Neupravičeno zaračunavanje carine

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Ti pa še naprej glej 1 sekundo vnaprej in ne delaj čisto nič preveč, ker to baje po tvoje nima vpliva na prihodnost, zato pa lepo vsakič zavrni paket kot en bedak in delaj vsem v verigi brezvezno delo. Čestitke.
Doslej sem ga moral samo enkrat. Vsi v verigi so pa itak plačani za svoje delo.
Ti pa kar nadaljuj s svojo birotatsko pedantno zabavo, ko kupuješ kramo za par kovančkov, zgleda sem se zmotil, nisi birotat ampak le wannabe birotat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Jaz jim vedno napišem, oni vedno ignorirajo. Doslej me je le eden kontaktiral, sem mu razložil in sva se dogovorila, potem pa je vseeno naredil po svoje.

To sliko (ni moja) sem prilepil že v tisti temi (link na prvi strani te teme), kjer smo na 70 straneh to že vse oglodali

ked.jpg


Marsikdo sploh ne razume/bere tega kar napišeš.
Kaj kitajec napiše gor je potem njegova stvar. Če narobe in dobim jaz račun, ga bo pač on plačal :). Moje matranje z dokumentacijo mu bom pa častil.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Ja, če ne prostovoljno, pa z dispute-om. Namreč, če mu jaz dam nič kaj problematično navodilo, da naj gor napiše DEJANSKO VREDNOST IN INFORMACIJO, kaj je noter, potem je njegova težava, če tega ne upošteva, ne moja.
 
13. jul 2011
2.677
625
113
Si imel tak primer? Ne pametujem, resno vprašam, ker tudi sam napišem to navodilo in sem se vprašal kako bi paypal odločil, če bi odprl tak dispute.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Kot sem zgoraj napisal še ne. Jih je pa nekaj (oz. vsaj en) napisal, da je že imel tak primer in ko je nesodelujočemu Kitajcu omenil dispute, je le ta takoj povrnil stroške.
Drugače pa jaz večinoma na Aliju nabavljam in tam so izredno korektni pri morebitnih težavah. Sem imel že par primerov, ko izdelek ni bil tak kot oglaševan in sem dobil takoj vrnjeno celotno vrednost naročila. Brez disputa, le v sporočilu sem opisal težavo in priložil fotke. Izgleda Ali precej kaznuje trgovce ali pa točno vedo, da bo ob negativnih feedbackih število naročil padlo.
 
13. jul 2011
2.677
625
113
Hm. Jaz imam pa ravno z alijem slabe izkušnje. Če bi hotel dobiti kupnino nazaj bi moral vrniti izdelek, čeprav je šlo za fake. Največ kar sem iztržil je bila vrnjena polovica kupnine.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Hec je v temu, da ne odpreš disputa, ampak se s prodajalcem normalno pogovoriš ;). Če ni uspeha v drugi fazi pač omeniš dispute IN NEGATIVNO OCENO.
Potem šele greš v dispute. Mislim, da sem do sedaj 2x uporabil dispute, obakrat dobil povrnjeno celotno kupnino v roku enega dne. Sem samo gledal. Sem pa korektno opisal napako in priložil fotografije.
Jaz itak večinoma nabavljam malenkosti, tako da mi dol visi za denar, bolj je problem spet čakat 1 mesec in pa gre se za princip. Zato recimo jaz ne bi nikoli zavrnil izdelka samo zato, ker je treba plačati 5 EUR, ČE BI POZABIL NAPISATI OPOMBO. Pač poknižiš pod poceni šolo, ne pa da nič krivemu prodajalcu nabijaš stroške. Nekaterim bedakom je pa to normalno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in gr69

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
To sem videl ja, pa recimo da sem že upošteval kar 4,7% pribitka na celoten znesek, še kaj poleg tega?
Dostava bo v luko Koper.

