nov philips lcd problemi

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
2 dni nazaj sem domov navlekel nov philipsov lcd (46pfl4908h/12) in imam same probleme.

Prvi dan je nekako delal, zdaj pa se obeša nonstop in moram 5x na uro ven potegnit kabel za štrom. Potem niti ni nujno, da se sploh prižge nazaj. Tudi funkcije kot je usb random crkujejo. Crkne pri vsem kar je povezano z mrežo. Ali celo dela par minut, pa se potem obesi, ali pa crkne takoj in se ne odziva več, tv program pa predvaja naprej dokler ne potegnem ven kabla za štrom. Nima veze ali gre za ethernet ali wifi, dhcp ali statičen ip. Kot zanimivost: še vedno ga lahko pingam prek mreže, tudi ko se neha odzivat.

Nadgradnjo na zadnji sw sem naredil 2x, naredil sem tudi reset. Po resetu je celo delal, dokler ga nisem prvič ugasnil. Tako od oka so se težave začele, ko sem skušal svoj s4 povezat s tvjem prek miracasta in se je tv pri tem obesil, potem pa ni bil več normalen.

Par ur nazaj sem odklopil mrežni kabel, disejblal wifi in od takrat dela čisto normalno (minus mreža jasno).

Ima kdo kakšne izkušnje ali ideje ali vrnem nazaj kot defekt in grem po samsunga?
grin1.gif
 
5. avg 2011
1.045
189
63
Okolica Ormoža
Ko bi to šlo tako enostavno! Televizor bodo poslali na servis, ga popravili in poslali nazaj. Me prav zanima, v katerih trgovinah ti kar vzamejo pokvarjeno robo nazaj in ti jo zamenjajo za nekaj drugega! Nasvet bi naj pomagal uporabniku rešiti problem, torej mora biti izvedljiv.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Janez_Krajnski pravi:
Me prav zanima, v katerih trgovinah ti kar vzamejo pokvarjeno robo nazaj in ti jo zamenjajo za nekaj drugega!

V spletnih. Zamenjajo za denar.

Vseeno bi pa raje slišal za kakšno rešitev, če obstaja
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
V vsaki trgovini so dolžni vzet pokvarjeno robo in, po želji:
- zamenjat z enakim, delujočim izdelkom
- vrnit denar
- popraviti
- itd... kot da ni bilo že milijon krat napisano...
rolleyes-1.gif
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Če si ga prinesel iz trgovine in ni delal (ali pa da je takoj crknil) ga neseš takoj nazaj.
Tvoja odločitev ali želiš denar ali nov aparat.
 

DognerDJ

Fizikalc
10. sep 2009
1.329
0
36
Maribor
Obišči stran
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
V vsaki trgovini so dolžni vzet pokvarjeno robo in, po želji:
- zamenjat z enakim, delujočim izdelkom
- vrnit denar
- popraviti
- itd... kot da ni bilo že milijon krat napisano...
rolleyes-1.gif

Ne zavajaj !

Misliš, da je prodajalec v trgovini usposobljen, da naprimer vidi, da se je TV pokvaril zaradi tvoje krivde ?

Razen, če si mislil napisat po njihovi ( trgovinski ) želji.
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
KSZ

čudo, odklopil sem dvd, ki sem ga povezal z nekimi random činč kabli in zadeva je začela laufat čisto normalno
confused-1.gif
možno, da ima kakšen od kablov nekje stik in se tvju zmeša... nimam pojma. laufa že od včeraj popoldne čisto b.p.

drugače pa za tiste, ki ste v dvomih, kupljen je bil preko spleta in so pravice večje kot v fizični štacuni.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Citat:
Uporabnik DognerDJ pravi:
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
V vsaki trgovini so dolžni vzet pokvarjeno robo in, po želji:
- zamenjat z enakim, delujočim izdelkom
- vrnit denar
- popraviti
- itd... kot da ni bilo že milijon krat napisano...
rolleyes-1.gif

Ne zavajaj !

Misliš, da je prodajalec v trgovini usposobljen, da naprimer vidi, da se je TV pokvaril zaradi tvoje krivde ?

Razen, če si mislil napisat po njihovi ( trgovinski ) želji.

Uf, a treba še milijonprvič napisat?
Mene že karpalni tunel yebe, se da komu drugemu? (sej je samo copy/paste iz ene od milijon prejšnjih tem)
 
5. avg 2011
1.045
189
63
Okolica Ormoža
Spletne trgovine so izjema, kar se pa tiče ostalih, pa zagotovo nimaš prav. Le preberi pogoje garancije. Proizvajalec garantira, da bo proizvod brezhibno deloval v času garancije. V primeru okvare mora proizvajalec popraviti izdelek v roku (običajno) 30 dni. Če v tem času ne more izdelka popraviti ali je napaka nepopravljiva, mora kupcu izročiti novi izdelek (ali vrniti denar). Včasih naletiš na trgovca, ki ti izdelek zamenja takoj, ampak to so izjeme, Vse drugo je nakladanje.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Janez_Krajnski pravi:
Ko bi to šlo tako enostavno! Televizor bodo poslali na servis, ga popravili in poslali nazaj. Me prav zanima, v katerih trgovinah ti kar vzamejo pokvarjeno robo nazaj in ti jo zamenjajo za nekaj drugega! Nasvet bi naj pomagal uporabniku rešiti problem, torej mora biti izvedljiv.

