Nizkocenovni pametni telefon?

smrkec

Fizikalc
5. sep 2007
643
76
28
... mater jim kitajsko... v soboto doktoriram kaj vzet, na koncu se vseeno odločim za kitajca (poco x3 pro)... dobra cena na banggood, telefon na zalogi, pošiljanje iz ES... evo danes, piše, da telefon ni na zalgodi, da ga bodo včeraj poslali... wtf?? se zdej dopisujem z njimi, valjda nočjo dat dnarja nazaj, bodo poslali takoj, ko bo na zalogi. Ja če primerjam z zalogo z avti, čez pol leta...
pa še pri nas dobiš 2 let garancije pri njih pa bolj kake volje so...
mi je blo žal takoj ko sem plačal in vidim, da me občutek ni varal...
najbolj me jezi, ker je darilo darilio/presenečenje in zdej ku... vem kdaj bo...

mogu sem se nekomu zlajat in opozorit kaj se (lahko) zgodi...
 
Nazadnje urejeno:

philips

Majstr
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.135
261
83
Na kak način je bilo izvedeno plačilo? Pri PayPal lahko daš dispute, tudi pri kreditnih karticah lahko storniraš zadevo do nekega trenutka.
 

philips

Majstr
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.135
261
83
bil je paypal.
Samo grem na paypal in dam dispute? morem še kaj na GB naredit?
Načeloma jim lahko prvo napišeš da če sami ne vrnejo denarja da boš sprožil dispute - mogoče bo že to dovolj da se bodo zmigali.

Drugače pa daš na PayPal dispute pa zraven nalimaš "dokumentacijo" (stanje naročila, maile ipd.)
 

smrkec

Fizikalc
5. sep 2007
643
76
28
Načeloma jim lahko prvo napišeš da če sami ne vrnejo denarja da boš sprožil dispute - mogoče bo že to dovolj da se bodo zmigali.

Drugače pa daš na PayPal dispute pa zraven nalimaš "dokumentacijo" (stanje naročila, maile ipd.)
s prvim robotkom sem se menil in ni šans... (nisem omenil dispute)

pri drugem robotku sem takoj omenil, da bom odprl dispute, naslednji msg je že bil, ok i will cancle order... ;) zgleda, da se izogibaj pregovarjanju s paypalom. Hvala za pomoč!!!
 
  • Všeč mi je
Reactions: philips