno povezavo, torej tudi smart funkcije, pa nisem imel do sedaj omembe vrednih težav. Tudi v povezavi z WD Live playerjem vse funkcionira. Imaš pač smolo.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Mi je pa čudno tvoja trditev, citiram "Stranka mora prodajalca samo obvestiti o napaki, jasno navesti, da uveljavlja odgovornost za stvarno napako (mimogrede po zakonu je prodajalec dolžan dokazati, da temu ni tako!!".

Torej, kako in od kdaj je prodajalec strokovna oseba, katera odloči ali je/ni stvarna napaka blaga ??
Saj ne rabi prodajalec. Lahko njegov šef. Ali tehnična služba. Ali tretja oseba.
Saj davke tudi ne računa prodajalec.

Še enkrat povem in zadnjič.

Prodajalec povrne kupnino takrat, ko je ugotovljena in upravičena t.i. stvarna napaka iz strani servisa. Torej, ko dobi izjavo iz servisa.