V vseh - uveljavljaš stvarno napako
 

verma

Pripravnik
2. nov 2011
247
9
18
Kaj spada med stvarno napako? Kupil sem Samsung tv in po enem tednu ko je na ekran posijalo sonce se opazi 5mm dolgo belo črto.
Ko sem pogledal od blizu na ekranu ni zunanje praske, ko zakrijem sonce se črta ne opazi. Očitno je črta na notranji strani stekla.
Kaj predlagate? Da se zajebavam s servisom, ali takoj odnesem TV nazaj v trgovino?
lp Verma
 

danilo

Pripravnik
18. maj 2008
160
1
16
Odločitev je odvisna samo od tebe. Če se odločiš uveljaviti stvarno napako, moraš to jasno sporočiti prodajalcu in se tudi odločiti, katero od naštetih rešitev boš sprejel - tukaj nima prodajalec nobene pravice odločati o tem, ali bo popravil stvar itd... Če pa se odločiš uveljaviti garancijo, potem pa ne moreš prosto izbirati rešitve.

lp
 

verma

Pripravnik
2. nov 2011
247
9
18
Stvar v praksi ni tako enostavna. V Leclercu se s prodajalcom oz. na reklamacijah ni mogoče nič zment. Tudi moje obvestilo o stvarni napaki ni hotela sprejeti. Napotila me je na servis in če oni potrdijo stvarno napako, potem lahko zahtevam vračio ali pa zamenjavo. Htel sem se dogovoriti za datum ogleda in ne puščanja televizorja na servisu.Seveda pa lahko tudi tv pustim pri njih. lp Verma
 
5. avg 2011
1.045
189
63
Okolica Ormoža
Ampak jolko še vedno trdi, da je zamenjava kupljenega blaga zelo enostavna in da mora trgovec upoštevati tvojo željo. Upam, da ti bo konkretno pomagal rešiti problem, ti pa potem poročaj, kako se je jolkova teorija obnesla v praksi.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.379
390
83
Pri idiotskih in nategunskih prodajalcih seveda ni enostavna. Ampak se v večini primerov reši, ko zahtevaš odgovorno osebo in omeniš besedni zvezi "stvarna napaka" in "tržni inšpektorat".

Tule so opisani postopki kako ravnati v tem primeru, če se pač kupec odloči iti po tej poti.
 

DognerDJ

Fizikalc
10. sep 2009
1.329
0
36
Maribor
Obišči stran
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Pri idiotskih in nategunskih prodajalcih seveda ni enostavna. Ampak se v večini primerov reši, ko zahtevaš odgovorno osebo in omeniš besedni zvezi "stvarna napaka" in "tržni inšpektorat".

Tule so opisani postopki kako ravnati v tem primeru, če se pač kupec odloči iti po tej poti.

To se dogaja zaradi idiotskih strank ( p.s.: nisem prodajalec ), ki naprimer doma po nesreči skurijo aparat in ga potem reklamirajo pri prodajalcu !

Vprašaj malo v BigBang-u, koliko pokvarjenih aparatov imajo v skladišču zato, ker so jih stranke napizdle !

Sem včasih delal v enem podjetju, ki se je ukvarjala s tehniko - ko mi je stranka začela pametovat z inšpekcijo sem jo ( inšpektorico ) kar sam pokllical in telefon dal stranki. Po nekaj minutnem pogovoru me je stranka prosila, če lahko jaz poskrbim za prevoz aparata do servisa ( na pregled ). Če mi je serviser potrdil to tvojo "stvarno napako" sem stranki brez problema zamenjal aparat z novim !
 
Nazadnje urejeno:

danilo

Pripravnik
18. maj 2008
160
1
16
Če si se odločil za uveljavljanje stvarne napake, je najbolje, da uporabiš navodila na spletni strani Tržnega inšpektorata RS, povezavo je objavil "blazko". Če boš vse naredil tako, kot je tam napisano in je napaka nastala v navedenih rokih (od nakupa še ni poteklo 2 leti, o napaki bo prodajalec obveščen v 2 mesecih od napake), boš najverjetneje zadevo tudi zlahka tako uredil, sicer bo mogoče vse skupaj trajalo malo dlje, kot bi v primeru popravila na servisu, ampak se bo na koncu tudi prodajalec nekaj naučil iz tega, če bo vztrajal pri svojem prav.

lp