Nissan Navara EuroNcap

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
modus izgleda res majhen avto, ampak je precej tezek,ca 1500 kg ce se ne motim.

Modus ima 1090 kil, tisti volvo pa 1524. Konkretna razlika je tudi v dolžini, 109cm.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Na koliko let pa spreminjajo ocenjevanja pri EuroNCAP?

Gledal sem namreč za 206-tko da je dobil 4 zvezdice, ampak to pomeni, da bi tudi recimo letos dobil 4 zvezdice?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Tudi
wink-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kriteriji so isti že od začetka. Tako da če je imel avto leta 98 4 zvezdice, jih ima tudi danes. Head on trk in stranski trk je enak. Edino kar se je spremenilo je ocenjevanje varnosti peščev in otrok. To prinese točke in posledično lajko večje število zvezdic.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
modus izgleda res majhen avto, ampak je precej tezek,ca 1500 kg ce se ne motim.

Modus ima 1090 kil, tisti volvo pa 1524. Konkretna razlika je tudi v dolžini, 109cm.

Volvo je star 15 let modus pa 3 leta ... torej je 12 let razlike. V 12 letih se je pa kar nekaj v zvezi z varnostjo razvilo, kaj misliš?
smirk-1.gif
Tako da tist filmček odmislte ko primerjate velikost in težo avtomobila v povezavi z varnostjo.
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik wacko pravi:

Volvo je star 15 let modus pa 3 leta ... torej je 12 let razlike. V 12 letih se je pa kar nekaj v zvezi z varnostjo razvilo, kaj misliš?
smirk-1.gif
Tako da tist filmček odmislte ko primerjate velikost in težo avtomobila v povezavi z varnostjo.

Jaz samo razlagam, da je fizika mnogo bolj zajebana stvar, ker bi večina pametnjakovičev pri trkih upoštevala samo gibalno količino. Film samo nazorno pokaže, kako malo je ta pomembna. Modus bi jo še vedno odnesel enako dobro ali celo še bolje, če bi namesto tistega volvota tja nastavil 12 let mlajši avto iste velikosti in mase. Namreč bistvo filma je kako dobro se odreže modus in ne kako slabo se odreže volvo.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
oz. kaj je bolj varno. velik star avto (za katerega so svoj čas govorili da ni bolj varnega na svetu) ali novejši majhen avto.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:

Volvo je star 15 let modus pa 3 leta ... torej je 12 let razlike. V 12 letih se je pa kar nekaj v zvezi z varnostjo razvilo, kaj misliš?
smirk-1.gif
Tako da tist filmček odmislte ko primerjate velikost in težo avtomobila v povezavi z varnostjo.

Jaz samo razlagam, da je fizika mnogo bolj zajebana stvar, ker bi večina pametnjakovičev pri trkih upoštevala samo gibalno količino. Film samo nazorno pokaže, kako malo je ta pomembna. Modus bi jo še vedno odnesel enako dobro ali celo še bolje, če bi namesto tistega volvota tja nastavil 12 let mlajši avto iste velikosti in mase. Namreč bistvo filma je kako dobro se odreže modus in ne kako slabo se odreže volvo.

To je res, da bi jo Modus odnesel podobno, če bi nasproti postavil 12 let mlajši avto dimenzij volvota..... samo bi se pa težji avto, istih ncap ocen, v medsebojnem trku z Modusom, obnesel bolje.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
To pa ne vem če bi se strinjal. Leta 98 dvomim, da so imeli avtomobili razne opozorilnike za pasove itd, zarad takih malenkosti že kak avto ni dobil 5 zvezdic, potem jih leta 98 noben ne bi mogel.

Navara pa naj bi dobila 1 zvezdico, ker se je kao prepozno odprla zračna blazina, bojo pogledali zadevo in ponovno dali testirati.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Front impact
The Navara's passenger compartment became unstable in the impact and would have been unable to withstand greater loading . The chassis rail collapsed on the impacted side, allowing a significant level of intrusion into the driver's footwell. As a result, the dummy readings indicated a high risk of injury to the left tibia. In addition, the accelerator pedal moved rearwards more than 200mm, presenting a further risk of injury to the driver's lower legs. Structures in the dashboard presented a hazard to the knees and femurs of both the driver and the passenger. Protection of the driver's chest was rated as weak owing to the extent to which the chest was compressed, combined with the threat posed by the unstable passenger compartment . The passenger's neck was bent rearwards in the impact, presenting a high risk of life-threatening injury. The airbags and seatbelt pretensioners were triggered late in the impact and readings from the driver dummy's head also indicated a high risk of life threatening injury. The Navara has been awarded a one star rating as its performance in frontal impact did not reach the minimum level required for a higher rating . Moreover, the unacceptably high risk of life threatening injury to the driver's head and the passenger's neck have led to that star being struck through. Nissan have already introduced a counter-measure to overcome the delayed deployment of the frontal airbags. The change has already been introduced in production cars and Nissan will contact owners to advise them to get their cars upgraded at their dealers. Euro NCAP will assess the modified car in the near future.

Side impact
The Navara scored maximum points in the side impact test. A head-protecting airbag is not standard equipment so a pole test was not performed

Child-protection
The Navara scored maximum points for its protection of the 3 year old, based on the dummy readings in the frontal and side impact tests. The presence of ISOFIX anchorages in the rear outboard seats was not clearly marked. The warning label on the passenger's sun visor clearly conveyed the dangers of using a rearward facing child restraint in that seating position without first disabling the airbag.

Pedestrian protection
The part of the bonnet surface most likely to be hit by an adult's head was rated predominantly fair for the protection it offered. All other areas - bonnet surface likely to hit by a child's head, the front edge of the bonnet and the bumper - were rated as predominantly poor.

Mislim, da pri Navari niso glavni problem airbagi
wink-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik ltd pravi:
Ampak ali je bilo vedno mogoče dobiti 5 zvezdic, recimo leta 1998?

Ne, leta 1998 je bilo možno dobit maksimalno 4 zvezdice. 5 zvezdic se je uvedlo kasneje, ko se je ugotovilo, da 4 zvezdice niso več dovolj, oz. da so s testi sprožili varnostno revolucijo ter da je treba iti dalje.
wink-1.gif

Je pa ocena primerljiva, 4 zvezdice 1998 je enako 4im zvezdicam 2008. Po mojem se bo kmalu šlo na 6 zvezdic, čeprav kasneje bi bilo fino spremenit celoten sistem. Po mojem bi morali v testiranja dodati še nalet od zadaj, pa recimo prevrnitev vozila. Pa na vse skupaj dvigovat kriterije in tako pritiskat na avtoindustrijo, da še naprej nadaljuje varnostno evolucijo avtomobilov.

Ogo
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
V Delu piše precej o teh zadnjih testih in piše, da pripravljajo celovito prenovo Euro NCAP testiranja, tak da čisto možno, da bodo uvedli še 6. zvezdico.