Lahko izberem kdo carini oziroma kako gre to? Nisem še naročal take količine iz kitajske.
Špediterja rabiš, tega si sam izbereš. Če pa ti kitajski prodajalec ponuja pomorski prevoz do Kopra pa ti močno svetujem, da zavrneš, ker te potem tukaj prevoznik opali z nekimi norimi stroški.Take pošiljke je bolje kupovati na FOB kitajska luka, torej si prevoz s kitajske pa do vrat sam organiziraš, kar se lahko sliši čudno, ampak na koncu je precej ceneje.

Gre pa takole: FOB vrednost+transport do Kopra je carinska osnova, na to gre carina. Potem pa na skupni znesek še DDV.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.209
700
113
Drži se nasveta od AZEEDa..... Nikoli ne dovili Kitajcu, da ti organizira transport....Vedno vzemi našega špediterja...Njega vsaj napizdiš lahko, če je kaj narobe....Pri Kitajcu boš dobil (lahko-zelo verjetno) kup stvari za doplačat, ali pa ne boš dobil BL (Bill of loading), brez katerega nimaš dokaza, da je roba tvoja in ti je ne bo noben špediter dal.
 

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
+ verjetno še kakšni stroški špediterja?
Zelo uporaben odgovor - predpostavljam iz prve roke. :zmaga:
tako je, pač špediterji moramo tudi preživeti ;)

Drži se nasveta od AZEEDa..... Nikoli ne dovili Kitajcu, da ti organizira transport....Vedno vzemi našega špediterja...Njega vsaj napizdiš lahko, če je kaj narobe....Pri Kitajcu boš dobil (lahko-zelo verjetno) kup stvari za doplačat, ali pa ne boš dobil BL (Bill of loading), brez katerega nimaš dokaza, da je roba tvoja in ti je ne bo noben špediter dal.
Pogosteje se zgodi da te, tudi če B/L imaš v posesti, prevoznikov agent prijazno obvestil o "lokalnih stroških" za poravnati seveda pred predajo pošiljke. Znesek te bo vrgel na rit... pritožbe pa redko zaležejo, če pa že, pa je učinek zelo marginalen.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Se ukvarjas s tem oz si s tega foha da bi mi lahko uredil transport s kitajske ?
Namrec kitajc mi je dal ceno z dostavo do luke koper, nevem pa a to zajema tudi spediterja ali ne.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.155
5.756
113
pri taščici
Sem dal še postarci 5 evrov poleg Kitajcu 17 al kolk že.
Dobi Kitajc sporočilo, da naj naslednjič za Slovenije napiše realno ceno na CN obrazec. Da vidim ali bodo potem postarji bolj tolerantni, tudi če bodo zahteval dokumente (ki bodo izkazali CN obrazec za realnega)
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.726
-3
113
Saj mogoče pa je kitajc napisal realno ceno na obrazec, ti si pa pač preplačal.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.356
8.721
113
Sem dal še postarci 5 evrov poleg Kitajcu 17 al kolk že.
Dobi Kitajc sporočilo, da naj naslednjič za Slovenije napiše realno ceno na CN obrazec. Da vidim ali bodo potem postarji bolj tolerantni, tudi če bodo zahteval dokumente (ki bodo izkazali CN obrazec za realnega)
Kitajca boli spolni organ, dokler mu samo pišeš, kaj je blo pa kaj bo. Ena sama grožnja pomaga in to je negative feedback. Deluje kot čarobna palčka.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
251
113
hja, pejt se trgovino, pa se ti kasir
cca. 7 EUR manipulativnih stroškov + 22% DDV na ceno izdelka (cca. 7 EUR) = malo manj kot 15 EUR bos doplacal.

sem poslal tist obrazec, zdele dobim mail, da je paket že na lokalni pošti... me prav zanima, če bo treba poštarju plačat, al je šlo tko skoz...

edit:
je poštar pokasiral ob dostavi. baje 15€...
 
Nazadnje urejeno: