normalen avto, elektro, hibrid?

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
zakaj pa ne auris oziroma prius če že ima res najbolj simpl in preprosto rešen duo pogon?

sicer pa kitajci imajo ohoho hibridov in EV. mal zgooglaj. Je pa res da jih v evropi ne poznamo,
Zakaj ne, ne vem? vsaj na slikah so videti čisto spodobni.
https://cleantechnica.com/2017/11/23/6-10-big-electric-car-companies-china/

Ker je njihova avto industrija znana po tem, da za varnost ne dajo kan dosti razvona. Mislim da se pri elektricnih ni nic spremenilo.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
jaz pa bi 25km v eno smer in potem nazaj, v breg rad prišel na elektriko, če se le da.
potem bi občasno še kak km več naredil na elektriko
in občasno bi se peljal 200+km brez motenj
 

crunchy

Zelenc'
15. feb 2018
28
2
3
Citat:
Uporabnik softi pravi:
kaj je na trgu normalnega (tesle niso, tizzyju tudi ne, zoe leafe tudi ne), dovolj prostornega za 4 ali 5 (ampera), da ima domet 80km.
ali iti na povsem ev ali hybrid?
kaki so pežo citroen hybridi?
Samo preverjam, če je bil zgoraj mišljen stari ali novi (2018) Leaf? Nov namreč zgleda kot “normalen“ avto (za razliko od starega modela), moral bi biti relativno prostoren in ima domet okrog 240 km. Pa še malce cenejši je od starega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.876
5.145
113
Citat:
Uporabnik softi pravi:
jaz pa bi 25km v eno smer in potem nazaj, v breg rad prišel na elektriko, če se le da.
potem bi občasno še kak km več naredil na elektriko
in občasno bi se peljal 200+km brez motenj
torej prius plug-in če si pripravljen ritensko hodit proti avtu, da ga ne rabiš gledat.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.333
6.533
113
Pojdi še v živo gledat nekam te avte, večina ev je ponavadi malo bolj nevsakdanje oblike, ali not, ali zunaj.

kia meni recimo ni všečna, nad hynudajem pa sem bil zelo presenečen, je videt normalen avto, tako zunaj, kot not. enako kot za kio velja tudi za bmw, nissana, renaulta....ampak to je subjektivno
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Potem bo težka. Obenem potrebuje prostornega, visokega, z električnim dosegom vsaj 80km, hkrati mora biti PHEV ali REX in biti pod 30kEUR.

REX-ov oz. PHEV-jev ni veliko. Imaš Ampero, i3 REX, GolfGTE, Passat GTE (tudi karavan), Outlander PHEV in Prius Plug-In. Od teh samo i3 dosega preko 80km električnega dosega.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.333
6.533
113
Volt2 še je, mobile.de ima enega ali dva
wink-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Skoraj dnevno vozim elektrikarje. i3 je za vozit šajtrga. Je sicer malo specialen ampak šajtrga. Najbolj normalen od naštetih je eGolf. Zoe je čisto spodoben. Leaf še bolj (je večji in bolj stegne). Za po mestu pa zmaga električni smart. Žepna raketa.
cheer.gif

Če nimam napačnih informacij, dobiš Golfa za cca. 30 k€
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Verjamem, da je šajtrga, ampak je nekako edini avto, ki ustreza njegovim kriterijem, to je med drugim tudi, da lahko za vikend prevozi več kot 200km brez dodatnega polnjenja.
Pozimi boš to dosegel le z redkimi električarji.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Z družino v avtu jaz nikoli ne bi šel na tako tesno. Potem že raje počakam na KonoEV ali pa na AmperoE, pa ne potrebuješ nobene hitre polnilnice.

Ampak, ne vem, če bo katerikoli od teh pod 30kEUR.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Leaf je podobno velik kot Golf, tako zunaj kot znotraj, od kje ideja da je to majhen avto?

Medosna: 2,7 m
Prtljažnik: 435 l

"The Leaf beats its closest peers for luggage space; it managed to swallow seven carry-on suitcases in our tests, compared with the six you can fit in the Zoe or e-Golf. That’s mainly because the Leaf’s boot is much longer than its rivals’."
https://www.whatcar.com/nissan/leaf/hatchback/review/space-practicality/