normalen avto, elektro, hibrid?

crunchy

Zelenc'
15. feb 2018
28
2
3
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Jaz mislim, da bi še najbolj ustrezal novi Leaf, za 200 km pozimi zna biti tesno, ampak če se vmes za 15 min ustaviš na hitri polnilnici nebi smelo biti problema.

https://siol.net/avtomoto/novi...-453406?image=5
Problem je edino to ker bo nanj moral še nekaj časa čakat, pri nas bo baje nekje pomladi.
Na vsak nov EV bo verjetno moral čakati kar nekaj časa. Glede na to, da ima nov Leaf normalen doseg okrog 240 km predvidevam, da pozimi ne bi smel biti problem, če bo na avtocesti počasneje peljal. Saj ima toplotno črpalko.
Cena je prek društva DEMS bila dobrih 26000 EUR (po odšteti subvenciji). Problem je samo v tem, da cene po novem ne moreš videti, ker so nekatere spletne strani dostopne samo članom.
frown-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Leaf je podobno velik kot Golf, tako zunaj kot znotraj, od kje ideja da je to majhen avto?

Ko sem napisal 'na tesno', nisem mislil na to, da ima malo prostora, ampak da bo šlo z Leaf-ovo baterijo na tesno narediti pozimi 200km, česar jaz nikoli ne bi riskiral z družino v avtu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Vprašanje kaj bo dočakal prej, AmperoE ali Leafa s 60 kWh baterijo.

Če hoče kupit nekaj danes, pa praktično nima nič izbire, ostane edino plug-in hibrid, ki je pa stroškovno dražji kot pure EV. Za poceni testiranje EV mobilnosti je daleč najbolj primerna Ampera/Volt, jaz bi to kupil za leto dve potem pa naprej na pure EV.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Ali pa KonaEV, ki pride v Slovenijo, kot mi je povedal prodajalec, avgusta letos.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.271
6.523
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Za poceni testiranje EV mobilnosti je daleč najbolj primerna Ampera/Volt, jaz bi to kupil za leto dve potem pa naprej na pure EV.

Se strinjam. Čeprav bi rekel na 2-3 leta, potem pa kak rabljen EV iz uvoza, ioniq recimo ali podobno. Novega EV se še dolgo ne bo splačalo kupiti, iz vidika ekonomske računice
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
poskusim ponovno.
ampera nisem ziher, da je zadaj z otroškimi sedeži ok, je pa dejstvo, da je nizka, prenizka za nas.
drugo dejstvo je, da živimo na hribu. napolnit ga doma in it dol brez filanja je nesmisel. ne filat in filat po breg je lahko tvegano.
avto za na naš hrib rabi energijo, Andy se mogoče spomni koliko in toliko je dobrodošlo, da je stane po spustu in 40km regionalke. včasih bo še kak km ravnine več.
potem je treba zagotoviti premikanje, če zaj in ne nafilaš. to sicer ni nujno, ker na napakah se hitro učiš.

naslednje pa je, da mora avto priti do beograda in nazaj dvakrat letno. pa recimo do splita, dalmacije, mogoče še kaka taka koper, zagreb realcija.

če bi to vsemu zadostil z EV, razen tem dolgim izletniškim furam, bi se mu za slednje odpovedal in reševal drugače.
če ne zadosti vsemu zgoraj, razen dolgih tur, potem ga ali ne rabim, ali pa mora tudi dolgim zadostiti.

v čem je poanta.
dnevno se voziš 25km na šiht. ne pozabit klanec.
za vikend bi nekam šel, babi je 100km, koper je 240 itd...
vsak drugi vikend nas je 7 in tudi v tej varianti radi kam gremo, še raje kot 4.

opcija 1.
karavan dizel, karavan ali kombilimuzina dizel

opcija 2
karavan dizel, nekaj za 4, obvezno z otroškimi sedeži zadaj, nekaj prtljažnika, mora it v beograd brez težav

opcija 3
kombi 7+ sedežev, nekaj za šiht oz 60km s hribom, v skrajni sili filanje med 'potovanjem'
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
EV s sedem sedeži:
https://pushevs.com/2017/09/15/2018-nissan-e-nv200-will-get-40-kwh-battery/

Vem, ni opcija s tako majhnim dosegom, ampak sem mogel
smile-1.gif


Jaz bi se 100% odločil za opcijo 3, praktičnost kombija, sploh če vas je občasno 7 ne bo odtehtala nobena druga varianta, tudi če bodo stroški malenkost višji. Najmanjši, najcenejši in najvarčnejši bi bil spet NV200 (dizel), malo boljši večji pa kašen Expert/Proace/Jumpy.
 
Nazadnje urejeno:

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Hibrid ma porabo 4-5l bencina...meni na plin žre 7-8l ob normalni vožnji. Mislim, da se da tud s 6-7l, če bi se kje po dolini vozil.
Plin po 60 centov, tko nekak 5 evrov/100km, ker je treba še nekaj bencina upoštevat. Ni nujno, ker poleti, se da tud na plin štartat, ko je zunaj 30 C

Na bencn me stane 9 evrov/100km.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Meni hibrid žre 6,5 €/100 km, po koliko km bi se mi odplačala vgradnja plina? Prihranil bi 300€ na leto, koliko te letno pride servis plinske naprave?

Ne vem no, jaz sem nezaupljiv do takih naknadnih vgradenj, ki posegajo direktno v motor. Kdo ti garantira da bo vse OK, potem imaš še en dodaten servis.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
30 evrov sta me prišla filtra. Menjal po 40.000km kot nova sta bla.
Če bom avto še vozil naprej ga delam spet čez 50.000km, olje pa na 20.000km.
Če greš v to, da daš 1000-1500 evrov za plinsko in se čez 1 leto odločiš prodat avto ga boš prodal po taki ceni, kot če nima plinske. Treba nujno imet v mislih, da se avto vozi vsaj 5let+++
Če dobiš pa rabljen avto s plinsko po ugodni ceni pol pa
zmaga.gif
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Jaz včas samo za 1 minut vžge avto, da se mal stekla spucajo ledu, ugasnem, držim LPG knof in vžgem na plin, vžge BP, mal pojamra, ampak gre in voz.
Polet ko bo vroče sam še na plin kurblem.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Popolnega avta pač še ni. Tudi v izbiri navadnih avtov ne najdeš vedno popolnega avta, ampak sprejmeš kompromise.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.291
1.061
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Meni hibrid žre 6,5 €/100 km, po koliko km bi se mi odplačala vgradnja plina? Prihranil bi 300€ na leto, koliko te letno pride servis plinske naprave?

Ne vem no, jaz sem nezaupljiv do takih naknadnih vgradenj, ki posegajo direktno v motor. Kdo ti garantira da bo vse OK, potem imaš še en dodaten servis.

pa kupiš novega tovarniško vgrajenega:

KLIK

servis LPG je povprečno 100€ na 30k km

pa še velik avto ima in 12 k€ mu ostane v žepu ( če je pripravljen colat do 30k€)
 
Nazadnje urejeno: